Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do 5-6

Razne informacije u vezi kupovine automobila
gazza
Banned
Reactions:
Postovi: 2781
Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
Lokacija: Vracar/Limnos

Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do 5-6

Post od gazza »

Ova tema bi trebalo da prikuplja iskustva raznih vlasnika dizelasa novije generacije vezano za modele koji u praksi u Srbiji pokazuju sto manje problema a vezano za brendove koji se najvise kupuju - VW, Opel, Ford, Renault, Peugeot, Fiat itd. Motori - TDI, CDTi, dCi, TDCi, itd itd.

Takodje i drugi brendovi i vrste motora kojih ima u Srbiji.

Pokrenuo sam ovu temu jer sam u fazi zamene kola - trazim polovnjak ove starosti.

U principu trazim vozila koja ili nemaju najskuplje sklopove za odrzavanje ili se oni najmanje kvare na pomenutim modelima - plivajuci zamajac, DPF (FAP), EGR ventil, komplikovane usisne grane itd.

Bitno je da budu modeli relativno novijih, poslednjih ili pretposlednjih generacija. Znaci ako pricamo o VW ne pricamo o TDI od 90KS nego o drugim motorima, 105, 140, 165KS, na primer. Recimo mene bas zanima taj VW motor od 165KS, mislim da je common rail.

Ja mogu da pocnem temu sa Fiatovim motorom mjet (isto i GM grupa kao CDTI) od 150KS koji je ugradjivan sve do 2011. u Opele (za Fiat ne znam) koji je genijalan za voznju ali ima sve sto moze da se sjebe. S tim da je dobra vest da su jako pojeftinili delovi tako da usisna grana sada kosta 21.000 dinara, a set kvacila sa plivajucim oko 40.000. Ipak ga ne bi preporucio za gradsku voznju vec za dugacke ture. Ipak performanse su jako dobre, ubrzava oko 8 sec 0-100 a max brzina je ionako veca od onog sto moze da se vozi u Srbiji bezbedno na bilo kom putu, elasticnost motora benzinska. Kada bi na novijim kolima postojala verzija koja nema usisnu granu i DPF to bi bila idealna kupovina, apsolutno.
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do

Post od nikaragva »

Imam taki dizel i nemam DPF :D

Tih godina si mogao birati da li hoces dpf :D


A kako mislis da ti radi auto bez usisne grane? :kezo:


Elem, sada imas dosta isplativije i trajno resenje sa usisnom. Skinu se leptiri i naprave zaptivaci na rupama od osovina. To je trajno resenje i sa tim vise nema problema. Slicno kao za BMW 320D.


A plivajuci i kvacilo su 50% pale cene cim je istekao monopolski ugovor opela sa proizvodjacima.



Najisplativiji po meni, a govorim samo o onome sto sam vozio, je 2.0dti :D
Ubedljivo.


Ali ne bih ovaj nikad menjao za njega.
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48063
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do

Post od Geza »

Ako budeš otvorio još jednu temu o kupovini, lično ću ti skinuti točkove sa novih kola. Slika
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do

Post od nikaragva »

Geza gaza :D
Korisnikov avatar
starac vujadin
Reactions:
Postovi: 11444
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do

Post od starac vujadin »

Geza napisao:Ako budeš otvorio još jednu temu o kupovini, lično ću ti skinuti točkove sa novih kola. Slika
Good point :)
Korisnikov avatar
Uroš S.
Reactions:
Postovi: 10988
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
Lokacija: BGD

Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do

Post od Uroš S. »

U kom to autu ubrzava za 8s? Teži slučaj? Biće da je bliže desetki.
Korisnikov avatar
branja
Reactions:
Postovi: 3726
Pridružio se: 25 Feb 2015, 10:44
Garaža: jtd,bajo moj; cannondale bad boy
Lokacija: Pančevo

Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do

Post od branja »

a ako ne bude mjet onda cu ti doci sa razredjivacem...cisto zbog haube :mrgreen: :mrgreen:
Slika
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do

Post od nikaragva »

Uroš S. napisao:U kom to autu ubrzava za 8s? Teži slučaj? Biće da je bliže desetki.
8.9s na papiru.
U praksi, ko to zna :)

U onoj maloj alfi, to vreme je jos manje.
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9310
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do

Post od dragan »

U alfi je 5s :)

Sent from my D5503 using Tapatalk
Korisnikov avatar
schonenk
Reactions:
Postovi: 1968
Pridružio se: 17 Jan 2014, 15:56
Garaža: honda civic ep3, honda civic ek3
Lokacija: beograd

Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do

Post od schonenk »

jos kad cipnes ide i ispod.
Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do

Post od Ivan »

I to sa delovima za trap i menjac u gepeku :D

Послато са GT-N7100
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do

Post od nikaragva »

Stavis wintere i ne brines za trap.
Alfatek je to!
gazza
Banned
Reactions:
Postovi: 2781
Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
Lokacija: Vracar/Limnos

Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do

Post od gazza »

nikaragva napisao:Imam taki dizel i nemam DPF :D

Tih godina si mogao birati da li hoces dpf :D


A kako mislis da ti radi auto bez usisne grane? :kezo:


Elem, sada imas dosta isplativije i trajno resenje sa usisnom. Skinu se leptiri i naprave zaptivaci na rupama od osovina. To je trajno resenje i sa tim vise nema problema. Slicno kao za BMW 320D.


A plivajuci i kvacilo su 50% pale cene cim je istekao monopolski ugovor opela sa proizvodjacima.



Najisplativiji po meni, a govorim samo o onome sto sam vozio, je 2.0dti :D
Ubedljivo.


Ali ne bih ovaj nikad menjao za njega.

ko radi to sa usisnom granom (koji servis), koliko to kosta i kakve su posledice na performanse (pad snage) i trajanje motora (promena rezima rada)?

u kom opelovom vozilu starosti 5-6 godina se nalazi taj 2.0 dti?
gazza
Banned
Reactions:
Postovi: 2781
Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
Lokacija: Vracar/Limnos

Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do

Post od gazza »

Geza napisao:Ako budeš otvorio još jednu temu o kupovini, lično ću ti skinuti točkove sa novih kola. Slika
ne zezaj, ovo je korisna tema za mnoge, ne samo za mene

ja na kraju mozda kupim nesto sa 1.4TSI motorom....:=)..... i sve vas zeznem. :cool!:
Korisnikov avatar
Sinisa G.
Reactions:
Postovi: 2606
Pridružio se: 11 Feb 2014, 11:25
Garaža: GTS, EVO500, GSI
Lokacija: Beograd, Grac

Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do

Post od Sinisa G. »

gazza napisao: ..... i sve vas zeznem. :cool!:
Nas neces sigurno :D
Odgovori