Pa realno, Macan je premium premiuma u toj klasi, ako uzmemo da je jedini tu bas sportski nastrojen, ima vrhunske motore i najindividualniji je, ali naravno da to i cena prati.
Sve ostalo je vise konfekcija, ukljucujuci i X4, i ako ga uopste tu ne bih mesao, jer je satro kupe suv, dok su svi ostali klasicni, kao sto ni evoque kupe ne bih poredio.
Mada, sada kada razmislim, mozda su klasican evoque i X4 u stvari bas ista klasa, oba su satro kupei.
Veče u kome se svi slazu je protraceno. Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Iako više gotivim vozilo tipa X3 nego X4, moram da priznam da X4 izgleda daleko skladnije i smislenije od X6. Ceo taj fazon X4 i X6 ima više smisla u gabaritima klase X4.
Pa dobro, definitivno je bolji Makan ako ne gledamo cenu
S druge strane Turbo je 50% skuplji od ekvivalentnog M40i a već nisam siguran da je toliko bolji.
X4 uživo izgleda brutalno... što kaže Starac mnogo skladnije nego X6. Položaj za sedenje je vrhunski (isto kao i kod Makana) a motorizacija je vrhunska (Evok ima samo 2.0 motore). Jedino je enterijer malo prevaziđen... Ipak je to fazon koji je BMW furao pre 10 godina.
Ne znam da li imamo temu za RR, mrzi me da trazim, ali evo dve slike koje pokazuju fabricku proceduru za menjanje turba (ima dva), ili u ovom slucaju menjanje dihtunga turba.
Fabrikika propisuje 45 sati za ovu operaciju, ebem ih blesave...