Ono što CR-V-u (i Hondi generalno) treba su novi motori, a ne novi dizajn. Turbo benzince su najavili pre hiljadu milijardi godina, a za sad su izbacili samo 2.0 turbo u Civic-u Type R.
Vozili smo taj dizel od 160ks malo po Košutnjaku Trojke, Heroj i ja. Nije nas nešto impresionirao. Mora malo da se zavrti, a ni onda nije nešto specijalno. Pri tom su ga imali i u SAT-u na supertestu, moguće baš taj primerak, i u prvih 10k km su morali da idu u servis zbog DPF-a.
Taj 120 ide bolje nego što čovek očekuje. Dok od 160 se očekuje da ide još znatno bolje, a tu je izgleda prenos najveći problem. Čekam priliku da probam automatik.
U svakom slučaju nisu to loši motori ali bi bilo lepo da u ponudi postoji bar još jedan snažniji dizel i turbo benzinac. Videćemo šta su spremili za ovu godinu.