Akumulatori
-
- Banned
- Postovi: 11254
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša
Ja sam potencirao MUZIKU i SVETLA.
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10679
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša
Svetla nisu zanemarljiv potrosac. Saberi snagu svih sijalica koje rade. Pricamo o situaciji gde se od akumulatora vise uzima nego sto mu se daje. Muzika manje-vise, kod mene na Pugu nije zanemaljiva kada sve stavim u pogon.
Sent from my Sony EXPERIA M2 Aqua
Sent from my Sony EXPERIA M2 Aqua
-
- Banned
- Postovi: 11254
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša
Ali svetla rade i leti.
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10679
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša
Rade, ali, kao i drugi potrosaci, leti i kada je temperatura u znacajnijem plusu, nisu toliki teret akumulatoru. Video sam grafikon gde je predstavljen pad kapaciteta akumulatora u odnosu na temperaturu koji pokazuje da i potpuno ispravan akumulator bude na 60% kapaciteta kada je zestok minus. Negde sam procitao da se bukvalno prepolovi. Merenja su verovatno realnija i vise im verujem nego proizvodjacima koji uvek navode da njihovi akumulatori ovo i ono... Da govore istinu ne bi menjali akumulatore posle isteka garancije vec bi ih imali 5-10 godina, kao one iz prve ugradnje. Dakle, pitao si za vezu sa godisnjim dobom u to je to. Neces voziti zimi bez svetala ili muzike, ali kada se na to dodaju i ostali potrosaci i ako vozis kratke relacije, akumulator se nece dovoljno dopunjavati. Od toga je i krenula prica.
Sent from my Sony EXPERIA M2 Aqua
Sent from my Sony EXPERIA M2 Aqua
- Axic
- Postovi: 54
- Pridružio se: 13 Avg 2015, 02:09
- Garaža: Fiat Punto 1.2 16v HLX, Fiat Punto 1.3 16v Multijet Dynamic
- Lokacija: Beograd
Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša
Sloba napisao:Svetla nisu zanemarljiv potrosac. Saberi snagu svih sijalica koje rade. Pricamo o situaciji gde se od akumulatora vise uzima nego sto mu se daje. Muzika manje-vise, kod mene na Pugu nije zanemaljiva kada sve stavim u pogon.
Sent from my Sony EXPERIA M2 Aqua
Bas tako, samo svetla ako sam dobro izracunao kratka 2x55w, pozicija napred 2x5w, pozadi osvetljenje tablice 5w, zadnja poziciona 2x5w. Suma sumarum 135w samo svetla kad se upale ispada 135W/12V = 11.25A.
EDIT:

viewtopic.php?f=2&t=3696" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=2&t=3675" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=2&t=3675" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Akumulatori
Da, ali alternator mora da isporucuje 16A onda.
Meni kada sam sa svim mojim peripetijama merio u servisu sve, pa i struju koju daje alternator, bila je 16A.
To mora da bude dovoljno i za punjenje akumulatora i za sve potrosace. Ako nije dovoljno, onda nije ispravno i akumulator ce se vremenom isprazniti.
Meni kada sam sa svim mojim peripetijama merio u servisu sve, pa i struju koju daje alternator, bila je 16A.
To mora da bude dovoljno i za punjenje akumulatora i za sve potrosace. Ako nije dovoljno, onda nije ispravno i akumulator ce se vremenom isprazniti.
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10679
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Akumulatori
Kratke relacije, Nikaragva, kratke relacije. Ja za 3 km do posla tesko da mogu dopuniti ono sto anlaser povuce na minusu plus svi potrosaci. Kod tebe je drugo, 40 km do posla i toliko nazad.
Sent from my Sony EXPERIA M2 Aqua
Sent from my Sony EXPERIA M2 Aqua
Re: Akumulatori
Dobro, ako je tako 
Kazu da je 10-15 rada dovoljno da se napuni ono sto je potroseno prilikom paljenja.
Slobo, tebi se ne isplati ni paliti auto, idi biciklom
Ih, sta bih ja dao da mi je posao na 10ak km. Isao bih biciklom i zimi, po onoj ala bax metodi za sneg

Kazu da je 10-15 rada dovoljno da se napuni ono sto je potroseno prilikom paljenja.
Slobo, tebi se ne isplati ni paliti auto, idi biciklom

Ih, sta bih ja dao da mi je posao na 10ak km. Isao bih biciklom i zimi, po onoj ala bax metodi za sneg

- Saša
- Postovi: 14268
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Akumulatori
Kod mene još gora situacija: žena najčešće tokom nedelje vozi Punta, a do posla ima oko 2.5 km, pre toga stane kod vrtića da ostavi dete (cca 1 km), a tako i nazad. Dakle u 5 km (iz dva "cuga") dnevno ima čak četiri startovanja motora po ovoj hladnoći, plus još i stalno sa upaljenim svetlima. Namerno sam joj rekao da tako radi jer će garantovano zaboraviti da ih upali kada krene i eto belaja, pandura tu koliko voliš... 

Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša
Ti si jos i dobar. Kod mene devno ima 7-8 paljenja za plafon toliko km.
t
t
- Saša
- Postovi: 14268
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Akumulatori
Onda i nemamo šta da se žalimo na akumulatore, koliko izdrže - izdrže. Ovaj moj puni petu godinicu za par meseci... 

Re: Akumulatori
Kod mene takva situacija zadnjih par nedelja i tacno se oseti da je prvo jutarnje paljenje malo tromije. Bilo je i letos perioda takve upotrebe ali se nije nista primecivalo,bilo toplo.
Somborac,3 i po godine.
t
Somborac,3 i po godine.
t
Re: Akumulatori
Ma mora to da traje i 2,3 godine sa takvom voznjom.
Tu su sad nijanse u kvalitetnu akumulatora. Pa ce najlositi trajti 2, a najbolji mozda i 4g.
Bas cu da probam da nadjem podatak o vremenu punjenja. Citao sam to davno.
Akumulator se prazni SAMO prilikom paljenja, a ako je drugacije, nesto nije ispravno. Cim alternator pocinje da proizvodi struju, ak se puni. Prilikom jednog paljenja, ukoliko je sve ispravno, to sto potrosi bi trebalo relativno brzo da se dopuni.
Naravno nijedan alternator nece moci da dopuni akumulator, ako imas dovoljno kratke voznje. 4-5km bi trebalo da je sasvim dovoljno. Cak i 3km, ako su po gradu. Jer to moze da znaci i preko 20 minuta voznje, ako je kreni stani situacija.
Tu su sad nijanse u kvalitetnu akumulatora. Pa ce najlositi trajti 2, a najbolji mozda i 4g.
Bas cu da probam da nadjem podatak o vremenu punjenja. Citao sam to davno.
Akumulator se prazni SAMO prilikom paljenja, a ako je drugacije, nesto nije ispravno. Cim alternator pocinje da proizvodi struju, ak se puni. Prilikom jednog paljenja, ukoliko je sve ispravno, to sto potrosi bi trebalo relativno brzo da se dopuni.
Naravno nijedan alternator nece moci da dopuni akumulator, ako imas dovoljno kratke voznje. 4-5km bi trebalo da je sasvim dovoljno. Cak i 3km, ako su po gradu. Jer to moze da znaci i preko 20 minuta voznje, ako je kreni stani situacija.
Re: Akumulatori
U stojdzi 2005. je bio neki fabricki pisalo na njemu zastava i ladno je izgurao 7 god i nekih 200k km. Ne znam ko ih je radio.
t
t
Re: Akumulatori
Ti Zastava akumulatori su, prvi Somborski.
Seća li se neko Trepča akumulatora.
Seća li se neko Trepča akumulatora.