
Vesti iz auto-industrije
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Bilo bi lepo ali dok ne vidim masine u Kg, ne verujem im, slucajno se vest pojavila usred kampanje 

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Da, biće i 4wd verzija sa zadnjim trapom od Dusterapigeon napisao:Da, spolja Captur, unutra Du(n)ster

Tu je i prepoznatljivi selektor pogona:

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Volvo S60/V60 Polestar. 2.0 l 4 cilindra, 367 KS.
















Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Ne pratim ove Tesle ... ovo je "novi" model ?
https://www.youtube.com/watch?v=LVJ_BLUNNQA
https://www.youtube.com/watch?v=LVJ_BLUNNQA
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Dok ne vidim maketu ne verujem.srdjanyo napisao:Fiat Toro novi model u proizvodnji FAS.
Patka,Aprililili ili samo logičan sled događaja?
Tesla 6.1

Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
"Sa Fijatom o novom modelu, oni redizajniraju"
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1118200
Kragujevac -- Ministar privrede Željko Sertić izjavio je danas u Kragujevcu da sa predstavnicima kompanije Fijat razgovara o mogućnosti proizvodnje novog modela automobila.
Međutim, kako kaže, ta kompanija trenutno redizajnira postojeći model automobila.
"Na bazi toga pokušaće da ostvare određene poslovne rezultate, sa kojima smo mi saglasni, ali sa njima intenzivno razgovaramo i zaista bi bilo sjajno da u narednom periodu obezbedimo eventualno i drugi model", kazao je Sertić novinarima u Kragujevcu.
Prema njegovim rečima, to bi značilo "jedan duži niz godina permanentnog rada i poslovanja Fijata", kao i mogućnost "održanja na poslu" svih zaposlenih u Fijatovoj kompaniji u Kragujevcu, njenih dobavljača kako bi se se svima dugoročno obezbedio posao.
On je rekao da u fabrici "FCA Srbija" u Kragujevcu povremeno dolazi do zastoja u proizvodnji jer, kako je ocenio, "tržište nekada stane".
"Fijat je samo jedna od kompanija u svetu koja ima cikluse i svaki model automobila ima svoje uspone i padove, a mi se trenutno nalazimo u tom srednjem delu, u kome se povremeno dešava da nemate pun kapacitet proizvodnje, jer nekada tržište stane i dolazi do zastoja u proizvodnji", kazao je Sertić.
Sertić je dodao da su ti zastoji nešto što je planirano i o čemu se pregovara sa sindikatima, a Vlada Srbije je sa time upoznata.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1118200
Kragujevac -- Ministar privrede Željko Sertić izjavio je danas u Kragujevcu da sa predstavnicima kompanije Fijat razgovara o mogućnosti proizvodnje novog modela automobila.
Međutim, kako kaže, ta kompanija trenutno redizajnira postojeći model automobila.
"Na bazi toga pokušaće da ostvare određene poslovne rezultate, sa kojima smo mi saglasni, ali sa njima intenzivno razgovaramo i zaista bi bilo sjajno da u narednom periodu obezbedimo eventualno i drugi model", kazao je Sertić novinarima u Kragujevcu.
Prema njegovim rečima, to bi značilo "jedan duži niz godina permanentnog rada i poslovanja Fijata", kao i mogućnost "održanja na poslu" svih zaposlenih u Fijatovoj kompaniji u Kragujevcu, njenih dobavljača kako bi se se svima dugoročno obezbedio posao.
On je rekao da u fabrici "FCA Srbija" u Kragujevcu povremeno dolazi do zastoja u proizvodnji jer, kako je ocenio, "tržište nekada stane".
"Fijat je samo jedna od kompanija u svetu koja ima cikluse i svaki model automobila ima svoje uspone i padove, a mi se trenutno nalazimo u tom srednjem delu, u kome se povremeno dešava da nemate pun kapacitet proizvodnje, jer nekada tržište stane i dolazi do zastoja u proizvodnji", kazao je Sertić.
Sertić je dodao da su ti zastoji nešto što je planirano i o čemu se pregovara sa sindikatima, a Vlada Srbije je sa time upoznata.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Nezvanicno, Fiat traži od države 600 miliona € za početak proizvodnje novog modela.
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Ma nek organizuju online kaparisanje po 1000 evra kao Tesla 

Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Pa šta će da proizvode: borbene avione 5 generacije ili automobile ... kad traže tolike pare ???Woodoo napisao:Nezvanicno, Fiat traži od države 600 miliona € za početak proizvodnje novog modela.
Šta bi oni: da im za te pare napravimo kompletnu fabriku, obezbedimo radnike, sirovine a oni samo da "šefuju" i ubiraju profit ... jel oni poludeli: 600 milki? Eeej!


- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Čini mi se da su turci dali milijardu za Tipa...
- shandu90
- Postovi: 13379
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Pa treba im da se skrpe za Giuliu konacno 
Sent from my LG-H440n using Tapatalk

Sent from my LG-H440n using Tapatalk
- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Pa za te pare su sami mogli da konstruišu i naprave novi automobil ???Risto napisao:Čini mi se da su turci dali milijardu za Tipa...
Čisto da vam kažem ovo: naučni program slanja rakete sa satelitom ili beše lenderom, na Mars, Indiju je koštao negde oko 80 Mil. $ (i to se digla žešća frka da je to preskupo) a pre njih neka druga zemlja (oću reći nije USA/Rusija/EU) je to slala i za manje pare (oko 60 Mil. $). Naravno Japanci su to radili za skoro 200 ili 250 Mil. $ (ako ne grešim) ali koliki su troškovi u Japanu (radna snaga, oprema, ... itd) a koliki u Indiji ... a koliki bi bili kod nas (naravno ne računam onu našu lopovsku matematiku: 2/3 u džepove političara a 1/3 u relanu investiciju).
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Otprilike je tako, možda grešim, ali cenim da Fiat ne košta razvoj Tipa značajno više od te milijarde evra (ako i toliko). Ja iskreno ne vidim način kako bi se "nama" ispaltilo da damo 600 miliona evra za razvoj modela koji bi se pravio u Srbiji.
Da Srbija kroz sve kanale ostvari prihod od 1000 evra po proizvedenom autu, Fiat bi morao da proda 600.000 primeraka, mislim da 500L neće dostići tu cifru za regularan životni ciklus (6-7 godina). A ova procena prihoda mi se čini baš jako optimističnom...
Da Srbija kroz sve kanale ostvari prihod od 1000 evra po proizvedenom autu, Fiat bi morao da proda 600.000 primeraka, mislim da 500L neće dostići tu cifru za regularan životni ciklus (6-7 godina). A ova procena prihoda mi se čini baš jako optimističnom...
- nmaric1993
- Postovi: 516
- Pridružio se: 15 Maj 2015, 15:13
- Garaža: Volvo v40 1.9 TD
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Ma moze im se. Vec su uzeli celu milijardu da dodju i da prave 500l. Pa ono, sto da ne pokusaju opet, oni nista ne gube.
Послато са HUAWEI Y300-0100 уз помоћ Тапатока
Послато са HUAWEI Y300-0100 уз помоћ Тапатока
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Problem je nastao odmah na startu. Kompanija je formirana kao Joint-venture (zajednički poduhvat), u kome Srbija ima 33% vlasništva. Ako si vlasnik nečega, treba i da investiraš, ne samo da skupljaš profit. Da je FAS u Kragujevcu u potpunom vlasništvu Fiata eventualna investicija u novi model bi bila višestruko manja.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...


