nixa napisao:Sta znavi sto ima varijator i okrece lezajeve?
Tapatalk post
Malo te truju, ali dobro...
Motor je dobar. Varijator je isto što i VTEC (recimo), sklop koji omogućuje zakretanje bregastih radi boljeg disanja motora. Taj sklop je kod Alfe osetljiv, ali to nije ništa zbog čega ne bi trebalo kupiti dobar primerak. Ako ej pokvaren, auto se čuje kao da je dizel. Uzme se nov deo i rešena stvar.
"Okreće ležajeve" bi trebalo da bude zajebancija na račun 2.0 ts motora koji ima nešto duži hod klipa i njegovu veliku brzinu pa kada se forsira, a auto nije dobro održavan, hoće da ode radilica, a samim tim motor. Treba biti baš nemaran i grub da bi dotle došlo, a i ovo je 1.8 motor.
Lepo trpi forsiranje. Nije ovo neki ultra sportista, malo ej slab motor za tu karoseriju, ali može to korektno da ide. 2.0 JTS ide bolje, ali o njemu smo pričali. Bitno je da auto koristi dobro ulje, da je na max i tu ne bi trebalo da bude velikih problema. Ovaj auto deluje neizakano, a čovek je uradio veliki servis (sa promenom vodene pumpe) čim je uvezao auto što deluje da je normalan i uredan vlasnik.
Kad bih ga kupio uložio bih u 17" felne, a sa ovim vozio zimski set i to je to.