
Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Radi rasterećeno 

Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Evo ja sam kupio novog dizela kad i ti punta otprilike,presao 94000km i prodao,od iznenadnih kvarova sam imao samo 4-ti grejac cilindra (10eura deo i 1000 din ruke),plocice , diskove(na 90000km zamenjeno) i akumulator i to 2 meseca pred prodaju mi rikne tj puna peta godina "zivota",od odrzavanja je samo skuplji filter goriva koji se menja na 45000km i kosta oko 3600-3800 din,znaci 3 puta menjan i nista vise.Saša napisao:Mene to ne tangira previše jer se zimi i nešto ne vozam puno (a niti je ta razlika u lovi u odnosu na leto baš toliko drastična koliko ti govoriš). Dalje, kod dizelaša se zimi smrzavaš na kraćim relacijama jer ne stigne da se zagreje, ujutro kada je debeli minus strepiš hoće li upaliti i da li ti se nafta možda smrzla, non-stop moraš da razmišljaš i paziš gde i šta sipaš da ti ne bi nasuli neko sranje od goriva koje će napraviti pomenute probleme... I onda još strepiš celo vreme hoće li ti crći nešto od skupih i osetljivih stvari na tom ljubljenom dizel motoru (dizne, zamajac, turbina, EGR, DPF)... Ma, što se mene tiče - ne, hvala. Performanse?Meni je sasvim dovoljan i 1.2 8V, ne trkam se ni sa kim, štaviše vozim uvek lagano i ekonomično, a ovaj Puntić troši bukvalno kao upaljač.
Ne kapiram,sta se tu strepilo,palio i uvek upalio ,cak i na -25 c bez problema.
- Saša
- Postovi: 14232
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Ako je u pitanju nov auto naravno da nema većine tih problema. No koliko je ovde na forumu ljudi kupilo novog dizelaša? A tek u celoj Srbiji?
A i pored toga ostaje i dalje osetljivost na loše gorivo, zimsko smrzavanje i još poneka sitna mana.
Sloba je odlično rekao, poredi se stalno high end dizel tehnologija sa prastarom benzinskom iz sredine devedesetih. Čekaj malo da dođu pomenuti moderni benzinci sa najnovijim gasnim sistemima, ima dizeli da odu definitivno u prošlost (ili među kamione i traktore gde im je i mesto
). A ako ih i to konačno ne dokusuri - hoće na kraju sigurno ekologija. A onda ćeš tek da vidiš "kako Musa dere jarca" (tj gas dizela) po svim parametrima. 
TT

Sloba je odlično rekao, poredi se stalno high end dizel tehnologija sa prastarom benzinskom iz sredine devedesetih. Čekaj malo da dođu pomenuti moderni benzinci sa najnovijim gasnim sistemima, ima dizeli da odu definitivno u prošlost (ili među kamione i traktore gde im je i mesto


TT
Poslednja izmena od Saša u 25 Mar 2016, 16:32, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Ključno je "tebi".Saša napisao:Mene to ne tangira previše jer se zimi i nešto ne vozam puno (a niti je ta razlika u lovi u odnosu na leto baš toliko drastična koliko ti govoriš). Dalje, kod dizelaša se zimi smrzavaš na kraćim relacijama jer ne stigne da se zagreje, ujutro kada je debeli minus strepiš hoće li upaliti i da li ti se nafta možda smrzla, non-stop moraš da razmišljaš i paziš gde i šta sipaš da ti ne bi nasuli neko sranje od goriva koje će napraviti pomenute probleme... I onda još strepiš celo vreme hoće li ti crći nešto od skupih i osetljivih stvari na tom ljubljenom dizel motoru (dizne, zamajac, turbina, EGR, DPF)... Ma, što se mene tiče - ne, hvala. Performanse?Meni je sasvim dovoljan i 1.2 8V, ne trkam se ni sa kim, štaviše vozim uvek lagano i ekonomično, a ovaj Puntić troši bukvalno kao upaljač.
Ne računaš cene servisa i filtera, odlaske u servise, curenja na šelnama, zamenu creva, reatest itd.
Imao sam tri automobila na plin, i dizel je komforniji dosta. Jedina mana je grejanje zimi.
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Kad dodje to vreme onda cemo voziti TO sto pricas(mada sumnjam ako ostanu ovakve cene gasa i ovi reatesti,mislim da je njihova potrosnja nesto malo veca od dizela pa nema smisla ugradjivati za toliku malu ustedu),necemo imati izbora,a sad je definitivno dizel bolja opcija a sto se tice ekologije,sto onda tebe deru akcizom na gas???Saša napisao:Ako je u pitanju nov auto naravno da nema većine tih problema. No koliko je ovde na forumu ljudi kupilo novog dizelaša? A tek u celoj Srbiji?A i pored toga ostaje i dalje osetljivost na loše gorivo, zimsko smrzavanje i još poneka sitna mana.
Sloba je odlično rekao, poredi se stalno high end dizel tehnologija sa prastarom benzinskom iz sredine devedesetih. Čekaj malo da dođu pomenuti moderni benzinci sa najnovijim gasnim sistemima, ima dizeli da odu definitivno u prošlost (ili među kamione i traktore gde im je i mesto). A ako ih i to konačno ne dokusuri - hoće na kraju sigurno ekologija. A onda ćeš tek da vidiš "kako Musa dere jarca" (tj gas dizela) po svim parametrima.
TT
I o kakvoj osetljivosti na gorivo pricas,nisi mi jasan?
Sipao na NISu,Molu,europetrolu,u Bosni,Madjarskoj,Hrvatskoj...i nikad nikakvih problema o cemu stalno pises.
A sto se tice grejanja zimi,razlika je mozda u 3 minuta duze voznje( 1 km) naspram benzinca ,prezivi se to vec nekako.
Koju jos sitnu manu ima dizel?
A benzinci se polovni ne kvare,ne kapiram ono;" ko je kupio NOV dizel jos u Srbiji?"
- Saša
- Postovi: 14232
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Govorim ti da bih novog ili par godina starog dizela još možda nekako i kupio, ali matorog, iznjakanog, sa bog te pitaj kojom kilometražom - sigurno ne bih. Radije ću se maltretirati atestima i reatestima (moš misliti, ko da se rade svaki dan
) i voziti slabašne benzince na gas. 
Edit: kod najnovijih LPI sistema ne troši se benzin uopšte, snaga motora se povećava za oko 10% a čak je i potrošnja gasa/plina manja jer se i manje "gazi" po papučici gasa. A turbo motori sa velikim obrtnim momentom kao i kod dizela. E to je budućnost - koja je u stvari već tu, samo da se to omasovi i cene uređaja konačno siđu dole. I - ćao dizeli, bye bye.
TT


Edit: kod najnovijih LPI sistema ne troši se benzin uopšte, snaga motora se povećava za oko 10% a čak je i potrošnja gasa/plina manja jer se i manje "gazi" po papučici gasa. A turbo motori sa velikim obrtnim momentom kao i kod dizela. E to je budućnost - koja je u stvari već tu, samo da se to omasovi i cene uređaja konačno siđu dole. I - ćao dizeli, bye bye.

TT
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Opaaaa...polako menjamo plocu, bice od tebe dobar "dizelas" vidim ja.Za pocetak upasi trenerku i jaknu u pantalone.
Evo ja sam pre 4 meseca kupio polovan megan/karavan 1.5 dci 110ks 2012 god. mart sa 155000 km.Ne raduje me sto je polovan ali jbga,morao sam ici na vece jer cekam blizance i bice nas 5 ,sa Biglom(Benijem) 6. Poveo majstora burazera,on ga "oslusno",pregledao,na prvo kresanje se inace provali taj plivajuci da li je na izdisaju,ne sme da trza(gne) motor.Probali ga ,on vozio iza mene, kaze stisni ga par puta gas- patos da vidi na izduvu sta radi i to je to.
Vozicu ga par godina i posle kad bebci porastu ,sa doplatom od oko 2000e prelazimo na Senica starog do 4 god.max.
Ovde niko nije govorio o starim lesinama,nego konkretno isplativosti te zajebancije u danasnje vreme ili jednostavno preci na naftu i zaboraviti sve to.
Inace dizel vozila nisu duplo skuplja od benzinaca,vec nekih max 1000e u novoj varijanti,a koliko vidim ni ti tvoj uredjaj nisi nesto mnogo povoljnije dobio,prvi reatest i havarija na uredjaju te pokopalo vec u razlici na tvoju stetu.

Evo ja sam pre 4 meseca kupio polovan megan/karavan 1.5 dci 110ks 2012 god. mart sa 155000 km.Ne raduje me sto je polovan ali jbga,morao sam ici na vece jer cekam blizance i bice nas 5 ,sa Biglom(Benijem) 6. Poveo majstora burazera,on ga "oslusno",pregledao,na prvo kresanje se inace provali taj plivajuci da li je na izdisaju,ne sme da trza(gne) motor.Probali ga ,on vozio iza mene, kaze stisni ga par puta gas- patos da vidi na izduvu sta radi i to je to.
Vozicu ga par godina i posle kad bebci porastu ,sa doplatom od oko 2000e prelazimo na Senica starog do 4 god.max.
Ovde niko nije govorio o starim lesinama,nego konkretno isplativosti te zajebancije u danasnje vreme ili jednostavno preci na naftu i zaboraviti sve to.
Inace dizel vozila nisu duplo skuplja od benzinaca,vec nekih max 1000e u novoj varijanti,a koliko vidim ni ti tvoj uredjaj nisi nesto mnogo povoljnije dobio,prvi reatest i havarija na uredjaju te pokopalo vec u razlici na tvoju stetu.
- Saša
- Postovi: 14232
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Moj Punto sa gasom je plaćen 9.100€, a Sh@rance je svog dizeleša platio 10.500 € ako se ne varam. Razlika dovoljna za još jedan ovakav gasni uređaj, a ne za dizne od 150€ koje su i inače potrošni materijal (dosadašnju uštedu na gorivu da i ne pominjemo). Nema tu neke velike zezancije, sipaj i vozi. Za 5 godina imao sam 210€ troška za održavanje (+45€ restest) dakle a uštedu oko 1.700€ na gorivu. Računica jasna i debelo sam u plusu. No sačekajmo ipak još koju godinicu do zamene za sledeći auto pa ćemo onda tek podvući crtu. 
TT

TT
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Koliko je brzi taj dizel?
Sent from my Sony
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Pa da, ali je to na benzin, na plin si jos sporiji 
Dodatno, sa plinom, sporiji si do 100 za oko 2s, medjuubrzanja i teret ne trebamo ni spominjati, a moralo se i napraviti mesta za bocu plina, pa si i tu negde izgubio prostor u osnosu na dizela.
Generalno, mozda nebitne stvari vecini kupaca tih automobila, ali pokazuju gde je otisla razlika u ceni.
A koliko tebe jeftinije izadje da se vozis, 1l na 100km?
Inace, ja bih u svakog benzinca stavio plin i to najskuplji i najbolji uredjaj, osim u sportske modele.

Dodatno, sa plinom, sporiji si do 100 za oko 2s, medjuubrzanja i teret ne trebamo ni spominjati, a moralo se i napraviti mesta za bocu plina, pa si i tu negde izgubio prostor u osnosu na dizela.
Generalno, mozda nebitne stvari vecini kupaca tih automobila, ali pokazuju gde je otisla razlika u ceni.
A koliko tebe jeftinije izadje da se vozis, 1l na 100km?
Inace, ja bih u svakog benzinca stavio plin i to najskuplji i najbolji uredjaj, osim u sportske modele.
Poslednja izmena od Xepoj87 u 25 Mar 2016, 18:28, izmenjeno 1 put ukupno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
9100 je konacna cena ili + kamata?
@heroj
oko 30% i to varira u Srbiji na stetu naravno( govorim o Saletovom puntu).
@heroj
oko 30% i to varira u Srbiji na stetu naravno( govorim o Saletovom puntu).
Poslednja izmena od ramid u 25 Mar 2016, 18:31, izmenjeno 1 put ukupno.
- Saša
- Postovi: 14232
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Kamata je još 4.5% na godišnjem nivou. S tim da ja kredit nisam uzeo na ceo iznos već na 770.000 din (kurs 103 bio tada).
@Heroj
Ista je brzina i na gas i na benzin, bar tako fabrika deklariše.
TT
@Heroj
Ista je brzina i na gas i na benzin, bar tako fabrika deklariše.
TT
Poslednja izmena od Saša u 25 Mar 2016, 18:33, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Pa onda kolika je ukupna cena na 7 godina?