Ratna tehnika
- Uroš S.
- Postovi: 10989
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Ratna tehnika
Neka kompilacija RU tehnike u Siriji. Naći ću valjda.
P8 Lite TT
P8 Lite TT
Re: Ratna tehnika
http://www.tanjug.rs/full-view.aspx?izb=239498
http://www.tanjug.rs/multimedia.aspx?iz ... s=0&page=3
http://www.tanjug.rs/multimedia.aspx?iz ... s=0&page=3
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... UZ1tDxqfxo

http://www.tanjug.rs/multimedia.aspx?iz ... s=0&page=3
http://www.tanjug.rs/multimedia.aspx?iz ... s=0&page=3
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... UZ1tDxqfxo

Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Ratna tehnika
Lepo rece AV pred izbore, Srbija moze i nevidljive da pravi! Samo, plasim se da ce jedino on i njegovi sendvic botovi da ih vide. Vidi li ga neko?



-
- Postovi: 6434
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Ratna tehnika
T-50 i Sergej Bogdan
https://www.youtube.com/watch?v=hU1sG0bueeE

https://www.youtube.com/watch?v=hU1sG0bueeE
- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Ratna tehnika
u pojedinim manevrima kao da nije ovozemaljska letelica ko da je NLO 


GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
-
- Postovi: 6434
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Ratna tehnika
Ova slika potvrdjuje informaciju da je stiglo jos Aligatora u Siriju 

Re: Ratna tehnika
Povukli se, al za malo.
Tapatalk
Tapatalk
- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: Ratna tehnika
Da parafraziram:
"Velika Sirija a malo Aligatora "
"Velika Sirija a malo Aligatora "

- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: Ratna tehnika
Slika govori sve:






-
- Postovi: 6434
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Ratna tehnika
Prve slike helikoptera Mi-17V5 za vojsku Srbije


U Siriji srusio se ruski Mi-28, dva pilota poginula
http://lifenews.ru/news/196360


U Siriji srusio se ruski Mi-28, dva pilota poginula
http://lifenews.ru/news/196360
- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: Ratna tehnika
Kažu da helikopter nije oboren dejstvom oružja ... znači kvar ili pilotska greška.
- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Ratna tehnika
Prva domaća modifikacija lovačkog aviona u Srbiji: RV i PVO integrisalo rakete R-60 na dvosede MiG-21UM
Lovačka avijacija danas predstavlja nerazdvojivi segment protivvazduhoplovne odbrane koju još čine artiljerijsko-raketne jedinice, sistem vazdušnog osmatranja, javljanja i navođenja kao i sistem veza.
Lovački avioni visokih taktičko-tehničkih karakteristika su danas gotovo potpuno sposobni za izvršavanje zadataka kontrole vazdušnog prostora kojom država pokazuje i dokazuje koliko je sposobna da održi svoj suverenitet.
Ova vrsta vojne avijacije je danas u Srbiji u velikoj krizi sa veoma skromnim mogućnostima i kapacitetima. Kada je reč o samoj tehnici RV i PVO Vojske Srbije raspolaže sa četiri lovačka aviona MiG-29 od kojih su u poslednjih godina bila aktivna samo tri. Poslednji operativni lovac-presretač MiG-21bis prizemljen je septembra prošle godine pa su u upotrebi ostali samo dvosedi avioni MiG-21.

U proteklih nekoliko godina u 101. lovačkoj avijacijskoj eskadrili korišćena su samo dva dvoseda MiG-21UM koji su aktivni i danas a jedan od njih je primerak koji je bio razoružan u skladu sa sporazumomm o kontroli naoružanja iz 1996. godine. Drugi avion mogao je biti naoružan samo ubojnim sredstvima za dejstvo po ciljevima na zemlji pošto su istekli resursi raketama vazduh-vazduh koje je mogao da nosi.
Treći MiG-21UM (evidencijski broj 16185) bi, kako je najavio komandant RV i PVO, ovih dana trebalo da posle remonta započne sa probnim letovima. To je najmlađi MiG-21 koji je bivša Jugoslavija nabavila, proizveden je 1. decembra 1986. a isporučen nakon 25 dana.
Koliko je stanje loše svedoči i to što je usled nečinjenja državnog vrha u vezi nabavke novih lovaca, RV i PVO bilo prinuđeno da na trenažni dvosed MiG-21 integriše rakete vazduh-vazduh koje do sada nisu bile deo arsenala ovih aviona.
Na taktičko-tehničkom zboru priređenom prilikom svečanog otvaranja novog hangara na aerodromu Batajnica mogao se videti MiG-21UM (službena vojna oznaka NL-16) evidencijskog broja 16180 sa nosačima APU-60 za rakete vazduh-vazduh tipa R-60 (NATO oznaka AA-8 ‘’Aphid’’). Ove rakete su se na jugoslovenskim avionima MiG-21bis pojavile krajem 80.tih godina a standardni su deo naoružanja i lovaca MiG-29.

Iz bezbednosnih razloga, pošto je avion bio okrenut ka posetiocima, na avion nisu bile okačene prave rakete već su to bile vežbovne UZR-60 (учебно-записывающая с регистратором).
Do sada dvosedi u našem RV nisu imali u naoružanju ovaj tip raketa a fabrički su mogli da nose starije infracrveno samonavođene rakete vazduh-vazduh R-3S. Kako Tango Six saznaje, na avionu 16180 odrađena je kompletna modifikacija linije naoružanja koja je prilagođena za rakete vazduh-vazduh R-60 u varijantama R-60, R-60K i R-60MK.
Deo modifikacije čine i lanseri APU-60 (APU-60-I) a moći će da se upotrebljavaju i dvošinasti APU-60-2. Svi radovi su urađeni tako da se dobiju funkcije kao na jednosedim MiG-21bis pa je moguće pojedinačno i plotunsko lansiranje raketa.
Ovo je prva modifikacija jednog borbenog aviona inostrane proizvodnje u proteklih 25 godina, osmišljena i odrađena kod nas. Nakon izvedenog posla integracije novog naoružanja ono je ispitano kako na zemlji tako i u vazduhu. Kako smo još saznali i avion čiji će remont uskoro biti završen takođe će biti osposobljen za koriščenje rakete R-60.
Sličnu modifikaciju u Evropi su uradili Česi, Poljaci i Finci a postoje i informacije i za rumunske i hrvatske dvosede mada do sada R-60 na njima nisu viđene u javnosti.
U jutarnjem programu „Dobro jutro – Jovana i Srđan“ gostovali su brigadni general Predrag Bandić i general-major Bojan Zrnić. Oni su u studio doneli dve fotografije novoproizvedenih helikoptera Mi-17V-5 fotografisane u fabrici u Kazanju.
Brigadni general Bandić, iako više nije komandant 204. vazduhoplovne brigade (tokom gostovanja je naglasio da će formalno na funkciji biti još neko vreme) iskoristio je priliku da ilustruje značaj dolaska novih helikoptera, podseti na stvari koje javnost nije uspela da primeti prilikom prošlonedeljnog događaja na aerodromu Batajnica (na kojem ni on ni načelnik generalštaba nisu prisustvovali) i iznese nove detalje o procesu prijema novih helikoptera:
– Vi jutros imate ekskluzivu, bilo je dosta nepoverenja u javnosti u vezi dolaska helikoptera ali on se ne kupuje za kofer para. Trebalo je vreme, bilo je potrebno da se sve pripremi, da se prevede dokumentacija, da obuka započne.
Trenutno su dve grupe pilota i tehničara u Kazanju, jedna grupa je započela svoj boravak koji će trajati 63 dana, druga će tamo biti 44 dana, na preobuci. Oni će izvršiti i probne letove. Probni let na prvom helikopteru je urađen prethodne nedelje, dok je na drugom trebalo da bude obavljen juče, očekujemo izveštaj o njemu. – rekao je Bandić.
Helikopteri (sad stvarno) u Srbiju stižu „sredinom juna“ posle završene preobuke koja bi trebalo da bude kompletirana do petog dana šestog meseca:
– Trenutno su u toku prijemna ispitivanja u fabrici, naši timovi su tamo i u toku je preobuka pilota i tehničkog sastava. Helikopteri su opremljeni opremom za Traganje i Spasavanje, opremom za protivpožarne operacije i poseduju opremu za akcije medicinskog zbrinjavanja. – istakao je načelnik Uprave za odbrambene tehnologije general Zrnić. Kasnije je tokom izlaganja precizirao da se pod „opremom za medicinsko zbrinjavanje“ podrazumevaju nosila.
General Bandić je otkrio i neke, uglavnom poznate TT detalje novih letelica:
– Kupili smo kacige za pilote, uređaje za noćno letenje, helikopteri će imati meteo radar, biće opremljen za letenje noću i letenje u SMU, moći će da podigne 4,5 tone tereta, imaće posebnu dizalicu za izvlačenje ljudi nosivosti 300 kilograma.
Na pitanje voditelja u vezi detalja ugovora, posebno cene, generali su imali spreman odgovor:
– Ugovor je komercijalan i kao takav razumljivo trenutno poverljiv. Potrebna je saglasnost naših ruskih partnera da se precizni komercijalni elementi objave. Mislimo da smo uz pomoć bivšeg ministra odbrane Gašića, zajedno sa Rusima, dobili najbolje moguće uslove za njihovu kupovinu. Čim dobijemo njihovu saglasnost prikazaćemo sve detalje ugovora. – rekao je general Zrnić.
Bandić je u pozitivnom kontekstu govorio i o projektu „Orao 2.o“:
– Za avion Orao imamo kapacitet da ga u našoj zemlji održavamo i da mu produžimo životni vek. Sada postoji jedan koncept unapređenja njegovih sposobnosti i to je ideja koja ima svoj osnov da o njoj pričamo i razgovaramo. To će svakako biti tema malo detaljnije rasprave u budućnosti.
To je samo pokazatelj da domaća pamet i industrija imaju kapacitet da razmišljaju u domenu unapređenja postojećih sistema. Da nismo beznadežni. –
Bandić je zatim istakao da se polako ispunjava studija revitalizacije RV i PVO koja je donesena pre nekoliko godina i da je „konačno sada prepoznata“:
– Ona počinje sa Lastom, trenutno je 14+2 aviona na Batajnici, do kraja ove godine će biti predati u upotrebu, u toku je preobuka pilota, napisani su uputi za pilote.
Laste su čak prepoznate i od naših inostranih prijatelja i partnera koji su već sada izrazili želju da kod nas žele školovati svoje pilote.
Sledeća karika je modernizacija. Avioni G-4 i Orao su perspektivni jer postoji mogućnost domaćeg održavanja. G-4 modernizacija polako ove godine počinje, sredstva za nju su već izdvojena. – istakao je, formalno još nekoliko nedelja, komandant 204. vazduhoplovne brigade.
Načelnik Uprave za odbrambene tehnologije Ministarstva odbrane general-major Bojan Zrnić osvrnuo se i na prošlogodišnja obećanja o nabavci rezervnih delova za lovačku avijaciju:
– Vlada Republike Srbije izdvojila je prošle godine posebna namenska sredstva van budžeta odbrane za revitalizaciju lovačke avijacije u iznosu od 600 milina dinara za avione MiG-21 i 29. Ugovori su sklopljeni ali morate razumeti da se ti delovi ne nalaze na polici, njihova isporuka se očekuje u lotovima u maju i do kraja septembra će oni stići. To će podići tekuću ipravnost MiG-ova 29 na znatno viši nivo a lovačkoj avijaciji predstoji kapitalni remont u 2018. godini i to planiramo već sada sa partnerima iz Ruske Federacije. Za taj remont će biti potrebna značajna novčana sredstva. – pojasnio je Zrnić.
Na problematiku rezervnih delova za lovačku avijaciju nadovezao se i general Bandić:
– Iako delovi još nisu došli, piloti na lovačkoj avijaciji su u 2015. godini ostvarili najveći nalet unazad pet ili šest godina. –
kako prenosi http://tangosix.rs/
Lovačka avijacija danas predstavlja nerazdvojivi segment protivvazduhoplovne odbrane koju još čine artiljerijsko-raketne jedinice, sistem vazdušnog osmatranja, javljanja i navođenja kao i sistem veza.
Lovački avioni visokih taktičko-tehničkih karakteristika su danas gotovo potpuno sposobni za izvršavanje zadataka kontrole vazdušnog prostora kojom država pokazuje i dokazuje koliko je sposobna da održi svoj suverenitet.
Ova vrsta vojne avijacije je danas u Srbiji u velikoj krizi sa veoma skromnim mogućnostima i kapacitetima. Kada je reč o samoj tehnici RV i PVO Vojske Srbije raspolaže sa četiri lovačka aviona MiG-29 od kojih su u poslednjih godina bila aktivna samo tri. Poslednji operativni lovac-presretač MiG-21bis prizemljen je septembra prošle godine pa su u upotrebi ostali samo dvosedi avioni MiG-21.

U proteklih nekoliko godina u 101. lovačkoj avijacijskoj eskadrili korišćena su samo dva dvoseda MiG-21UM koji su aktivni i danas a jedan od njih je primerak koji je bio razoružan u skladu sa sporazumomm o kontroli naoružanja iz 1996. godine. Drugi avion mogao je biti naoružan samo ubojnim sredstvima za dejstvo po ciljevima na zemlji pošto su istekli resursi raketama vazduh-vazduh koje je mogao da nosi.
Treći MiG-21UM (evidencijski broj 16185) bi, kako je najavio komandant RV i PVO, ovih dana trebalo da posle remonta započne sa probnim letovima. To je najmlađi MiG-21 koji je bivša Jugoslavija nabavila, proizveden je 1. decembra 1986. a isporučen nakon 25 dana.
Koliko je stanje loše svedoči i to što je usled nečinjenja državnog vrha u vezi nabavke novih lovaca, RV i PVO bilo prinuđeno da na trenažni dvosed MiG-21 integriše rakete vazduh-vazduh koje do sada nisu bile deo arsenala ovih aviona.
Na taktičko-tehničkom zboru priređenom prilikom svečanog otvaranja novog hangara na aerodromu Batajnica mogao se videti MiG-21UM (službena vojna oznaka NL-16) evidencijskog broja 16180 sa nosačima APU-60 za rakete vazduh-vazduh tipa R-60 (NATO oznaka AA-8 ‘’Aphid’’). Ove rakete su se na jugoslovenskim avionima MiG-21bis pojavile krajem 80.tih godina a standardni su deo naoružanja i lovaca MiG-29.

Iz bezbednosnih razloga, pošto je avion bio okrenut ka posetiocima, na avion nisu bile okačene prave rakete već su to bile vežbovne UZR-60 (учебно-записывающая с регистратором).
Do sada dvosedi u našem RV nisu imali u naoružanju ovaj tip raketa a fabrički su mogli da nose starije infracrveno samonavođene rakete vazduh-vazduh R-3S. Kako Tango Six saznaje, na avionu 16180 odrađena je kompletna modifikacija linije naoružanja koja je prilagođena za rakete vazduh-vazduh R-60 u varijantama R-60, R-60K i R-60MK.
Deo modifikacije čine i lanseri APU-60 (APU-60-I) a moći će da se upotrebljavaju i dvošinasti APU-60-2. Svi radovi su urađeni tako da se dobiju funkcije kao na jednosedim MiG-21bis pa je moguće pojedinačno i plotunsko lansiranje raketa.
Ovo je prva modifikacija jednog borbenog aviona inostrane proizvodnje u proteklih 25 godina, osmišljena i odrađena kod nas. Nakon izvedenog posla integracije novog naoružanja ono je ispitano kako na zemlji tako i u vazduhu. Kako smo još saznali i avion čiji će remont uskoro biti završen takođe će biti osposobljen za koriščenje rakete R-60.
Sličnu modifikaciju u Evropi su uradili Česi, Poljaci i Finci a postoje i informacije i za rumunske i hrvatske dvosede mada do sada R-60 na njima nisu viđene u javnosti.
U jutarnjem programu „Dobro jutro – Jovana i Srđan“ gostovali su brigadni general Predrag Bandić i general-major Bojan Zrnić. Oni su u studio doneli dve fotografije novoproizvedenih helikoptera Mi-17V-5 fotografisane u fabrici u Kazanju.
Brigadni general Bandić, iako više nije komandant 204. vazduhoplovne brigade (tokom gostovanja je naglasio da će formalno na funkciji biti još neko vreme) iskoristio je priliku da ilustruje značaj dolaska novih helikoptera, podseti na stvari koje javnost nije uspela da primeti prilikom prošlonedeljnog događaja na aerodromu Batajnica (na kojem ni on ni načelnik generalštaba nisu prisustvovali) i iznese nove detalje o procesu prijema novih helikoptera:
– Vi jutros imate ekskluzivu, bilo je dosta nepoverenja u javnosti u vezi dolaska helikoptera ali on se ne kupuje za kofer para. Trebalo je vreme, bilo je potrebno da se sve pripremi, da se prevede dokumentacija, da obuka započne.
Trenutno su dve grupe pilota i tehničara u Kazanju, jedna grupa je započela svoj boravak koji će trajati 63 dana, druga će tamo biti 44 dana, na preobuci. Oni će izvršiti i probne letove. Probni let na prvom helikopteru je urađen prethodne nedelje, dok je na drugom trebalo da bude obavljen juče, očekujemo izveštaj o njemu. – rekao je Bandić.
Helikopteri (sad stvarno) u Srbiju stižu „sredinom juna“ posle završene preobuke koja bi trebalo da bude kompletirana do petog dana šestog meseca:
– Trenutno su u toku prijemna ispitivanja u fabrici, naši timovi su tamo i u toku je preobuka pilota i tehničkog sastava. Helikopteri su opremljeni opremom za Traganje i Spasavanje, opremom za protivpožarne operacije i poseduju opremu za akcije medicinskog zbrinjavanja. – istakao je načelnik Uprave za odbrambene tehnologije general Zrnić. Kasnije je tokom izlaganja precizirao da se pod „opremom za medicinsko zbrinjavanje“ podrazumevaju nosila.
General Bandić je otkrio i neke, uglavnom poznate TT detalje novih letelica:
– Kupili smo kacige za pilote, uređaje za noćno letenje, helikopteri će imati meteo radar, biće opremljen za letenje noću i letenje u SMU, moći će da podigne 4,5 tone tereta, imaće posebnu dizalicu za izvlačenje ljudi nosivosti 300 kilograma.
Na pitanje voditelja u vezi detalja ugovora, posebno cene, generali su imali spreman odgovor:
– Ugovor je komercijalan i kao takav razumljivo trenutno poverljiv. Potrebna je saglasnost naših ruskih partnera da se precizni komercijalni elementi objave. Mislimo da smo uz pomoć bivšeg ministra odbrane Gašića, zajedno sa Rusima, dobili najbolje moguće uslove za njihovu kupovinu. Čim dobijemo njihovu saglasnost prikazaćemo sve detalje ugovora. – rekao je general Zrnić.
Bandić je u pozitivnom kontekstu govorio i o projektu „Orao 2.o“:
– Za avion Orao imamo kapacitet da ga u našoj zemlji održavamo i da mu produžimo životni vek. Sada postoji jedan koncept unapređenja njegovih sposobnosti i to je ideja koja ima svoj osnov da o njoj pričamo i razgovaramo. To će svakako biti tema malo detaljnije rasprave u budućnosti.
To je samo pokazatelj da domaća pamet i industrija imaju kapacitet da razmišljaju u domenu unapređenja postojećih sistema. Da nismo beznadežni. –
Bandić je zatim istakao da se polako ispunjava studija revitalizacije RV i PVO koja je donesena pre nekoliko godina i da je „konačno sada prepoznata“:
– Ona počinje sa Lastom, trenutno je 14+2 aviona na Batajnici, do kraja ove godine će biti predati u upotrebu, u toku je preobuka pilota, napisani su uputi za pilote.
Laste su čak prepoznate i od naših inostranih prijatelja i partnera koji su već sada izrazili želju da kod nas žele školovati svoje pilote.
Sledeća karika je modernizacija. Avioni G-4 i Orao su perspektivni jer postoji mogućnost domaćeg održavanja. G-4 modernizacija polako ove godine počinje, sredstva za nju su već izdvojena. – istakao je, formalno još nekoliko nedelja, komandant 204. vazduhoplovne brigade.
Načelnik Uprave za odbrambene tehnologije Ministarstva odbrane general-major Bojan Zrnić osvrnuo se i na prošlogodišnja obećanja o nabavci rezervnih delova za lovačku avijaciju:
– Vlada Republike Srbije izdvojila je prošle godine posebna namenska sredstva van budžeta odbrane za revitalizaciju lovačke avijacije u iznosu od 600 milina dinara za avione MiG-21 i 29. Ugovori su sklopljeni ali morate razumeti da se ti delovi ne nalaze na polici, njihova isporuka se očekuje u lotovima u maju i do kraja septembra će oni stići. To će podići tekuću ipravnost MiG-ova 29 na znatno viši nivo a lovačkoj avijaciji predstoji kapitalni remont u 2018. godini i to planiramo već sada sa partnerima iz Ruske Federacije. Za taj remont će biti potrebna značajna novčana sredstva. – pojasnio je Zrnić.
Na problematiku rezervnih delova za lovačku avijaciju nadovezao se i general Bandić:
– Iako delovi još nisu došli, piloti na lovačkoj avijaciji su u 2015. godini ostvarili najveći nalet unazad pet ili šest godina. –
kako prenosi http://tangosix.rs/

Re: Ratna tehnika
Kampanja ili?
Sent from my m2 using Tapatalk
Sent from my m2 using Tapatalk