Vesti iz auto-industrije

Noviteti i razne vesti iz auto-industrije
Odgovori
Korisnikov avatar
Delija
Reactions:
Postovi: 18946
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od Delija »

Tih 33% uopste ne mora da bude u finansijama, vec moze da bude u zemljistu, fabrici, masinama, ljudima. Sve zavisi kako ja formulisan ugovor.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Korisnikov avatar
Kornjaca Rade
Reactions:
Postovi: 3929
Pridružio se: 15 Feb 2014, 08:57
Garaža: Lancia Delta 1.8 Di T-Jet
Lokacija: Bg

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od Kornjaca Rade »

Sigurno je dobro po nas :)
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48086
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od Geza »

Mislim da je naša prva investicija bila zemljište za fabriku, tj. vrednost od 300 miliona €, plus 90 miliona € u kešu.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
srdjanyo
Reactions:
Postovi: 3505
Pridružio se: 12 Okt 2014, 11:44
Garaža: Škoda Fabia Combi 1.9 TDI
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od srdjanyo »

Neradni dani u FAS, u sledećih par mese i.
Slika
Kako im plaćaju ove neradne dane?

Tesla 6.1
Korisnikov avatar
Heinz
Reactions:
Postovi: 20500
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od Heinz »

Koga zanimaju subvencije Fijatu https://bogdanpetrovicblog.wordpress.com/
....
Држава је, поред уношења имовине (земљиште и 300.000 квадрата фабричких хала) унела у капитал 50 милиона евра готовине, а страни партнер је уложио 200 милиона у опреми. Издате су државне гаранције за кредите код Европске инвестиционе банке под повлашћеним условима на 169,5 милиона евра. Дато је и 10.000 евра по радном месту, а плаћа им се и 1.000 евра за „трошкове“ обуке. До 31.12.2014. године, преко 161 милион евра плаћено је (на основу уговора) за следеће активности: комуналне услуге, замена крова, ремедијација животне средине и спољашња инфраструктура за „парк добављача“. Уговором је предвиђено (и исплаћено) и бесповратно улагање у фабрику од 50 милиона евра.

ФАС не плаћа ни порезе и доприносе на зараде, јер се држава обавезала да ће у периоду од 10 година рефундирати пун уплаћени износ за све раднике, а ослобођен је и пореза на имовину као и такси према локалној самоуправи. Ни то није крај, јер је држава субвенционисала и продају ФИАТ-ових аутомобила неколико година замашним износом од по 3.000 евра по аутомобилу.

Анализом завршних рачуна за 2013. и 2014. годину, закључује се да је само у тим годинама ФАС примио више од шест милијарди динара субвенција.

Парадирање у Крагујевцу коштало је до сада преко 420 милиона евра државног новца

ФИАТ је постигао да прима субвенције не само иницијално запошљавање са по 10.000 евра по радном месту, него и по читавом низу основа, које су апсолутно без преседана. Тешко је укалкулисати укупан износ субвенција, пошто се оне и даље исплаћују сваке године, али сигурно нису мања од 300 милиона евра (могуће и 500 милиона евра кумулативно), што уз запошљавање око 2.500 радника, значи нето субвенцију од преко 120.000 евра по радном месту (а могуће је и да субвенција буде и 200.000 евра по радном месту).

Инвестиција државе у ФИАТ се правда тиме да је извоз повећан за око 1,3 милијарде евра, међутим, ти исти стручњаци занемарују да је поред извоза ФИАТ и највећи увозник у Србији, са увозом око милијарду евра, односно да је нето ефекат мањи од 300 милиона евра. И од тих 300 милиона евра, део представља увозну компоненту од стране добављача. То и не чуди, јер се увозе мотор, мењач, електроника, лимарија, односно сви кључни делови, тако да је укупни ефекат много мањи него што га пропагандисти тог посла представљају. До сада је по свему судећи уложено нешто више од 420 милиона евра само у готовом новцу (не рачунајући гаранције, непокретности и слично) али рачун и даље расте, тако да је реално да ће до краја уговора изаћи и на више од 500 милиона евра.
....
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48086
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od Geza »

Još uvek je živ. 2016 Honda Accord facelift.

https://www.youtube.com/watch?feature=p ... 0BuwYF66MM

Slika
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
grujicd
Reactions:
Postovi: 9054
Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
Lokacija: Beograd

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od grujicd »

Ali ne na našem kontinentu.
Korisnikov avatar
shandu90
Reactions:
Postovi: 13379
Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
Lokacija: Novi Sad

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od shandu90 »

+1
Oni bar u kupeu mogu da uzivaju.

Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48086
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od Geza »

Možda novi model iz Kragujevca.

Slika

Slika

Slika
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
perfiko
Reactions:
Postovi: 2213
Pridružio se: 16 Jan 2012, 07:53
Garaža: Fiat Croma
Lokacija: BG

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od perfiko »

Alfa Stelvio? :D
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48086
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od Geza »

Model na osnovi pick-upa Fiat Toro. Kažu da je naslednik Freemonta.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48086
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od Geza »

MY 2016 Mitsubishi ASX.

Slika
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
perfiko
Reactions:
Postovi: 2213
Pridružio se: 16 Jan 2012, 07:53
Garaža: Fiat Croma
Lokacija: BG

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od perfiko »

Japanci napravili lep auto! :o
Neka me neko uštine. :kezo:
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Korisnikov avatar
shandu90
Reactions:
Postovi: 13379
Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
Lokacija: Novi Sad

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od shandu90 »

I prošli je izgledao simpatično spolja. Nikad mitsubishi nije imao problem sa spoljnim izgledom, unutrašnjost im je glavna boljka. Prijatelj ima lancera više od 10g, i dan danas je dizajn po meni super ali unutra :zbunjen:
Korisnikov avatar
aviator
Banned
Reactions:
Postovi: 4112
Pridružio se: 24 Nov 2014, 10:41
Garaža: Peugeot 308 1.6 HDI

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od aviator »

Geza napisao:MY 2016 Mitsubishi ASX.

Slika
Neko iz Citroena umešao prste?
Odgovori