starac vujadin napisao:Ja bih radije za 10 soma uzeo 30 godina staru 6-icu, s 300000 na satu


starac vujadin napisao:Ja bih radije za 10 soma uzeo 30 godina staru 6-icu, s 300000 na satu
Nisam to mislio kao uvredu.starac vujadin napisao:Možda sam romantičar, a možda i bolje investiram
Pa znam da nisi, stavio si smajli...opušteno.Xepoj87 napisao:Nisam to mislio kao uvredu.starac vujadin napisao:Možda sam romantičar, a možda i bolje investiram
Sent from my Sony
Nije loša investicija stara 6-ica, raste joj vrednost lagano. Plus, ona može kod nas da se sredi, mehanika je poznata, nije kvantna fizika da se restaurira. Nema sumnje da će uvek vredeti više od Bangle-ove 6-ice. Pri tome, to je kvalitetan auto koji može lepo da se koristi veći deo godine, ne mora da bude ikebana za garažuAcaKayak napisao:Teško da će ti ta investicija biti od životnog značaja svakako
Ma apsolutno se slažem, nego samo mislim da neće razlika biti ne znam kolika, odnosno da stara šestica ne verujem da će biti ne znam koliko vredan auto. A ova novija šestica verujem da će biti mega jeftina jednog dana.starac vujadin napisao:Nema sumnje da će uvek vredeti više od Bangle-ove 6-ice.
Otprilike tako, s tim što će M635CSi još da raste u vrednosti, mada je i sada skup.AcaKayak napisao:Ma apsolutno se slažem, nego samo mislim da neće razlika biti ne znam kolika, odnosno da stara šestica ne verujem da će biti ne znam koliko vredan auto. A ova novija šestica verujem da će biti mega jeftina jednog dana.starac vujadin napisao:Nema sumnje da će uvek vredeti više od Bangle-ove 6-ice.
Za 20 godina verujem da će stara šestica biti možda koliko i sada u najboljem slučaju, a ova novija neće vredeti više od 3000e.
Malcice preterujesRisto napisao:...cenim da bi mi nekih skoro 500 evra mesecno trebalo za neko minimalno odrzavanje ovog auta a to je suludo.
U narednih par godina mozea da ulupas u njega maksimum 5 soma, sto izadje kao da si ga kupio savrsenog za 15k, sto opet nije mnogo za taj auto, ipak je to 4.5 v8 sa 333ks.zex napisao:ljudi, to je auto od 12 godina sa automatskim menjacem, registracija minimalno 1000 evra, po gradu trosi min 20l...nije ni cudo sto niko nece da je kupi...Kad pocne da se kvari, a to je uskoro jer se ovakav auto ne vozi polako i nije ni namenjen za penzionere, znaci cepan je 200,000 km...Koliko su osnovni delovi trapa za ovakav auto?
Na stranu da je model kao model odlican, ali godine ucine svoje...
Vrhunskistarac vujadin napisao:Po oglasima retko...voze se i uživa se...