Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do 5-6
Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
Na tom motoru egr nema nikakvu klapnu. To o čemu dag priča je na drugom mestu. Egr možeš skloniti zatvoriti ostaviti rupu šta god, ali ces upaliti auto. Za 30 dana možeš toliko da uprljaš usisnu jedino ako si sipao tasterol umesto dizela.
Dizel se isključivo gasi prekidom goriva. Klapna usisa služi samo da gašenje bude "mekše", a ne kao traktor.
Dizel se isključivo gasi prekidom goriva. Klapna usisa služi samo da gašenje bude "mekše", a ne kao traktor.
Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
MOguce da nisam razumeo. Ali ako je usis zapusen toliko da ne propusta vise vazduh u cilindar kako je onda proradio nakon intervencije na izduvu (EGR je zapravo ventil izduva) ?nidza napisao:Nisi ga razumeo.
Vremenom je EGR začađavio usis, ako sam ja uspeo dobro da ga skapiram, do te mere da nije mogao da upali auto. Automobil je verovatno duže vreme morao slabo da ide.
Ako je usis zapusen bio pre, ostao je zapusen i posle zamene EGR, po nekoj logici.
Mozda je ovo sto Dag kaze, da je to neki multiventil u jednom kucistu koji osim EGR funkcije ima i ventil blokade dovoda vazduha usisa. Malo tupava konstrukcija po meni, ne bas bezbedna ako je default stanje pri otkazu da blokira rad motora.
Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
Nije.
EGR nije na putu usisu ni slučajno. To je mala rupica u odnosu na čitav usis i može da se zapuši fizički vrlo lako.
Tapatalk
EGR nije na putu usisu ni slučajno. To je mala rupica u odnosu na čitav usis i može da se zapuši fizički vrlo lako.
Tapatalk
- dag81
- Postovi: 7506
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
Na VW je ispred usisa i ima taj ventil/klapnu mirnog gasenja i u kompletu je sa egrom.
Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
Moguće, ali ta klapna za gašenje i klapna za EGR bi morale biti u dva odvojena sistema.
Jedna zatvara usis, tj. veza je sa usisnom granom, druga je vezana na izduvnu.
Tapatalk
Jedna zatvara usis, tj. veza je sa usisnom granom, druga je vezana na izduvnu.
Tapatalk
- dag81
- Postovi: 7506
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
U liniji su. Ukucaj egr 2.0tdi pd pa ces skonrati na sta mislim
Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
1. termostat
2. throttle
3. egr
2 i 3 fizicki nemaju nikakve veze. Throttle je uglavnom i posle 300 hiljada uglavnom cist. EGR usere usisnu sa garezi, video je dag na cega mi je licio MAP senzor. Takva je i usisna iznutra. Ko ne veruje neka skine usisnu i ocisti je da bude cista ko suza. Imace utisak da je cipovao auto.
Tako da nikako zaglavljen egr ne moze da ugasi auto. Moze da ga posalje u limp ili tako nesto. Ne znam, jedino ako u nekom trenutku nakon paljenja nije throttle zatvoren, a sav vazduh da dobija preko EGR, ali to nema smisla, gusice motor, da li tu uopste ima kiseonika

Ona siva cev ispod termostata iz koje idu gumena creva je abgas kuler. On hladi izduvne gasove koji preko EGR idu u usisnu. Lepo se vidi da sa izduvne grane ide cev u nju. E to su izduvni za reciklazu
https://www.youtube.com/watch?v=LN7fs8tmCpI
2. throttle
3. egr
2 i 3 fizicki nemaju nikakve veze. Throttle je uglavnom i posle 300 hiljada uglavnom cist. EGR usere usisnu sa garezi, video je dag na cega mi je licio MAP senzor. Takva je i usisna iznutra. Ko ne veruje neka skine usisnu i ocisti je da bude cista ko suza. Imace utisak da je cipovao auto.
Tako da nikako zaglavljen egr ne moze da ugasi auto. Moze da ga posalje u limp ili tako nesto. Ne znam, jedino ako u nekom trenutku nakon paljenja nije throttle zatvoren, a sav vazduh da dobija preko EGR, ali to nema smisla, gusice motor, da li tu uopste ima kiseonika


Ona siva cev ispod termostata iz koje idu gumena creva je abgas kuler. On hladi izduvne gasove koji preko EGR idu u usisnu. Lepo se vidi da sa izduvne grane ide cev u nju. E to su izduvni za reciklazu

https://www.youtube.com/watch?v=LN7fs8tmCpI
Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
Možda VW ima tu zaštitu od runaway/overrun?
- dag81
- Postovi: 7506
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
Bas sam pre neki dan skidao map na caddyu,jeste mastan ali nije zakoksovao kao tvoj. Ne znam sta se desava kod tebe.
Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
Dag nije to nista cudno.
Evo pogledaj ovo:
http://www.lostjeeps.com/forum/phpBB3/v ... =5&t=23429
https://www.google.rs/search?q=map+sens ... kQ_AUIBigB
Taj sto smo skinuli Faceti, je na autu bio oko 150,000km.
Prosli, prva ugradnja, Bosch, je skinut na oko 150,000km posle kuvanja. Bukvalno se istopila plastika i ispao napolje
Ali radio je za neverovati. Samo sto se raspao, ona kupola sa senzorom ostala unutra, jedva izvadili. Ali je radio
.
Problem sa njima je sto se ne mogu bas cistiti, zuljati
Koliko skines sprejom skines. Ako ga gnjavic stapicem za uci, crkava sigurno
Ali on moze da radi dobro i kada je prekriven sa garezi. Sve do jednom, naravno
Evo pogledaj ovo:
http://www.lostjeeps.com/forum/phpBB3/v ... =5&t=23429
https://www.google.rs/search?q=map+sens ... kQ_AUIBigB
Taj sto smo skinuli Faceti, je na autu bio oko 150,000km.
Prosli, prva ugradnja, Bosch, je skinut na oko 150,000km posle kuvanja. Bukvalno se istopila plastika i ispao napolje

Ali radio je za neverovati. Samo sto se raspao, ona kupola sa senzorom ostala unutra, jedva izvadili. Ali je radio

Problem sa njima je sto se ne mogu bas cistiti, zuljati

Koliko skines sprejom skines. Ako ga gnjavic stapicem za uci, crkava sigurno

Ali on moze da radi dobro i kada je prekriven sa garezi. Sve do jednom, naravno

Sta je to?Velja napisao:Možda VW ima tu zaštitu od runaway/overrun?
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
dalje, koji je normalan interval samospaljivanja DPF?
presao sam 1000km na autoputu i 50km u gradu, juce mi se upalio na autoputu posle 200km voznje tog dana (bg nis). malo me brine sto se 2x palio na 1000km.
nikaragva: przim ga ali jbga vozim i u gradu dosta. btw ovo sranje se desilo nakon 1000km van grada...
presao sam 1000km na autoputu i 50km u gradu, juce mi se upalio na autoputu posle 200km voznje tog dana (bg nis). malo me brine sto se 2x palio na 1000km.
nikaragva: przim ga ali jbga vozim i u gradu dosta. btw ovo sranje se desilo nakon 1000km van grada...
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
Meni kako kad... Nekad mi ukljuci posle 300km, nekad posle 500. Zavisi od mnogo faktora.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!




- Gaginh0
- Postovi: 9550
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: Dođoš, gde god da sam.
Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
Kakve viii probleme imate
Ja mogu da nahvalim recimo 1.9 SDI, mada njega nemas koliko znam starog ispod 10god. Kakvu torturu je preziveo, vozen u ekstra prljavim uslovima, na rezervi, sa prljavim gorivom. Jedino mu je zanemnjen set kvacila koji je bio oko 150e pre 5 godina.
Takodje nikakvih problema nisam imao ni sa 1.4 TDI, takodje promenjen samo set kvacila za 190.000


Ja mogu da nahvalim recimo 1.9 SDI, mada njega nemas koliko znam starog ispod 10god. Kakvu torturu je preziveo, vozen u ekstra prljavim uslovima, na rezervi, sa prljavim gorivom. Jedino mu je zanemnjen set kvacila koji je bio oko 150e pre 5 godina.
Takodje nikakvih problema nisam imao ni sa 1.4 TDI, takodje promenjen samo set kvacila za 190.000
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
Pa ti motori su isli u Golf 1, ne znam kakve bi probleme trebalo da imaju? 

Brzine idu u H-a !!!



