
Preporučeni AUTO-TESTOVI sa Interneta
- mrNitroSleeper
- Postovi: 249
- Pridružio se: 28 Maj 2014, 12:34
- Lokacija: Neusatz
Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa Interneta
Ovo je najobicniji SS, sto znaci ako izbace opet 1LE paket M nece moci ni da mu prismrdi na kruznoj stazi 


- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
- mrNitroSleeper
- Postovi: 249
- Pridružio se: 28 Maj 2014, 12:34
- Lokacija: Neusatz
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa Interneta
Čekam M4 Competition Package vs Camaro z28 

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa Interneta
CP kod M4 ne donosi nikakvu sustinsku promenu. Zapravo ne donosi nikakvu promenu sem ekstremne neudobnosti 

- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa Interneta
Nije baš tako...Competition Package je sve ono što je bazni M4 trebalo da bude od samog početka.
Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa Interneta
Ako imas neki review u korist te informacije pusti link. Ja nisam ni za E92 ni za F82 cuo preteranu hvalu na racun CPa.
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa Interneta
Fascinantno je da auto od 3l moze da parira autu sa 6.1l.... na kraju jos bude brzi na stazi od njega, istina simbolicno.
BMW sigurno jeste zeznuo neke stvari koje su izgleda dobrim delom popravili za CP. Pre svega ne znam koji im je vise sa osecjem na volanu svaki model je izgelda sve gori od prethodnog, jos malo pa ce biti ko Audi.
Sa druge strane neverovatno je i koliko je Chevrolet jeftin za auto te snage i performansi, verovatno mu je dobar deo tehnologije iz proslog veka i kroz razliku u potrosnji ce pojesti pola razlike u ceni ali svejedno, neverovatan auto za te pare. Nije nikakvo cudo da ga prakticno nema u Evropi jer i pored niske cene sa tom kubikazom, potrosnjom i emisijom CO2 izasao bi skuplji od M4... Opet, kritikuju enterijer BMW-a a na Chevi nemaju zamerke, nerealno.
Samo da malo doteraju M4 i bice to opet cudo od auta.
BMW sigurno jeste zeznuo neke stvari koje su izgleda dobrim delom popravili za CP. Pre svega ne znam koji im je vise sa osecjem na volanu svaki model je izgelda sve gori od prethodnog, jos malo pa ce biti ko Audi.
Sa druge strane neverovatno je i koliko je Chevrolet jeftin za auto te snage i performansi, verovatno mu je dobar deo tehnologije iz proslog veka i kroz razliku u potrosnji ce pojesti pola razlike u ceni ali svejedno, neverovatan auto za te pare. Nije nikakvo cudo da ga prakticno nema u Evropi jer i pored niske cene sa tom kubikazom, potrosnjom i emisijom CO2 izasao bi skuplji od M4... Opet, kritikuju enterijer BMW-a a na Chevi nemaju zamerke, nerealno.
Samo da malo doteraju M4 i bice to opet cudo od auta.
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa Interneta
Laki rastrčao si se s trolovanjem svuda unaokolo...te Tesla, te BMW, te Samsung...zaslužio si "mornarski sendvič" 

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa Interneta
Treba razlikovati trolovanje od realnog pisanja 

- mrNitroSleeper
- Postovi: 249
- Pridružio se: 28 Maj 2014, 12:34
- Lokacija: Neusatz
Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa Interneta
uzas kolko trosi Camaro...
https://www.fueleconomy.gov/feg/Find.do ... 8&id=36731
https://www.fueleconomy.gov/feg/Find.do ... 8&id=36731

- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa Interneta
Ipak je bmw 3.0 biturbo, neverovatno kako se pushrod v8 sa 2 ventila drzi.
Chevrolet stvarno pravi mrcine od motora, sa superchargerom ide na skoro 600ks mislim u zr/zl varijantama.
Послато са GT-N7100
Chevrolet stvarno pravi mrcine od motora, sa superchargerom ide na skoro 600ks mislim u zr/zl varijantama.
Послато са GT-N7100
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa Interneta
Nije realno posmatrati trolitarski turbo motor kao "samo" trolitarski motor. Još davnih dana se u takmičenjima uvelo pravilo da se turbo motorima umanjuje kubikaža u trkama, tj. da im se uvodi koeficijent. No, kubikaža sa strane, bitna je snaga jer konji su konji.
Što se tiče cene održavanja, potrošnje, emisije izduvnoh gasdova to se bar može videti ili izračunati. U nemačkim testovima uglavnom se mogu naći podaci o ceni osnovnog održavanja i osiguranja, pa se lako može steći slika o tim trškovima eksplotacije američkih kola u Evropi. Američkih kola u Evropi nema iz drugih razloga.
Tako da je fascinantno kako jedan u osnovi jednostavan auto koji tehnologiju koristi svrsishodno i s poštenom cenom s lakoćom parira po svim parametrima preskupom čedu i ponosu evropske tehnologije. No, najviše to volim da čitam kod nemačkih medija, kad "dobiju gol u gostima"
Što se tiče cene održavanja, potrošnje, emisije izduvnoh gasdova to se bar može videti ili izračunati. U nemačkim testovima uglavnom se mogu naći podaci o ceni osnovnog održavanja i osiguranja, pa se lako može steći slika o tim trškovima eksplotacije američkih kola u Evropi. Američkih kola u Evropi nema iz drugih razloga.
Tako da je fascinantno kako jedan u osnovi jednostavan auto koji tehnologiju koristi svrsishodno i s poštenom cenom s lakoćom parira po svim parametrima preskupom čedu i ponosu evropske tehnologije. No, najviše to volim da čitam kod nemačkih medija, kad "dobiju gol u gostima"
