Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do 5-6

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Korisnikov avatar
NexT
Reactions:
Postovi: 13017
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Lokacija: Beograd

Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do

Post od NexT »

Mislim da ti je najpametnije da kupis neki atmo benzinac i ugradis plin :)
Korisnikov avatar
swemir
Reactions:
Postovi: 3877
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:52
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do

Post od swemir »

Te klapne na bmw320d nisu problematicni na e90?. Ili jesu? Nesto mi se cini sa na verzijama od 163ks su plasticne ?
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do

Post od nikaragva »

gazza napisao:
nikaragva napisao:Imam taki dizel i nemam DPF :D

Tih godina si mogao birati da li hoces dpf :D


A kako mislis da ti radi auto bez usisne grane? :kezo:


Elem, sada imas dosta isplativije i trajno resenje sa usisnom. Skinu se leptiri i naprave zaptivaci na rupama od osovina. To je trajno resenje i sa tim vise nema problema. Slicno kao za BMW 320D.


A plivajuci i kvacilo su 50% pale cene cim je istekao monopolski ugovor opela sa proizvodjacima.



Najisplativiji po meni, a govorim samo o onome sto sam vozio, je 2.0dti :D
Ubedljivo.


Ali ne bih ovaj nikad menjao za njega.

ko radi to sa usisnom granom (koji servis), koliko to kosta i kakve su posledice na performanse (pad snage) i trajanje motora (promena rezima rada)?

u kom opelovom vozilu starosti 5-6 godina se nalazi taj 2.0 dti?
Nemam pojma koji servis radi. Recimo Dejan Veternik, ako smem da reklamiram :)

Ili neko ko zna da vari aluminijum.

Nema tu nikakve stete za motor niti pada perfomansi, samo korist.

Gubi se elasticnost, ali ne nesto osetno i bitno. Zbog elasticnosti su i stavljene. Ali uvek ti ostaje varijabilni turbo :)

2.0dti, zadnji auto u koji se ugradjivao je vektra c koliko se secam, dok na scenu nije stupio 1.9mj.

Na internetu mozes naci kitove za reparaciju usisne kod BMWa. Bukvalno mozes sve sam da uradis, ako znas da skines i vratis usisnu.
Za opel, odnosno 1.9mj gde se ugradjivao, to ti nije potrebno, jer je malo drugacija konstrukcija, pa moze bez posebnih delova, samo sa malo dobre volje, da ne davimo u temi.



Sve u svemu, nema sanse da nadjes pouzdaniji i povoljniji motor za odrzavanje od toga koji sad imas, ako uzmemo da hoces da uzmes motor star 4-5 godina :)
Taj motor i njegove dizne, pumpa i sve ostalo mogu svasta da progutaju. Veruj mi.

Takav nov ces tesko naci, jer pre svega treba da se pokazu, a onda nece biti nov :)

Znaci govorim samo o motoru. A auto nije samo ono ispod haube, ima i drugih stvari. Tako da ako zelis da menjas i imas novac, samo napred. Pa neces citav zivot voziti isti auto :)
Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Reactions:
Postovi: 15275
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31

Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do

Post od Kuzmanovic »

Negde sam procitao da se nakon skidanja klapni sa usisne grane motor blago mapira i da onda nema nikakvih gubitaka na snazi i elasticnosti. Pricam o Alfinom motoru od 150ks.

Sent from my Citizen calculator using Tapatalk
gazza
Banned
Reactions:
Postovi: 2781
Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
Lokacija: Vracar/Limnos

Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do

Post od gazza »

nikaragva napisao:

Elem, sada imas dosta isplativije i trajno resenje sa usisnom. Skinu se leptiri i naprave zaptivaci na rupama od osovina. To je trajno resenje i sa tim vise nema problema. Slicno kao za BMW 320D.


Nema tu nikakve stete za motor niti pada perfomansi, samo korist.

Gubi se elasticnost, ali ne nesto osetno i bitno. Zbog elasticnosti su i stavljene. Ali uvek ti ostaje varijabilni turbo :)
1.9 CDTI ima varijabilni turbo?

enivej, pricao sam sa goranom koji radi kod opel ristica, rekao je da rade zatvaranje tih rupa cepovima. rekao je da su ruke 150e, doduse nisam ga pitao sta jos tu kosta. to cu sutra kada mi urade dijagnostiku i vide da je definitivno usisna.

nova usisna je sada 200e i onaj motoric je oko 110e, plus skidanje i vracanje 80-100e.

jbte tamo je red na servis nedelju dana, kao da rade za dzabe.
gazza
Banned
Reactions:
Postovi: 2781
Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
Lokacija: Vracar/Limnos

Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do

Post od gazza »

inace sad kad istovarim soma evra na varenje usisne grane, mali servis, veliki servis i sredjivanje trapa, mogu da ga vozim jos 5 godina ovakvog. set kvacila sam vec stavio pre 6 meseci, tja.
Korisnikov avatar
Day Walker
Reactions:
Postovi: 23524
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: BMW X3
Lokacija: Beograd

Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do

Post od Day Walker »

Inace Goran nije samo radnik vec i vlasnik Opel Ristica :D


Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika
Korisnikov avatar
NexT
Reactions:
Postovi: 13017
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Lokacija: Beograd

Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do

Post od NexT »

gazza napisao: rekao je da su ruke 150e, doduse nisam ga pitao sta jos tu kosta.
Jbt, ja to radio na 2.2 CDI, sve komplet me izaslo 70e, jos sam ih drkao da ciste interkuler,egr, creva...
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do

Post od nikaragva »

Naplaćuju puno skidanje i vraćanje usisne grane.
U ovl. je to bilo oko 13000 dinara.
Sama opravka je smešna rabota kada ti je usisna na radnom stolu.
Da imam aparat za varenje, sam bih to uradio.
Korisnikov avatar
Velja
Banned
Reactions:
Postovi: 12135
Pridružio se: 06 Avg 2013, 18:43

Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do

Post od Velja »

Ako je motor k'o na Alfi (140ks), skida se i pumpa visokog pritiska, a posle mora da se baždari ili tako nešto...
Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Reactions:
Postovi: 15275
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31

Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do

Post od Kuzmanovic »

Zar te klapnice nisu problematicne samo na 150ks?

Sent from my Tesla TTL7 using Tapatalk
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do

Post od nikaragva »

Nemam pojma sta velja priča, valjda je mislio na tdi od 140ks.
:=
Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do

Post od Ivan »

Da, posto su se inace ugradjivali tdi u alfe :D

Послато са GT-N7100
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
Korisnikov avatar
dag81
Reactions:
Postovi: 7506
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do

Post od dag81 »

2.0 tdi samo sa glavom jebe, nista strasno.
Korisnikov avatar
Velja
Banned
Reactions:
Postovi: 12135
Pridružio se: 06 Avg 2013, 18:43

Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do

Post od Velja »

nikaragva napisao:Nemam pojma sta velja priča, valjda je mislio na tdi od 140ks.
:=

156 JTDm 16v - 140 ks
Odgovori