Sedista u Panameri nisu na nivou npr. S klase ili A8, to je tacno.7footer napisao:nidžo,
Imaju standardna (+standardna sa comfort opcijom gde su dodate komande "na struju"), i sportska.
Nije problem što ne može svako da je ima (a veruj mi, po USA je svakojaki sloj ljudi vozi), već što se mnogo manji broj odličuje za nju pored proverene trojke...
Ima je dosta manje, i logično je da će ljudi pomisliti da je precenjena. Neki ekstremniji primer bi bio Phaeton... Svi pričaju da je precenjen a to je zapravo Bentley!
Sedalni deo dosta uzi i nema tog raskosnog komfora, a mislim da nema ni neke opcije poput aktivne podrske u krivinama...
Ali ne treba Panameru direktno porediti sa A8/S/7 iako je cenovno cak i skuplja.
Ipak je onda daleko sportskije nastrojena limuzina od pomenutih i jedan klasican kupac S klase nikada nece ni pogledati Panameru, i obratno...
A cena je itekako jedan od najbitnijih faktora zasto je nema vise na ulicama. Evo imamo i SUV klasu gde se Cayenne fantasticno probio pored proverene trojke, ali kada bi smo imali situaciju da je Panamera samo malo skuplja od npr. CLS-a/A7/6GC onda bi je itekako bilo vise na ulicama...
Sto se tice poredjenja Phaeton-a i Bentley-a - nidje veze!
To sto su radjeni na istoj platformi nikako ne moze da stavlja ni znak slicnosti a kamoli jednakosti od dva totalno razlicita sveta.