Zlaja011 napisao:Ma da, uzmes pa ga preskocis... ili kao u need for speed cuknes ga da se izokrece
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Uzme i pretekne ga?
Ok ako je jedan mnogo brzi ovaj mu se skloni ali ako su podjednaki ili je neko tek malo brzi od drugog bilo bi krajnje dosadno da se sklanjas cim ti se neko iole priblizi. Na moto trekdeju sklanjanje je vrlo retko a preticanja pred i u krivini su uobicajena.
To je i meni palo na pamet, pogotovo ako se u kostac uhvate dva slicna auta i vozaca, ali pitanje je koliko je bezbedno po svakodnevni auto. Na Hungaroringu provereno, motorima je dozvoljeno obilazenje u krivini, tj vozis svoj max tempo, a neko ako je brzi moze da te obidje gde i kako god hoce.
Pogledajte sta rade na Ringu. Prohuji kraj tebe kao mlazni avion, a ti vodi racuna na kojem si delu puta. Ako hoces na TD neces da places na ramenu zato sto te neko pretice u krivini. Meni je to besmislica. Suicidna osoba ce da pravi njesra bilo dozvoljeno ili ne.
Mislim da to nije poenta TD, nije to medjusobna trka. Ovde je poenta rekreativna voznja gde ce svako za sebe da odvoza stazu, postigne neko svoje licno vreme ako mu je vreme uopste i prioritet voznje posto ljudi voze iz razlicitih motiva... Tako da mi je skroz OK kolegijalna voznja ako te vec neko jasno sustize da mu se i sklonis da ga ne kocis bezveze, posto na stazi nije bas uvek jednostavan manevar obilazenja cak i ako vozis brze krugove od vozila ispred tebe.
Ali isto tako su mi bezveze i ogranicenja da nema obilazenja na kocenjima ili u krivini...
Nego, jel se postavlja sikana na pravcu tokom TD?
Kad sam vozio F Predator mi nismo imali sikanu. Inace je staza odlicna.
Meni je bio problem sto mi je to ujedno bio em prvi izlazak na tu stazu (nisam znao bukvalno nista, usao u bolid i krenuo da vozim krugove), em vozilo kojim se upravlja dosta specificno, pa sam morao u isto vreme da savladavam i stazu i vozilo, pa su gume bile dosta lose za taj tip vozila, pa mi je falio indikator stepena prenosa, pa su nam cunjevima dosta suzili pravac kretanja tako da u pojedinim delovima staze nismo mogli da koristimo punu sirinu, a uz sve to dosta kratak preiod voznje od samo 12 krugova.
Tako da sam u pocetku pravio bas grube greske, jednom sam se i okrenuo i izleteo sa staze, morao dosta da kontriram sto je nekarakteristicna voznja za bolid... i tek sam u poslednjih par krugova poceo da hvatam ritam...
Evo voznje (namerno sam izmontirao sve greske na snimku, tek pred kraji ide tecnija voznja)
http://www.youtube.com/watch?v=_LGph-P_5-g
goblin napisao:Mislim da to nije poenta TD, nije to medjusobna trka. Ovde je poenta rekreativna voznja gde ce svako za sebe da odvoza stazu, postigne neko svoje licno vreme ako mu je vreme uopste i prioritet voznje posto ljudi voze iz razlicitih motiva... Tako da mi je skroz OK kolegijalna voznja ako te vec neko jasno sustize da mu se i sklonis da ga ne kocis bezveze, posto na stazi nije bas uvek jednostavan manevar obilazenja cak i ako vozis brze krugove od vozila ispred tebe.
goblin napisao:Ali isto tako su mi bezveze i ogranicenja da nema obilazenja na kocenjima ili u krivini...
U principu se preticalo svuda, i po spoljnoj i po unutrasnjoj strani krivine. Bilo je OK, svi su bili kolegijalni. 106 je 2x zatvorio eRa, gde nije imao razlog da ga zatvori vec ga je zatvorio jer "mu se moglo", rekao bih iz price. E sad mislim da i nije razlog ni za kakvu frku kada je sve proslo bez kontakta ili neceg ozbiljnijeg.
Na kraju su se pozdravili sto je bilo fer sa obe strane. Inace decko je bio bez skinute majice jer sat vremena nije izasao iz auta na 30C, i verujem da su mu i gace bile mokre. Nije bio u Tarzan fazonu da pokaze zmijsko telo
Znaci moze se. Pitao sam par puta zato sto se secam dela pravilnika gde je to izricito zabranjeno, ali ako u praksi funkcionise kako si opisao onda je super. Sama konfiguracija staze ne deluje lose, kao i duzina od minut ipo, tako da s obzirom da do skoro nije bilo nicega slicnog u Srb deluje skroz korektno za izduvati se.
goblin napisao:Mislim da to nije poenta TD, nije to medjusobna trka. Ovde je poenta rekreativna voznja gde ce svako za sebe da odvoza stazu, postigne neko svoje licno vreme ako mu je vreme uopste i prioritet voznje posto ljudi voze iz razlicitih motiva... Tako da mi je skroz OK kolegijalna voznja ako te vec neko jasno sustize da mu se i sklonis da ga ne kocis bezveze, posto na stazi nije bas uvek jednostavan manevar obilazenja cak i ako vozis brze krugove od vozila ispred tebe.
goblin napisao:Ali isto tako su mi bezveze i ogranicenja da nema obilazenja na kocenjima ili u krivini...
Pa jel bezveze il nije?
Bezveze mi je da se vozac trudi da nekoga blokira i pokusava da se trka ako ga je neko vec sustigao. Cim ga je sustigao znaci da ima brzi tempo, a za preticanje je cesto potrebno mnogo vise od jaceg tempa, a to ipak nije trka nego TD, pa mislim da je korektno da se sporiji vozaci sklanjaju.
A sto se tice samih pravila, tu mislim da je bezveze vozace ogranicavati gde smeju da obilaze a gde ne smeju.
Inace sve ovo mi izgleda jako dobro i veliko osvezenje za nase okruzenje.
Markoni napisao:U principu se preticalo svuda, i po spoljnoj i po unutrasnjoj strani krivine. Bilo je OK, svi su bili kolegijalni. 106 je 2x zatvorio eRa, gde nije imao razlog da ga zatvori vec ga je zatvorio jer "mu se moglo", rekao bih iz price. E sad mislim da i nije razlog ni za kakvu frku kada je sve proslo bez kontakta ili neceg ozbiljnijeg.
Na kraju su se pozdravili sto je bilo fer sa obe strane. Inace decko je bio bez skinute majice jer sat vremena nije izasao iz auta na 30C, i verujem da su mu i gace bile mokre. Nije bio u Tarzan fazonu da pokaze zmijsko telo
To je već nešto drugo, prihvatljivo - moramo ga shvatiti, a ja ga i razumem
Godinama vozi mali francuski autić, odbija bubrege, pravda se devojci što nema ni klimu, objašnjava drugarima i roditeljima da je sve to zbog staze i ležanja...
A tamo, mrski fauve bedž mu se zaleti u retrovizor i zajaše branik - i to u punom komforu
Taj pug kosta 25x manje od tog golfa i ima skoro 3x manje ks. Zadrzati golfa tri krivine sa takvim odnosom je vise za cestitke nego prozivke, jer navak nije monte karlo. Inace, nije retkost da imaju i klimu.