
TT
Dosta njih je sledilo istu logiku, a ja sada kad dodje lepse vreme ne otvaram prozor, niti gasim recirkulaciju.ramid napisao:Ako vam potrosnja auta u eksploataciji velika za vas budzet ili prelazite puno kilometara na godisnjem nivou, onda se jednostavno kompromis trazi u automobilu koji se pokrece na dizel gorivo,toliko je skuplji koliko i vredi,nema budzenja po motoru i jednostavno to je fabricka izvedba a ne ove dilersko-(dodao bih)prevarantske sto rade po siromasnim trzistima.Otkad je uvedena akciza i dodatni reatesti tj maltretiranja ,od tada sam se prebacio(pre 6-7 godina) na dizelku i uopste se nekajem.
Par litara vise zimi? Vozim dvoje kola na gas, nisam primetio. Ispod avatara pise koja, a u poslednjih godinu dana i treca-Up 1.0 lpg plus jedan 1.6 tdi. Moja kola trose procentualno vise onoliko koliko bi i benzina vise trosila.ramid napisao:Ali kad stisne zima ,dizelas poveca potrosnju za par deci a na gas za par litara,i jos sto me narocito nervirala oscilacije cene gasa(iskljucivo zimi) da u nekim momentima dostize predjeni kilometar skoro kao i voznja na benzin.I onda cemu vise sva ta zajebancija,kad imas auto na dizel koji trosi u novcima isto ili slicno u zavisnosti kako se nekim tamo digne qrac ko odlucuje o ceni TNG-a.
A o performansama novijih dizela ne bih ni govorio,narocito kad bi uporedili 1.28v i 1.3 mjt,nebo i zemlja.Po neki put sticem utisak kad predjem u 1.28v da je motor u kvaru kad dam gas.