Renault Captur
Re: Renault Captur
Captur, Mokka, 500x... sve je to isti segment
- Darko
- Postovi: 9463
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Renault Captur
Nekako moka deluje za pola klase vise. Enterijer mi se cini dosta kvalitetnije uradjen od captura.
Re: Renault Captur
Captur 4122mm
Mokka 4278
500X 4248/4273
Deluje jer je malo veći, ali je i dalje ista klasa kompaktnog SUVa pravljenog na osnovi B segmenta. Mokka i 500X su noviji i malo veći, ali ono što je bitnije i osetno skuplji. Drugačije su pozicionirani.
Reno je gađao nižu cenu i tu je učigledno dobro procenio šta tržište traži. Kod njega nema 4x4, 10 motora x 3 verzije menjača, nema dosta opreme koje Opel i Fiat nude....
Prodaju se i Mokka i 500X i ostali u segmentu jer je to segment koji drastično raste, ali Captur je najprodavaniji. Sigurno ne jer je najbolji, nego zato što daje najviše za uloženo.
Ako bi došli do statistike Opela, Fiata i ostalih sa specifikacijom motora, pogona i opreme i tamo bi ispalo da se jeftinije verzije prodaju, a da su skuplje statistička greška.
Najjeftiniji Capture 13.000
Mokka 19.650
500X 14.500 na akciji, a po cenovniku 16500
Mokka 4278
500X 4248/4273
Deluje jer je malo veći, ali je i dalje ista klasa kompaktnog SUVa pravljenog na osnovi B segmenta. Mokka i 500X su noviji i malo veći, ali ono što je bitnije i osetno skuplji. Drugačije su pozicionirani.
Reno je gađao nižu cenu i tu je učigledno dobro procenio šta tržište traži. Kod njega nema 4x4, 10 motora x 3 verzije menjača, nema dosta opreme koje Opel i Fiat nude....
Prodaju se i Mokka i 500X i ostali u segmentu jer je to segment koji drastično raste, ali Captur je najprodavaniji. Sigurno ne jer je najbolji, nego zato što daje najviše za uloženo.
Ako bi došli do statistike Opela, Fiata i ostalih sa specifikacijom motora, pogona i opreme i tamo bi ispalo da se jeftinije verzije prodaju, a da su skuplje statistička greška.
Najjeftiniji Capture 13.000
Mokka 19.650
500X 14.500 na akciji, a po cenovniku 16500
- dag81
- Postovi: 7506
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Renault Captur
Ali i Captur sa motorom koji ne vibrira u celoj karoseriji kosta blizu cene Mokke u 500x.
To sad sto ljudi na0rave kom0romis i voze kosacicu za 15.000e(da se niko ne uvredi), jbg.
Da bar ima ugladjen rad motora, nema veze sto je slabiji motor. Ovako bih licno poludeo.
P.S. Sad gledam malo su 0ale cene za 15000 moze dci.
To sad sto ljudi na0rave kom0romis i voze kosacicu za 15.000e(da se niko ne uvredi), jbg.
Da bar ima ugladjen rad motora, nema veze sto je slabiji motor. Ovako bih licno poludeo.
P.S. Sad gledam malo su 0ale cene za 15000 moze dci.
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Renault Captur
Ta cena Mokke je prenaduvana, u salonu je 2-3k niza.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!




- Darko
- Postovi: 9463
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Renault Captur
Za 15.900 redovna cena ima captur u srednjem paketu opreme 1.2 turbo 120ks i nemackim automatikom sa 2 kvacila. To je solidna kupovina.
Nisam vozio konkurente. Ali 2 najvece mane captura su los kvalitet kokpita i previse tvrdo vesanje.
Nisam vozio konkurente. Ali 2 najvece mane captura su los kvalitet kokpita i previse tvrdo vesanje.
Re: Renault Captur
Dag brate jesi vozio captur sa 0.9?
Nije šampion uglađenosti, to stoji, ali vibrira manje od 90% dizela sa 4 cilindra. To kad se pročita po testovima da generalno ti trocilindraši ne rade savršeno glatko to je u poređenju sa četvorocilindrašima slične ili malo veće zapremine ( recimo 0.9 vs 1.2tce). U poređenju sa ogromnom većinom dizela su bolji ili mnogo bolji po kulturi rada, čak i da zamenarimo dizele dok su hladni...
Sent from my D5503 using Tapatalk
Nije šampion uglađenosti, to stoji, ali vibrira manje od 90% dizela sa 4 cilindra. To kad se pročita po testovima da generalno ti trocilindraši ne rade savršeno glatko to je u poređenju sa četvorocilindrašima slične ili malo veće zapremine ( recimo 0.9 vs 1.2tce). U poređenju sa ogromnom većinom dizela su bolji ili mnogo bolji po kulturi rada, čak i da zamenarimo dizele dok su hladni...
Sent from my D5503 using Tapatalk
- dag81
- Postovi: 7506
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Renault Captur
Nisam ga vozio van parking- servis, ali u leru vibrira najstrasnije.
Dizel ne vibrira kad je hladan, samo je glasniji. Stariji malo vise glasniji noviji cr skoro pa isto vruc/hladan
No, meni to smeta i ne bih mogao da prezalim 15000e a da mi tako radi auto.
Dizel ne vibrira kad je hladan, samo je glasniji. Stariji malo vise glasniji noviji cr skoro pa isto vruc/hladan
No, meni to smeta i ne bih mogao da prezalim 15000e a da mi tako radi auto.
- Darko
- Postovi: 9463
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Renault Captur
0.9 tce je u voznji super, nema vibracija ni pri krstarenju ni pri ubrzanju. Problem je samo ler, tu vibrira slicno nekom manjem dizelasu i tu nema spasa. Ne volanu i menjacu se skoro ne oseti. Oseti se pod zadnjicom na sedistu i ispod nogu.
Jbg to je kompromis, hoces nizu cenu vozila, jeftino odrzavanje, jeftinu registraciju, pristojnu snagu i potrosnju.. negde moras da platis
Jbg to je kompromis, hoces nizu cenu vozila, jeftino odrzavanje, jeftinu registraciju, pristojnu snagu i potrosnju.. negde moras da platis
- dag81
- Postovi: 7506
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Renault Captur
Upravo to osetis na sedistu da treperi. Tu su bas zeznuli stvar a gradski auto koji dosta radi u mestu. A ovako skroz ok auto i izgled,i dimenzije i visina za grad.
Re: Renault Captur
Dag aj sad se vrati na početak i analiziraj ko je prosečan kupac SUVa iz B segmenta i ta taj zna o cilindrima, njihovom broju, uticaju njihovog broja na vibracije.....
Sve stoji za vibracije, ali da ti stave da biraš trocilindrični turbo benzinac ili atmo slične snage izabrao bi turbo.
Koji god paket motora, menjača i opreme da porediš Reno je najjeftiniji.
Npr
Ispada da je 500X skuplji 6500€. Ne vredi 20ks i 10cm ni blizu tih para, naročito ne prosečnom kupcu.
Captur dci 110ks 18.100€
500X 1.6 mjet 120ks 21.700
Sve stoji za vibracije, ali da ti stave da biraš trocilindrični turbo benzinac ili atmo slične snage izabrao bi turbo.
Koji god paket motora, menjača i opreme da porediš Reno je najjeftiniji.
Npr
500X 1.4 mAir2 140ks DDCT postoji od POP STAR paketa i košta 22.400€. Verovatno je i kod Opela slična cena. Mrzi me da jurim po onim njihovim konfiguratorima.Darko napisao:Za 15.900 redovna cena ima captur u srednjem paketu opreme 1.2 turbo 120ks i nemackim automatikom sa 2 kvacila. To je solidna kupovina.
Ispada da je 500X skuplji 6500€. Ne vredi 20ks i 10cm ni blizu tih para, naročito ne prosečnom kupcu.
Captur dci 110ks 18.100€
500X 1.6 mjet 120ks 21.700
- dag81
- Postovi: 7506
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Renault Captur
Ne znam ali mene te vibracije nerviraju. Ali u principu si u pravu da kupac Captura ne gleda to vec velicinu, izgled, cenu.
BMW dizeli 2.0 isto su kriticni, ne znam kako je u f10 i f30 sa 2.0 motorom.
BMW dizeli 2.0 isto su kriticni, ne znam kako je u f10 i f30 sa 2.0 motorom.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Renault Captur
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...


