Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do 5-6

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do

Post od nikaragva »

Na tom motoru egr nema nikakvu klapnu. To o čemu dag priča je na drugom mestu. Egr možeš skloniti zatvoriti ostaviti rupu šta god, ali ces upaliti auto. Za 30 dana možeš toliko da uprljaš usisnu jedino ako si sipao tasterol umesto dizela.
Dizel se isključivo gasi prekidom goriva. Klapna usisa služi samo da gašenje bude "mekše", a ne kao traktor.
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do

Post od ljubitelj »

nidza napisao:Nisi ga razumeo.

Vremenom je EGR začađavio usis, ako sam ja uspeo dobro da ga skapiram, do te mere da nije mogao da upali auto. Automobil je verovatno duže vreme morao slabo da ide.
MOguce da nisam razumeo. Ali ako je usis zapusen toliko da ne propusta vise vazduh u cilindar kako je onda proradio nakon intervencije na izduvu (EGR je zapravo ventil izduva) ?

Ako je usis zapusen bio pre, ostao je zapusen i posle zamene EGR, po nekoj logici.

Mozda je ovo sto Dag kaze, da je to neki multiventil u jednom kucistu koji osim EGR funkcije ima i ventil blokade dovoda vazduha usisa. Malo tupava konstrukcija po meni, ne bas bezbedna ako je default stanje pri otkazu da blokira rad motora.
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21786
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do

Post od nidza »

Nije.

EGR nije na putu usisu ni slučajno. To je mala rupica u odnosu na čitav usis i može da se zapuši fizički vrlo lako.


Tapatalk
Korisnikov avatar
dag81
Reactions:
Postovi: 7506
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do

Post od dag81 »

Na VW je ispred usisa i ima taj ventil/klapnu mirnog gasenja i u kompletu je sa egrom.
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21786
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do

Post od nidza »

Moguće, ali ta klapna za gašenje i klapna za EGR bi morale biti u dva odvojena sistema.

Jedna zatvara usis, tj. veza je sa usisnom granom, druga je vezana na izduvnu.

Tapatalk
Korisnikov avatar
dag81
Reactions:
Postovi: 7506
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do

Post od dag81 »

U liniji su. Ukucaj egr 2.0tdi pd pa ces skonrati na sta mislim
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do

Post od nikaragva »

1. termostat
2. throttle
3. egr


2 i 3 fizicki nemaju nikakve veze. Throttle je uglavnom i posle 300 hiljada uglavnom cist. EGR usere usisnu sa garezi, video je dag na cega mi je licio MAP senzor. Takva je i usisna iznutra. Ko ne veruje neka skine usisnu i ocisti je da bude cista ko suza. Imace utisak da je cipovao auto.


Tako da nikako zaglavljen egr ne moze da ugasi auto. Moze da ga posalje u limp ili tako nesto. Ne znam, jedino ako u nekom trenutku nakon paljenja nije throttle zatvoren, a sav vazduh da dobija preko EGR, ali to nema smisla, gusice motor, da li tu uopste ima kiseonika :)

Slika



Ona siva cev ispod termostata iz koje idu gumena creva je abgas kuler. On hladi izduvne gasove koji preko EGR idu u usisnu. Lepo se vidi da sa izduvne grane ide cev u nju. E to su izduvni za reciklazu :)


https://www.youtube.com/watch?v=LN7fs8tmCpI
Korisnikov avatar
Velja
Banned
Reactions:
Postovi: 12135
Pridružio se: 06 Avg 2013, 18:43

Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do

Post od Velja »

Možda VW ima tu zaštitu od runaway/overrun?
Korisnikov avatar
dag81
Reactions:
Postovi: 7506
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do

Post od dag81 »

Bas sam pre neki dan skidao map na caddyu,jeste mastan ali nije zakoksovao kao tvoj. Ne znam sta se desava kod tebe.
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do

Post od nikaragva »

Dag nije to nista cudno.
Evo pogledaj ovo:
http://www.lostjeeps.com/forum/phpBB3/v ... =5&t=23429

https://www.google.rs/search?q=map+sens ... kQ_AUIBigB



Taj sto smo skinuli Faceti, je na autu bio oko 150,000km.
Prosli, prva ugradnja, Bosch, je skinut na oko 150,000km posle kuvanja. Bukvalno se istopila plastika i ispao napolje :)
Ali radio je za neverovati. Samo sto se raspao, ona kupola sa senzorom ostala unutra, jedva izvadili. Ali je radio :).

Problem sa njima je sto se ne mogu bas cistiti, zuljati :)
Koliko skines sprejom skines. Ako ga gnjavic stapicem za uci, crkava sigurno :)

Ali on moze da radi dobro i kada je prekriven sa garezi. Sve do jednom, naravno :)

Velja napisao:Možda VW ima tu zaštitu od runaway/overrun?
Sta je to?
Korisnikov avatar
Velja
Banned
Reactions:
Postovi: 12135
Pridružio se: 06 Avg 2013, 18:43

Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do

Post od Velja »

http://www.youtube.com/results?search_q ... sel+engine

http://www.youtube.com/watch?v=F3_x6HeIpQs
gazza
Banned
Reactions:
Postovi: 2781
Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
Lokacija: Vracar/Limnos

Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do

Post od gazza »

dalje, koji je normalan interval samospaljivanja DPF?

presao sam 1000km na autoputu i 50km u gradu, juce mi se upalio na autoputu posle 200km voznje tog dana (bg nis). malo me brine sto se 2x palio na 1000km.

nikaragva: przim ga ali jbga vozim i u gradu dosta. btw ovo sranje se desilo nakon 1000km van grada...
Korisnikov avatar
Day Walker
Reactions:
Postovi: 23524
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: BMW X3
Lokacija: Beograd

Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do

Post od Day Walker »

Meni kako kad... Nekad mi ukljuci posle 300km, nekad posle 500. Zavisi od mnogo faktora.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika
Korisnikov avatar
Gaginh0
Reactions:
Postovi: 9550
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
Garaža: Nemam garažu :(
Lokacija: Dođoš, gde god da sam.

Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do

Post od Gaginh0 »

Kakve viii probleme imate :kezo: :mrgreen:

Ja mogu da nahvalim recimo 1.9 SDI, mada njega nemas koliko znam starog ispod 10god. Kakvu torturu je preziveo, vozen u ekstra prljavim uslovima, na rezervi, sa prljavim gorivom. Jedino mu je zanemnjen set kvacila koji je bio oko 150e pre 5 godina.

Takodje nikakvih problema nisam imao ni sa 1.4 TDI, takodje promenjen samo set kvacila za 190.000
BOJ SE OVNA, BOJ SE GOVNA, A KAD ĆU ŽIVETI?

Slika
Korisnikov avatar
Day Walker
Reactions:
Postovi: 23524
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: BMW X3
Lokacija: Beograd

Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do

Post od Day Walker »

Pa ti motori su isli u Golf 1, ne znam kakve bi probleme trebalo da imaju? :mrgreen:
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika
Odgovori