Jeste, bila je benzinska i dizel verzija. 1.4 twin turbo (odnosno turbo + kompresor) i 2.0 TDI sa 170 KS. Sve drugo je islo kao GT line i moglo je biti sa bilo kojim motorom. GT-ovi su pozadi imali izduv kao GTI, po tome ih je spolja najlakse prepoznati.
Na to da je taj 2.0 PD problematicniji od 1.9, a kamoli CR-ova. Mada podeljena su iskustva, iz prve ruke znam samo za pozitivna iskustva, a preko neta i foruma vidim da ga neki kude.
Na kraju ni ne znam sta je konkretan problem i koliko je popravka u slucaju da se desi. Kod passata su dizne, ne znam da li je i ovde to slucaj.
Gagi, vraca i Gajic provereno. I Holliday vraca isto provereno. Ne 200k km ali 50ak otprilike nastimuju da bude taman, preko auto sa 200+ k km vredi manje bar 10-20% od onog sa 150k km. Svi oni vracaju na autima 3+godina, do 3 jos i prolazi.
Na drugom forumu su nasli slike A5ice sa placa iz IT koja se prodavala kod Gajica i bilo je vraceno za 15 ili 20k km, kontam i ja da vraca, ali ne verujem da skida preko 50k.