Sad sam gledao neke stare papire.
Moj "pezejac" je zapravo bio zastavina varijanta poljskog fijata 125
Kupljen je u proleće 1972 i imao je pozadi "bubanj" kočnice sa paknovima a napred je imao diskove, naravno ne samoventilirajuće
Bez obzira na to, imao je sasvim dobre kočnice, barem se ne sećam da sam ikada imao problema.
jedino smo paknove pregledali dosta često, pogotovo pred svaki duži put (što je tada podrazumevalo Bg- Bar) Ti paknovi su umeli da "zapeku". Pogotovo je ručna kočnica umela da "zablokira" što od prljavštine i nepodmazanosti, što zimi od leda. Osta viš uveče ručnu zategnutu zimi, sutra muke teške da "otpusti"
Sećam se još da je grejanje bilo jako dobro, pa smo otvarali prozore, ali zato hlađenja nije ni bilo, osim što je duvaljka smrdela na beznzin jere je išlo kroz motorni prostor pa je umelo biti gadno.
Inače, ove reklame iz posta, ne prikazuju isti tip automobila. Vidim menjač i dole i kod volana. Zastava je pravila PZ samo sa donjim menjačem.
mada, jedno vreme sam vozio devojčin Fiat 1500 i imao je isto menjač gore ali je bilo nekako zanimljivo voziti sa tim menjačem.
Kod mog "pezejca" sam mnogo voleo onaj mali trouglasti prozor vozačevog i suvozačevog stakla. Kod pušenja ti ne treba pepeljara a nema opasnosti da se pepeo vrati u kabinu. Osim toga, kad je prevruće dovoljno je odškrinuti to prozorče. A i dobro je došlo za odmagljivanje šoferke sjeseni i zimi.