
Posle 90k km. 90% vremena u farmerkama.
Bež i nekako ali belu ne bih uzeo ni u ludilu... mada priznajem da je lepa.
Ne ide bolje sa stock menjačem jer je to auto pravljen za autoban. Popularno je stavljanje G1 GTI menjača, onda bude brz. I naravno dve turbine.Ivan napisao:Dal je retko koji zdrav ili sta, ali nisam primetio da ide nesto bolje u odnosu na gti
Послато са GT-N7100
Istina...njemu konji brže ispare nego kod GTI, tako da su stariji primerci retko kada u idealnom stanju. U suštini je to loš i kvarljiv motor, koji troši dosta, sa slabom specifičnom snagom, nego ga ljubitelji vole zbog zvuka i što je onomad u Golfu pružao fenomenalan osećaj. Bio i ostao na testu 50000km u Auto Motor und Sport nemački auto koji se najviše kvario.Ivan napisao:Dal je retko koji zdrav ili sta, ali nisam primetio da ide nesto bolje u odnosu na gti
Послато са GT-N7100
Tj. podaci su izvorni, nikada menjani:)A vidi, kad bi ga nazvao garant bi bila priča registrovan na 1.8![]()
Predni točkovi imaju po 5 šrafova, pa je verovatno i još ponešto prebačeno se G3Kuzmanovic napisao:Ovaj je verovatno prebacio samo motor i sedista u ovu mucenu karoseriju. Kocnice i ogibljenje verovatno nije ni pipao pa je ostalo od nekog 1.3 ili 1.6d. Ko zna kako se ovo cudo ponasa na putu.
EDIT: Masteru, nije isao.