Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline. Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite. Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Hamilton nije jurio vremena vozio je duge stintove, slabo šta može da se zaključi posle ovoga sem da je Mercedes prešao kilometražu 5 trka odvezao sa jednim motorom
U 2016. imamo novi sistem eliminacije u kvalifikacijama
Svi timovi postigli su dogovor za novi sistem eliminacije vozača u kvalifikacijama sa ciljem poboljšanja samog dogadjaja.
Posle nekoliko sati rasprave u Ženevi, svi šefovi timova složili su se da malo izmene sistem u kvalifikacijama. Tako će najsporiji vozači u određenom vremenskom intervalu ispadati u tri kvalifikaciona segmenta. Ipak, sa druge strane čeka se i zvanična potvrda ovog pravila koji bi prema pouzdanim navodima ovako trebao da funkcioniše:
Q1:
- Trajaće 16 minuta
- Posle 7 minuta najsporiji vozač biće eliminisan.
- Od tada pa na svakih minut i 30 sekundi takođe ispada najsporiji vozač koji u tom preseku ima najsporije vreme.
- 7 najsporijih vozača ispada, ostali prolaze u Q2
Q2:
- Traje 15 minuta
- Posle 6 minuta najsporiji vozač ispada
- Takođe, na svakih minut i po ispada po jedan vozač
- 7 najsporijih vozača završava kvalifikacije, preostalih 8 ide u Q3
Q3:
- Traje 14 minuta
- Posle 5 minuta ispada najsporiji vozač
- Na svakih minut i 30 sekundi ispada po jedan vozač
- Na kraju ostaju dva vozača u dvoboju u poslednjih minut i 30 sekundi kvalifikacija
Za minut i 30 ne nekim stazama ne može se izvesti niti jedan krug, znači ako je neko u poslednji trenutak za malo izbegao ispadanje, svakako ispada u sledećih minut i po.
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline. Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite. Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Većim timovima ovo odgovara zato što se staza brže čisti od sporijih vozača, ali je pitanje šta će se desiti kada zbog mehaničkog problema ili kiše neki Mercedes ili Ferrari kasni sa izlaskom iz boksa.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Iskreno, nadam se tome, jer se F1 polako pretvara u "Follow the leader" sport.
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline. Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite. Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!