Dusan napisao:ljubitelj napisao:
Kako su zakljucio koji bolje ubrzava kada nedostaje podatak o ukupnom torku?
Sta je na grafiku nego torque na tocku u odredjenom stepenu prenosa? Mozda gresim?

Ja ne uspevam da vidim, koji je to oredjen stepen prenosa na grafu, koji je mnozilac ?
Pomogni mi, koja je vrednost torque na tocku sa grafa pri recimo 3000 obrtaja motora za jedan i za drugi auto?
300 ili 400Nm je jako malo za ocekivane perfomanse ubrzanja. Ocekviao bih visestruko vecu cifru na tocku, tipa 2.000Nm.
Na grafu nema ni jedinice mere po Y osi, pretpsotavljam da je torque za motor prikazan.
dragvorl, nije ostro, nego uleteo si ekspresno sa odgovorom u tudje ime. Primetio sam da si dopunio, zato sam i pitaodusan-a kako je dosao unapred do zakljucka samo iz poredjenja na grafu da auto sa manjom silom (momentom sile) na tocku postize bolje ubrzanje. Jer taj deo posta ne razumem.
Kada ne razumem jasno, logicno mi je da pitam autora sta je mislio.
Do sada je valjda iz teme mogla da se formira jasna veza, zakonitost jaca sila vece ubrzanje vazi apsolutno uvek.