
I jos je i ruzan u vraziju mater

Ima i najnoviji, bas njega sam vozio (drugar iz CG ga ima, i kupuje vec 3 Allroad modela za redom, samo to vozi). Ima taster na centralnoj konzoli bas za spustanje nizbrdo. Ima jos neke Offroad sisteme koji mu se podesavaju preko MMI-a, pokazao mi je i kontrolu nagiba...Xepoj87 napisao:Mislim da to ovaj novi nema vise, imao je onaj prvi samo. Novi, ja mislim da deli pogon i menjac u potpunosti sa obicnim A6.
Prosli je imao low gear uz manuelni menjac, to.ovaj vise nema.
Pa na nekom zahtevnijem terenu ne bi bio mnogo upotrebljiv. Ali da, to stoji da je dobar da se prodje teren bez osetecenja zato i ima one blatobrane ili kako se vec zovu, koji ruzno izgledajuXepoj87 napisao:To je najgori allroad, najnizi, mislim da je isao do 18cm.
Ne moze da ne prodje svuda bolje od avanta, avant je fizicki dosta ograniceniji.
Naravno, allroad nema veze sa offroad vozilom, vise sluzi da se prodje negde, a da se ne osteti auto.
Recimo, do vikendice u Grockoj sam ranije imao samo mnogo odvratan put sa ispupcenjem na sredini, gde nisam mogao zimi da prodjem ni jednim autom, osim Land Cruiserom, jer drknem karter od kamenje obavezno, a leti koliko, toliko moze da se obidje, uz prethodno secenje grana sa tudjeg drveca koje vire na ulicu.
To sto neko vozi samo po asfaltu i ne padne mu na pamet gde sve moze da zatreba visi auto i 4x4, ne znaci da je to bespoentno.
Ovo blato na snimku pokazuje samo prednosti nekog 4x4 sistema, jer u sustini, osim sto je klizav, nije zahtevan teren.
Sent from my Sony