Maserati Ghibli
- DukeNS
- Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
- Postovi: 7107
- Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
- Lokacija: Ravnica
Re: Maserati Ghibli
Perverzija!
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23858
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Maserati Ghibli
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Maserati Ghibli
Prednji deo podseca na BMW F30.
- starac vujadin
- Postovi: 11401
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Maserati Ghibli
A na Infinity Q50?
Re: Maserati Ghibli
Ne bas, ovo me vuce na F30 zato sto ima nizak nos, a i sam oblik farova. Quattroporte mi je "Inifiniti style", ali opet ne taj Q50.
Re: Maserati Ghibli
I mene podseca na Q50, ali na F30 uopste
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23858
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Maserati Ghibli
Uzivo cool izgleda. Cak i unutrasnjost je vrlo kvalitetno odradjena, u odnosu na proslu gen Quattroportea recimo.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Maserati Ghibli
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Maserati Ghibli
Zanimljiva subota za nama
Floyd i ja smo juce odlucili da se malo zabavimo, pa smo dosli na ideju da probamo par zanimljivih kola, a Ghibli deluje kao vrlo zanimljiv auto
Sve u svemu dobili smo Ghibli S q4 na probu, tehnikalije svi znamo, 3.0l motor sa 410ks, pogon na sva 4 tocka, ovaj je imao Skyhook adaptivno vesanje. Pa da krenem od najzanimljivijeg dela, voznja.
Auto stalno odaje utisak da je na steroidima, napregnut, u svakom trenuntku spreman da opali. Opustena voznja i Ghibli mi u prvi mah ne deluju kao spojive stvari.
Prva stvar posle par metara nakon sto sam krenuo koju smo primetili bila je "ebo te al je tvrd", vec na prvoj neravnini na parkingu je ozbiljno drmnuo, razbio kamen u bubregu i stavio do znanja o kakvom se autu radi. Ovde je bio u sport modu vesanja te je razumljivo da je veoma ucvrscen, no ipak previse za moj ukus.
Drguga stvar koju primetite je zvuk, zvuk, zvuk, grmi iz auspuha samo tako, rezi i puca pri pustanju gasa, pogotovo kad je hladan. Zaista ima dobar zvuk, ali naravno to nije neka velika novost kada je rec o Maseratiju te sam svestan da sam upravo otkrio toplu vodu
Motor naravno povlaci snazno, brzinomer skace li skace kao sto je i ocekviati od motora te snage. Deluje veoma elastican i nije sampion odziva na gas ali nije ni los uopste. Menjac ZF8, ne treba pricati previse o njemu, radi odlicno, meko, brzo i neprimetno menja brzine.
Osecaj na volanu, na netu cete naci na mnogo mesta kako mu ne valja volan, nema povratnih informacija, landara... da izvinete sviranje k... Volan je odlican, bas je fin osecaj na njemu, mnogo prirodniji i bolji nego na vecini kola, nema se tu sta zameriti.
Zatim, ponasanje na putu i vesanje, ovo je u isto vreme i prednost i mana ovog auta. Najpre, bolesno dobro drzi i neverovatno je kako na autoputu pri 140kmh reaguje na komande i kako izvodi naglo menjanje traka sto sam probao vise puta, jedino logicno objasnjenje bi bilo da je na sinama, jer onakav odziv, kontrolu i stabilnost je tesko drugacije objasniti. Zaista fascinantno koliko ostro brzo i sa savrsenom preciznoscu izvodi ovaj manevar, ne naginje se ni malo tom prilikom. Ovo nas vraca na njegovu manu jer ovo mora imati cenu, ebeno je tvrd! Cak i normal podesavanju vesanja auto je veoma tvrd, oseti se svaka neravnina i rupa (ok rupa se bas nismo nagledali ali jasno vam je o cemu pricam).
Sve u svemu u voznji je jako zabavan auto, vuce vas da ga peglate, sa druge strane nisam siguran kako bi izgledalo voziti ga par sati jer mi ne deluje bas kao auto koji moze da vam omoguci opsutenu i lagodnu voznju kada to zelite.
Zatim, enterijer. Pa iskreno, nije se bas proslavio... Instrument tabla oblozena kozom koja jako lepo izgleda, kozna sedista i prelep sat na sredini su jedino sto bi se moglo izdvojiti kao dobro, sve ostalo nije na nivou.
Definitivno je previse jeftine plastike zalutalo u ovaj auto. Cim otvorite vrata primeticete kako vrata jeftino izgledaju iznutra, sva od plastike, nikakva, ne prilici Maseratiju. Jos po kabini na raznim mestima ima jeftinih detalja, npr komande sedsita su od najjeftinije moguce plastike, tragicno deluju i uzasne su na dodir.
Ponuda postora je kriminalna da se diplomatski izrazim. Ako je ovaj auto u kasi serije 5 i E klase, ponuda prostora je mu je u najbolju ruku na nivou serije 3 i C klase. Iza mene npr ne psotoji prokleto nikakva sansa da neko iole normalno sedi, ma ne znam da li moze ikako da sedi. Tunel kardana je izrazito visok, te na kraju u principu imate istu situaciju kao BMW 6 GC gde su cak skroz spojili taj centralni deo i napravili da onaj u sredini mora skroz sa rasirenim nogama da se vozi, ista je situacija i u Ghibliju samo to nije ocigledno sa slika, tunel kardana se zavrsava bukvalno par centimetara ispod nivoa sedista, visok je i sirok. Zaista nije zabavno na sadnjoj klupi...
Nared tu i tamo, nije tako lose, no sedista nisu pravljena za viskoje ljude. Mislim da bi me dugorocno unistila, gornji deo koji treba da daje potporu ramenima i vratu je veoma izrazen, ali meni pada nekih 10cm nize nego sto bi trebalo te stalno sam osetio dzombu gde ne treba i nisam mogao normalno da sedim i da se zavalim u sediste... Sve sam misio da to mora da moze nekako da se podesava medjutim ne moze, prosto postoji dzomba koja me pritiska 10cm ispod vrata... Sedista nisu ni najbolje profilisana i ne drze u krivinama, pride su poprilicno tvrda, te opet mi jos vise naglasavaju moju brigu o udobnosti ovog auta na duzim putovanjima.
Ovaj sto smo vozli je imao obicno ozvucenje, uzas, to ne bi smelo da ide u Maserati, kao iz kante da svira. Imaju i Harman Kardon, ne znam kako to zvuci ali ovo osnovno je sramotno.
Sve u svemu da sumiram, jako zabavan auto koji podize adrenalin sa ogranicenim prostorom u kabini, neprilagodjen visokim ljudima sa generalno upitnom udobnoscu za duza putovanja
Kad sam posle njega seo u GT bilo, je prosto uffff uzdah, kako opustajuce (sto je i dobro i lose u isto vreme ).
Posle smo otisli da vozimo nesto drugo, o tome u drugoj temi.
Inace evo kako 6 GC izgleda sediste iza mene cisto da se uporedi...
Floyd i ja smo juce odlucili da se malo zabavimo, pa smo dosli na ideju da probamo par zanimljivih kola, a Ghibli deluje kao vrlo zanimljiv auto
Sve u svemu dobili smo Ghibli S q4 na probu, tehnikalije svi znamo, 3.0l motor sa 410ks, pogon na sva 4 tocka, ovaj je imao Skyhook adaptivno vesanje. Pa da krenem od najzanimljivijeg dela, voznja.
Auto stalno odaje utisak da je na steroidima, napregnut, u svakom trenuntku spreman da opali. Opustena voznja i Ghibli mi u prvi mah ne deluju kao spojive stvari.
Prva stvar posle par metara nakon sto sam krenuo koju smo primetili bila je "ebo te al je tvrd", vec na prvoj neravnini na parkingu je ozbiljno drmnuo, razbio kamen u bubregu i stavio do znanja o kakvom se autu radi. Ovde je bio u sport modu vesanja te je razumljivo da je veoma ucvrscen, no ipak previse za moj ukus.
Drguga stvar koju primetite je zvuk, zvuk, zvuk, grmi iz auspuha samo tako, rezi i puca pri pustanju gasa, pogotovo kad je hladan. Zaista ima dobar zvuk, ali naravno to nije neka velika novost kada je rec o Maseratiju te sam svestan da sam upravo otkrio toplu vodu
Motor naravno povlaci snazno, brzinomer skace li skace kao sto je i ocekviati od motora te snage. Deluje veoma elastican i nije sampion odziva na gas ali nije ni los uopste. Menjac ZF8, ne treba pricati previse o njemu, radi odlicno, meko, brzo i neprimetno menja brzine.
Osecaj na volanu, na netu cete naci na mnogo mesta kako mu ne valja volan, nema povratnih informacija, landara... da izvinete sviranje k... Volan je odlican, bas je fin osecaj na njemu, mnogo prirodniji i bolji nego na vecini kola, nema se tu sta zameriti.
Zatim, ponasanje na putu i vesanje, ovo je u isto vreme i prednost i mana ovog auta. Najpre, bolesno dobro drzi i neverovatno je kako na autoputu pri 140kmh reaguje na komande i kako izvodi naglo menjanje traka sto sam probao vise puta, jedino logicno objasnjenje bi bilo da je na sinama, jer onakav odziv, kontrolu i stabilnost je tesko drugacije objasniti. Zaista fascinantno koliko ostro brzo i sa savrsenom preciznoscu izvodi ovaj manevar, ne naginje se ni malo tom prilikom. Ovo nas vraca na njegovu manu jer ovo mora imati cenu, ebeno je tvrd! Cak i normal podesavanju vesanja auto je veoma tvrd, oseti se svaka neravnina i rupa (ok rupa se bas nismo nagledali ali jasno vam je o cemu pricam).
Sve u svemu u voznji je jako zabavan auto, vuce vas da ga peglate, sa druge strane nisam siguran kako bi izgledalo voziti ga par sati jer mi ne deluje bas kao auto koji moze da vam omoguci opsutenu i lagodnu voznju kada to zelite.
Zatim, enterijer. Pa iskreno, nije se bas proslavio... Instrument tabla oblozena kozom koja jako lepo izgleda, kozna sedista i prelep sat na sredini su jedino sto bi se moglo izdvojiti kao dobro, sve ostalo nije na nivou.
Definitivno je previse jeftine plastike zalutalo u ovaj auto. Cim otvorite vrata primeticete kako vrata jeftino izgledaju iznutra, sva od plastike, nikakva, ne prilici Maseratiju. Jos po kabini na raznim mestima ima jeftinih detalja, npr komande sedsita su od najjeftinije moguce plastike, tragicno deluju i uzasne su na dodir.
Ponuda postora je kriminalna da se diplomatski izrazim. Ako je ovaj auto u kasi serije 5 i E klase, ponuda prostora je mu je u najbolju ruku na nivou serije 3 i C klase. Iza mene npr ne psotoji prokleto nikakva sansa da neko iole normalno sedi, ma ne znam da li moze ikako da sedi. Tunel kardana je izrazito visok, te na kraju u principu imate istu situaciju kao BMW 6 GC gde su cak skroz spojili taj centralni deo i napravili da onaj u sredini mora skroz sa rasirenim nogama da se vozi, ista je situacija i u Ghibliju samo to nije ocigledno sa slika, tunel kardana se zavrsava bukvalno par centimetara ispod nivoa sedista, visok je i sirok. Zaista nije zabavno na sadnjoj klupi...
Nared tu i tamo, nije tako lose, no sedista nisu pravljena za viskoje ljude. Mislim da bi me dugorocno unistila, gornji deo koji treba da daje potporu ramenima i vratu je veoma izrazen, ali meni pada nekih 10cm nize nego sto bi trebalo te stalno sam osetio dzombu gde ne treba i nisam mogao normalno da sedim i da se zavalim u sediste... Sve sam misio da to mora da moze nekako da se podesava medjutim ne moze, prosto postoji dzomba koja me pritiska 10cm ispod vrata... Sedista nisu ni najbolje profilisana i ne drze u krivinama, pride su poprilicno tvrda, te opet mi jos vise naglasavaju moju brigu o udobnosti ovog auta na duzim putovanjima.
Ovaj sto smo vozli je imao obicno ozvucenje, uzas, to ne bi smelo da ide u Maserati, kao iz kante da svira. Imaju i Harman Kardon, ne znam kako to zvuci ali ovo osnovno je sramotno.
Sve u svemu da sumiram, jako zabavan auto koji podize adrenalin sa ogranicenim prostorom u kabini, neprilagodjen visokim ljudima sa generalno upitnom udobnoscu za duza putovanja
Kad sam posle njega seo u GT bilo, je prosto uffff uzdah, kako opustajuce (sto je i dobro i lose u isto vreme ).
Posle smo otisli da vozimo nesto drugo, o tome u drugoj temi.
Inace evo kako 6 GC izgleda sediste iza mene cisto da se uporedi...
Re: Maserati Ghibli
Iz ugla vozača odličan auto, iz ugla putnika ništa posebno. Povlači brutalno, zalepljen za put a i zvuk motora je odličan. Enterijer je mogao biti bolji kao i osnovno ozvučenje koje zvuči kao iz kante.
http://vimeo.com/168521323
http://vimeo.com/168521323
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23858
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Maserati Ghibli
Lep opis, keep it comin'.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Maserati Ghibli
Onda je Quattroporte na meru, udobniji sa više mesta, a pošto je Maserati valjda i dalje dobro leži