Brate, ja sa ekstremnim cip tuningom, nisam nista od toga menjao na 205k km, 170k km skoro skroz gradske divljacke voznje.
Evo, tek sada treba da menjam korpu menjaca za fazon 300e.
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno. Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Xepoj87 napisao:Brate, ja sa ekstremnim cip tuningom, nisam nista od toga menjao na 205k km, 170k km skoro skroz gradske divljacke voznje.
Evo, tek sada treba da menjam korpu menjaca za fazon 300e.
Sent from my Sony
Ja sam menjao zamajac i kvačilo na 95k km i još brdo gluposti.
To je auto koji se vozi bez problema do 60k km a posle postaješ Alfista ili ga mrziš
TI nema ovu kombinaciju boja koliko znam. Ovi bež umetci na tapacirima i donji deo table su isli uz ona normalna sedista koja su isto imala tu nijansu. Tabla kod TI i ovaj deo na volanu nikada nije silver koliko se secam.
Meni to kada je menjan zamajac ili kvačilo nije baš neki parametar i pokazatelj kvaliteta. Neki ljudi generalno nemaju veze sa vožnjom i sa time kako sačuvati te delove.
Glavne rezlike između 200 i 210ks su u turbu i diznama.
I ja sada prvi put vidim ova sedišta u modelima pre redesign-a. Kad bolje pogledam, cajgeri nisu iz TI. Evo kako bi trebalo da izgledaju na prvi verzijama: