U svoj svojoj revolucionarnoj ljepoti predstavljen je Ducati 1199 Paginale, prepun elektronike i vjerojatno najveća zvijezda EICMA sajma u Milanu
Večer prije nego će se za novinare otvoriti EICMA sajam u Milanu, Ducati je svečano predstavio svoj novu uzdanicu i daleko najrevolucionarniji sportski motocikl u posljednje vrijeme. Ukratko, Panigale je sa 195 KS pri 10.750 okr/min za 25 KS jači, a sa suhom težinom od 164 kg za 7 kg lakši od svog prethodnika 1198.
Za jedno i drugo je najzaslužniji apsolutno novi Superquadro agregat, koji ne generira samo snagu nego je i ključni dio okvira. Na njega se s prednje strane nadovezuje aluminijska glavčina okvira, u koju je ukomponirana i zračna kutija, a sa stražnje strane jednoruka vilica i nosač stražnjeg kraja.
Osim toga, Panigale karakterizira i obilna upotreba elektronike. Tako već osnovni model 1198 Panigale dolazi s kontrolom proklizavanja, quick-shifterom, elektronski kontroliranom kliznom spojkom i ride-by-wire tehnologijom, dok ovjes čini kombinacija Marzocchi prednje vilice i Sachs stražnjeg amortizera.
Skuplja verzija S dolazi s kompletnim Ohlinsovim ovjesom, koji je uz to elektronski podesiv, a tu su i Marchesini kovani naplatci i aerodinamički dodac, te prednje svjetlo izrađeno u LED tehnologiji.
Vrhunac ponude čini model 1199 Paginale S Tricolore, koji je u osnovi jednak, modelu S, ali dolazi s novom generacijom DDA+ telemetrijskog sustava i ispušnim sustavom od titana. S obzirom na to da u seriji dolazi i s ABS-om (kod ostala dva modela ABS je dio dodatne opreme), Tricolore je i nešto teži i broji 166,5 kg u suhom i 190,5 kg u mokrom izdanju. Dizajn je, kako se i očekivalo, spektakularan.
Uh, ti si baš rešio da im upropastiš prodaju negativnom kampanjom.
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline. Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite. Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Ma samo nek me zaposle, upropastiću ih sve i da neću.
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline. Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite. Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Pa i nije bas toliko skup... osnovna verzija 1198 je bila 18,000 eur sto je u rangu sa bmwom s1000rr ili ktm rc8. Jedino su japanci poput r1, cbr10000rr ili kawasaki zx10r jeftiniji za svega par hiljada evra. Jedino te neke napucane verzije poput 1198R ili desmosedici rr su bile nekoliko puta skuplje ali to su neke razlike koje moze primetiti samo profesionalni vozac na stazi.
Ja sam pre nekog vremena gledao cene i bilo je komada i od po 40-50k ako se dobro sećam, klasa R1 bi trebala da je oko 12ak hiljada. A i Ferrarije kupuju sve samo profi vozači, pola njih će dati pun gas dva puta u životu i to u drugoj brzini