Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Naslov teksta nije u skladu sa sadržinom.
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Tu i tamo:
This morning, Jaguar will announce that it is also slashing prices,
The new version of Jaguar’s larger XF sedan will be 9 percent cheaper than the outgoing version, with a starting price of $51,900. Meanwhile, its top-of-the-line sedan, the XJ, will still run at least $74,400 but will soon be packed with about $7,000 in additional options and equipment at no extra charge.
This morning, Jaguar will announce that it is also slashing prices,
The new version of Jaguar’s larger XF sedan will be 9 percent cheaper than the outgoing version, with a starting price of $51,900. Meanwhile, its top-of-the-line sedan, the XJ, will still run at least $74,400 but will soon be packed with about $7,000 in additional options and equipment at no extra charge.
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Mnogi novi automobili imaju iste ili niže cene nego njihovi prethodnici. Naslov sugeriše pad kvaliteta i jeftinoću, a ovo što si izdvojio bi trebalo da sugeriše da su u frci za prodaju, pa preduzimaju nekakve vanredne mere.
Ovo bi trebalo da bude poenta, a to nije naslov
"In short, Jaguar1 is no longer content to be a quirky, niche carmaker favored by collectors and the country-club set. It wants volume. It wants millennials. It wants, in a way, to be BMW."
Sam teskt je dosta prizeman s automobilističkog stanovišta.
Ovo bi trebalo da bude poenta, a to nije naslov
"In short, Jaguar1 is no longer content to be a quirky, niche carmaker favored by collectors and the country-club set. It wants volume. It wants millennials. It wants, in a way, to be BMW."
Sam teskt je dosta prizeman s automobilističkog stanovišta.
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Nisam iz naslova naslutio to sto pominjes.
A ovo ostalo, pa tu se id pocetka slazemo.
I za kraj, kad si procitao tekst na Bloombergu koji nije prizeman ili propaganda. OK su da se informises (tipa da Jag spusta cene), ali njihive komentare i razmisljanja treba ignorisati.
A ovo ostalo, pa tu se id pocetka slazemo.
I za kraj, kad si procitao tekst na Bloombergu koji nije prizeman ili propaganda. OK su da se informises (tipa da Jag spusta cene), ali njihive komentare i razmisljanja treba ignorisati.
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Ne čitam Bloomberg osim ako neko nešto izdvoji, pa nisam biased ni u jednom smeru. Takođe je bitno da niko ozbiljan ne misli da će Jaguar da sobali Švabe u prodaji, pogotovu ne na brzaka. To je dug proces, a Jaguaru je i duplirana prodaja još uvek mali procenat pada za "nemce". U ovom tekstu se i taj rivalitet malo pogrešno postavio ("mali krojač u borbi protiv divova"), pa neko za 5 godina može da kaže "Loši su, nisu uspeli da pređu BMW."
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
@Floyd
Zamolio bih da u kratkim crtama napišeš šta kažu.
Zamolio bih da u kratkim crtama napišeš šta kažu.
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Jeftiniji 13 hiljada od drugih, zbog poprecnog motora ima najvise mesta u kabini, najdinamicniji jer je najlaksi, najmanje trosi...
Zanimljivost... automatska klima u W124 kostala 5000 marona bajo moj.
Zanimljivost... automatska klima u W124 kostala 5000 marona bajo moj.

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Was es uns ermöglicht, mit dem ollen Baron Montesquieu zu enden: "Fast nie kommt der Mensch aus Vernunft zur Vernunft."
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Ukratko, Passat je najbolje ocenjen jer nudi više prostora od A6 i 5, najmanji je potrošač, daleko jeftiniji od ovih drugih, nešto brži a ne zaostaje za kvalitetom.HKS napisao:@Floyd
Zamolio bih da u kratkim crtama napišeš šta kažu.
Za Mercedes nisu imali konkretne zamerke osim komentara da je za E klasu dizel bolja opcija.
Za BMW 528i kažu da je veliki potrošač a nije ostavio neki poseban utisak.
A6 je po njima precenjen.
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Eto i dokaza za moju teoriju da je Audi prepakovani (i to lose) VW.




- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Znači Velja je u pravu. Golf je babo. 
Sent using Tapatalk

Sent using Tapatalk
Širim haos!
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Što ja... To se zna od davnina - aksiom, bajo moj 

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
https://youtu.be/ZARcOWEgsn0
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Kakav smor awd pogon 
