1000 zašto - 1000 zato!
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Ne mozes bez znacke/brenda da se uguras u visu klasu, dokazano vec mnooogooo puta.
Mnogi su pokusali ali dzabe, mozes napraviti cak i bolji i kvalitetniji proizvod, ali bez brenda nema ulaska u vise drustvo. Primera ima koliko hoces...
Evo sta sve Mercedes pokusava da bi se ugurao u najvise drustvo rame uz rame sa Rolsom i Bentley-em, pa su doziveli kolaps sa Majbahom, pa sad izmisljaju Majbah verzije S klase... ali i dalje ne mogu ni prici Mulasanu i Fantomu, jedino sto uspevaju jeste da se bore sa Ghost-om i Continentalom ali i tu uz slabiju dozu ekskluzivnosti koju jednostavno ne mogu da pruze.
Pa eto taj Feton gde je VW pokusao da se ugura medju S, 7 i A8 ali sta god pruzili jednostavno VW znak ne moze da prodje u tom drustvu.
Slicna prica je i sa Lexusom i sa Infinitijem i sa nekim "specijalnim" verzijama odredjenih proizvodjaca poput Citroenovog DS-a... Sve su to vrhunski automobili, ali im brend/znacka svakako nedostaje za jos vece uspehe i bolji prolaz na trzistu.
Po meni sasvim normalno i logicno.
Mnogi su pokusali ali dzabe, mozes napraviti cak i bolji i kvalitetniji proizvod, ali bez brenda nema ulaska u vise drustvo. Primera ima koliko hoces...
Evo sta sve Mercedes pokusava da bi se ugurao u najvise drustvo rame uz rame sa Rolsom i Bentley-em, pa su doziveli kolaps sa Majbahom, pa sad izmisljaju Majbah verzije S klase... ali i dalje ne mogu ni prici Mulasanu i Fantomu, jedino sto uspevaju jeste da se bore sa Ghost-om i Continentalom ali i tu uz slabiju dozu ekskluzivnosti koju jednostavno ne mogu da pruze.
Pa eto taj Feton gde je VW pokusao da se ugura medju S, 7 i A8 ali sta god pruzili jednostavno VW znak ne moze da prodje u tom drustvu.
Slicna prica je i sa Lexusom i sa Infinitijem i sa nekim "specijalnim" verzijama odredjenih proizvodjaca poput Citroenovog DS-a... Sve su to vrhunski automobili, ali im brend/znacka svakako nedostaje za jos vece uspehe i bolji prolaz na trzistu.
Po meni sasvim normalno i logicno.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Phaeton 3.2 na invalida i plin... bi mozda i mogao da se krpi i vozi. 

- sasa lbg
- Postovi: 1575
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:11
- Garaža: citroen C5 ,passat B3,citroen C3,vw caddy
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Meni su odvratne te registracije na invalide...koliko smo zastranili pa to vise nema granice.
Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока
Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Ti lepo iskesiraj 200.000 da ljudi imaju za sendvice.... 

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Licno to ne bi radio, ali uopste ne osudjujem.
Naprotiv, podrzavam svaku kombinaciju sa kojom gradjanin moze proci sa manjim haracem...
Naprotiv, podrzavam svaku kombinaciju sa kojom gradjanin moze proci sa manjim haracem...
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Nemam praktično iskustvo, ali sam ga teorijski proučavao. To je jedini nemački auto koji bih želeo da vozim i posedujem. I to u W12 6.0 varijanti.Gaginh0 napisao:Jel ima neko teoretsko ili prakticno znanje sto se tice Phaetona? Sem sto je bio skup kao nov, sad mi cene izgledaju skroz ok, cene su u rangu sa A6 C6, a cini mi se kao prostraniji auto sa vise opreme.

VW je upotrebio odlično inženjersko znanje koje ima sa Audijem i vrhunski luksuz koji je dobio sa Bentilijem. Bukvalno, nije se štedelo ni na čemu. Auto je projektovan za putnu brzinu od 300 km/h. Dovoljno je da pogledaš uputstvo za upotrebu i jasno je kojoj klasi pripada (ima npr. poglavlje "communication systems" i tu se između ostalog govori o raznim antenama, za radio, mobilni, navigaciju, ugrađenim u stakla i na druga mesta.
Reč je o zaista vanserijskom modelu koji stoji rame uz rame sa najboljim Rolls Roycevima i Bentlijima. Ali je veoma potcenjen, iz razloga koje je napisao Goblin.
Ђенерал Јанковић
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Ne preteruj.
Nego, jel to auto sa trenutno najduzim stazom, usao je sad u 14. godinu proizvodnje, G klasa, NIva... mozda jos po neki.

Nego, jel to auto sa trenutno najduzim stazom, usao je sad u 14. godinu proizvodnje, G klasa, NIva... mozda jos po neki.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Po nekim testovima su uglavnom dolazili do zakljucka da po udobnosti na zadnjoj klupi je samo s klasa mogla da parira, dok je za dinamicku voznju bio iza druga tri nemca, sto je i ocekivano sa obzirom da je najtezi, mislim blizu 2.5t.
Nego fascinantno je da se jos uvek prodaje sa startnom cenom od blizu 100k eura u nemackoj.
Послато са GT-N7100
Nego fascinantno je da se jos uvek prodaje sa startnom cenom od blizu 100k eura u nemackoj.
Послато са GT-N7100
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Auto iz 2002 godine prodaju za 90.000 evra, a BMW novu sedmicu za 83.000 evra.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Samo nam fali, a ne bi me cudilo da ovi sa vlasti organizuju i neku akciju "nadji svog invalida", jer mi koji uredno placamo registraciju smo veverice.sasa lbg napisao:Meni su odvratne te registracije na invalide...koliko smo zastranili pa to vise nema granice.
Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13546
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Ja s tim nemam problem i kad bih mogao uradio bih tako nešto.
Uglavnom i ta osoba dobije neku cifru koja joj znači, a zakidanje na registraciji nije zakidanje na održavanju tako da auto ne "pati" što je tako registrovan.
Uglavnom i ta osoba dobije neku cifru koja joj znači, a zakidanje na registraciji nije zakidanje na održavanju tako da auto ne "pati" što je tako registrovan.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
I meni je ranije bilo gadno, ali nekako mi sada deluje ok.
Mada, cuo sam negde da su ogranicili invalide na neke kubikaze ili konjaze, tako nesto.
Imas recimo sada 4 godine staru C 350 koja je 15-20k eura, a registracija ti 2 soma.
Ima i jeftinijih kola da im je tako skupa registracija.
Sent from my Sony
Mada, cuo sam negde da su ogranicili invalide na neke kubikaze ili konjaze, tako nesto.
Imas recimo sada 4 godine staru C 350 koja je 15-20k eura, a registracija ti 2 soma.
Ima i jeftinijih kola da im je tako skupa registracija.
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Imate sad i foru da uplatite jednu nulu manje pri registraciji a sve u dogovoru sa likom iz agencije za registraciju. Cak i bolje od invalida jer se auto vodi na tebe. Doduse jes krivicno delo al do sad niko nije pao.
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13546
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Popadaće čim postane popularnije
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Bilo je price po novinama o tome i za sad nemaju resenje za to jer sistem nije takav da uparuje uplate i konkretne registracije.