Ako moze neko od "uljara" da se javi

Da li je posle fizickog i softverskog uklanjanja i dalje esencijalno ispostovati isti standard ulja (koje je predvidjeno za DPF 507.00).
Inace menjam mobil 1 esp 5-30 na 15.000km iako je predvidjeno na 30.000km, skratio sam servisni interval jer smatram da je 30k za optimalne uslove, a bude tu nesto i gradske i zustrije voznje, a pritom je od skoro i chipovan.
Kakvo je likvimoli 4200 u poredjenju.
Dalje ista prica za eni i-sint 5-40, samo 10.000km umesto 20.000km i kakvo je LM toptec 4100 u poredjenju?
Zasto ljudi toliko hvale taj likvimol i zasto nije vise zastupljen kada ne odskace sa cenom?
Takodje da li ima potrebe duplo skracivati servisni interval sa obzirom na nesto teze uslove eksploatacije ili je dovoljno recimo 60-70% od optimuma.