NAVAK Track Day
Re: NAVAK Track Day
E pa onda se izvinjavam za svaku dezinformaciju koju sam izneo.
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
Re: NAVAK Track Day
Nema problema, ban na nedelju dana i sve ok...
- schonenk
- Postovi: 1968
- Pridružio se: 17 Jan 2014, 15:56
- Garaža: honda civic ep3, honda civic ek3
- Lokacija: beograd
Re: NAVAK Track Day
Auto ti je perverzija. Bas je raritet videti takav e36 kod nas. Koja je dimenzija guma da ti ubijem cenu za one poluslikove?Zlaja011 napisao:Pa ja nemam sta da pisem, meni je bilo odlicno, bas sam se lepo proveo, malo ispitao granice svog auta i trudio se sa vozim tako da bude zanimljivo a ne brzo... Ono sto je sigurno zakljucak je to da mi sigurno fale bolje kocnice i gume. Snage naravno nikad na dosta ali mi se nekako cini da bi mi bolji grip i kocenje mnogo vise pomogli. Takodje bi mi znacilo i to da sam mrsaviji i sitnije gradje jer bukvalno i dalje imam modricu na nozi gde sam se naslanjao na konzolu![]()

Re: NAVAK Track Day
Hahaha, hvala. Gume su 255/35 18" zadnje ali koliko mi se cini da posle Navaka i prednje mogu u kantu! Prednja leva pogotovo 
Sent from my SM-G925F using Tapatalk

Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Re: NAVAK Track Day
Trebalo ih je naduvati malo jače i popuštati gas kada krenu da škripuću, tu negde im je već kraj. Preko toga se mnogo troše, a nisi nešto brži.
Ja sam neiskusno na prvom Navaku malo više potrošio gume. Na drugom sam ih doduvao na 3.5bar napred i uz malo kontrolisaniju vožnju i čuvanje mašine sačuvao auto. Interesantno da ni u jednom momentu nisam imao problema sa kočnicama. Nazad su i dalje te iste pločice i diskovi, gaze već 50-60 hiljada posle Navaka. Napred je sve izmenjano, ali ne odmah, već kad im je bilo vreme.
Ja sam neiskusno na prvom Navaku malo više potrošio gume. Na drugom sam ih doduvao na 3.5bar napred i uz malo kontrolisaniju vožnju i čuvanje mašine sačuvao auto. Interesantno da ni u jednom momentu nisam imao problema sa kočnicama. Nazad su i dalje te iste pločice i diskovi, gaze već 50-60 hiljada posle Navaka. Napred je sve izmenjano, ali ne odmah, već kad im je bilo vreme.
Re: NAVAK Track Day
Nidžo, koje si gume imao?
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: NAVAK Track Day
Ti si nidzo koliko se secam vrlo lagano vozio, nisi cak ni esp gasio.
Послато са GT-N7100
Послато са GT-N7100
Re: NAVAK Track Day
Semperit Speed-Grip, nove.
Palio i gasio, pratio da li ima razlike. Ne pali se ESP ako ne izgubiš auto, a na Navaku sa običnim gumama to nije tako lako. Staza je ogromna i koliko god da se prekočiš ima širinu za korekciju greške. Nisam vozio sporo, dapače, vozio sam koliko god je moglo neke krugove, uz čuvanje auta. Šone vozio iza mene u Saxu, mislim da sam dobar tempo imao u skladu sa mogućnostima auta.
Palio i gasio, pratio da li ima razlike. Ne pali se ESP ako ne izgubiš auto, a na Navaku sa običnim gumama to nije tako lako. Staza je ogromna i koliko god da se prekočiš ima širinu za korekciju greške. Nisam vozio sporo, dapače, vozio sam koliko god je moglo neke krugove, uz čuvanje auta. Šone vozio iza mene u Saxu, mislim da sam dobar tempo imao u skladu sa mogućnostima auta.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: NAVAK Track Day
Znaci izuzetno lagana voznja, gasiranje na pravcu i blagi i spori prolasci kroz krivine, inace bi sa preko 400nm na prednjoj vuci bez LSDa vrlo lako trebao da budes predjes granicu gripa na iole zustrijem izlasku iz krivine.
Послато са GT-N7100
Послато са GT-N7100
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
- veljabandit
- Banned
- Postovi: 704
- Pridružio se: 13 Okt 2015, 22:23
- Garaža: Cupra SC 280 dsg ........... CBR 1000 RR HRC
- Lokacija: Beograd
Re: NAVAK Track Day
Ako ti se nije palio esp onda si vozio turisticki 
Meni se palio i u sport rezimu a tada kasni sa reakcijom 50%


Meni se palio i u sport rezimu a tada kasni sa reakcijom 50%
------------------------------
...duga svetla i pun gas... https://www.youtube.com/watch?v=AhasvhqxLME" onclick="window.open(this.href);return false;
...duga svetla i pun gas... https://www.youtube.com/watch?v=AhasvhqxLME" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: NAVAK Track Day
Uopšte nisam vozio turistički, samo ne cimam auto kada nema nekog benefita. Nisam terao u obrtaje, menjao sam brzine na ~3500rpm, malo sam ranije kočio, ali mislim da sam bio solidno brz koliko je moglo sa tim autom, celukupnim stanjem automobila i tim gumama. Već sam imao iskustvo sa prethodnog Navaka i poznavao sam stazu pristojno.
Ne znam koja su vremena, aparat se skucao odmah i nije snimio film. Tada mi to nije bilo preterano bitno, jer sam mislio da ću uskoro ponovo da vozim, ali sam izgubio u međuvremenu interesovanje za događaj. Možda schonenk ima neku brojku ili snimak, par krugova smo vozili zajedno.
Ne znam koja su vremena, aparat se skucao odmah i nije snimio film. Tada mi to nije bilo preterano bitno, jer sam mislio da ću uskoro ponovo da vozim, ali sam izgubio u međuvremenu interesovanje za događaj. Možda schonenk ima neku brojku ili snimak, par krugova smo vozili zajedno.
Re: NAVAK Track Day
Kolika ti je bila potrosnja?
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: NAVAK Track Day
Upravo si opisao kako si vozio turisticki da nema dalje, da si nekada probao bez espa da ides do kraja znao bi koliki je drastican benefit 
Nego kako si se drzao protiv shoneta koji ima 40ks manje
Послато са GT-N7100

Nego kako si se drzao protiv shoneta koji ima 40ks manje

Послато са GT-N7100
- schonenk
- Postovi: 1968
- Pridružio se: 17 Jan 2014, 15:56
- Garaža: honda civic ep3, honda civic ek3
- Lokacija: beograd
Re: NAVAK Track Day
nidza napisao: Šone vozio iza mene u Saxu, mislim da sam dobar tempo imao u skladu sa mogućnostima auta.
Vozili smo na nekih ludih 40 stepeni cini mi se taj dan, to je bio jun 2012. Ja sam ostao bez prednjih plocica nakon tri krugaIvan napisao:P.s. secas li se koje si vreme imao?

U sustini moze da se koci i motorom za sikanu i kraj pravca, ali se naravno gubi dosta vremena.
Ovo su naravno sve opravdanja, ali po nekoj mojoj evidenciji sa sport tracker-a nismo isli brze od 1:52

Ja sam imao barume, ali oni u kombinaciji sa vrelim asfaltom nisu imali nikakvo prijanjanje u sporim krivinama. Za divno cudo u paraboli i sikani su drzale ok.