Emisije CO2 i NOx

Tehnička pitanja i objašnjenja
Odgovori
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21786
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Emisije CO2 i NOx

Post od nidza »

Emisije štetnih gasova imaju direktne veze sa potrošnjom. Ko laže mnogo oko potrošnje, laže i ovo drugo.

Tapatalk
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24657
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Emisije CO2 i NOx

Post od dragvorl »

CO2 uglavnom da, ostalo ne mora da bude direktno vezano za potrosnju.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48077
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Emisije CO2 i NOx

Post od Geza »

Fiat under investigation for irregular emissions strategy
http://www.autocar.co.uk/car-news/new-c ... s-strategy

Germany's authorities have discovered that NOx reduction system switches off after 22 minutes; official emissions test lasts 20 minutes

Fiat is under investigation by German authorities trying to establish whether the car maker has been running a system that manipulates European laboratory emissions tests, according to a report in German newspaper Bild am Sonntag.

During tests conducted by Germany’s Federal Motor Transport Authority (KBA) in the wake of the VW dieselgate crisis, authorities are reported to have discovered that some Fiat vehicles were only running their pollution reducing systems for just 22 minutes. An official laboratory emissions test runs for about 20 minutes.

Reports suggest that it was test on a Fiat 500X that exposed the issue. A spokesman for Fiat declined to comment.

The paper also alleged Bosch had informed German investigators that Fiat was using a system that either stopped or greatly reduced the effectiveness of emissions-reducing filters. Bosch declined to comment.

While the German authorities have not formally commented on the nature of the Fiat investigation, German transport minister Alexander Dobrindt did single out Fiat while announcing the results of tests on numerous diesel-powered cars last Friday, saying, "We will need to carry out further tests on Fiat models".

As a result of the wider tests, Dobrindt led demands for 17 manufacturers to voluntarily recall cars that emitted “excessive” amounts of NOx in real-world testing. While all of the cars meet regulatory requirements, the German government wants the manufacturers to act. So far, only Audi, Mercedes, Opel, Porsche and Volkswagen have said they will. Subsequently, the British government has demanded the manufacturers make the same updates on cars sold in Britain.

Last week Mitsubishi was forced to admit it had cheated in four fuel economy tests in Japan, and later admitted the issue may be more widespread, Peugeot's offices were raided by investigations looking into the emissions scandal, and Mercedes launched an investigation into its emissions strategy on vehicles sold in the US.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48077
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Emisije CO2 i NOx

Post od Geza »

Slika
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48077
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Emisije CO2 i NOx

Post od Geza »

Opel duboko zagazio u aferu, koliko je varao?
http://www.b92.net/biz/vesti/svet.php?y ... id=1130919

Kompanija Opel sve više klizi ka aferi sa manipulisanjem uređajima oko emisije izduvnih gasova.

Kako prenosi nemački Špigl, Opel na svom modelu Astra ima softver koji isključuje kontrolu emisije gasova u mnogim situacijama tokom vožnje.

Uređaj je ugrađen u dizel modele kako bi se zaobišli standardi za emisiju izduvnih gasova koji su na snazi u Nemačkoj, prenose tamošnji mediji.

Prema rečima jednog istraživača do koga je došao Špigl, matična kompanija Opela Dženeral motors je napravila tajni kod kojim se kontroliše motor. Kako se navodi, računar je programiran tako da automobil prestaje da očitava količinu dimnih gasova pri spoljnoj temperaturu ispod 17 stepeni ili kada je pod ubrzanjem.

Iz Opela se još nisu oglasili ovom povodom. Detaljan izveštaj očekuje se večeras.

Nemački proizvođači automobila nedavno su objavili da će povući 630.000 automobila sa evropskog tržišta zbog neregularnosti u vezi sa emisijom izduvnih gasova. Među njima pominjao se i “opel”.

Proizvođači su se odlučili na takav potez nakon istrage koja je pokrenuta posle otkrivanja skandala sa vozilima kompanije Folksvagen, u kojima je otkriveno lažiranje nivoa izduvnih gasova.

Istraga je obuhvatala praćenje vrednosti emisije gasova svih modela automobila na putevima u Nemačkoj poslednjih meseci. Kompanijama je rečeno da naprave izmene na uređajima koji isključuju sistem koji odstranjuje štetne okside nitrita iz izduvnih gasova pod određenim temeraturama.

Sistemi za prečišćavanje gasova se isključuju na niskim temperaturama kako bi zaštitili motor ili eventualni accident, kao što je i dozvoljeno regulativom EU.

Sada se utvrđuje da li su neki od proizvođača to koristili kako bi prekršili pravila.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Emisije CO2 i NOx

Post od Floyd »

I posle se Walker čudi što ne dobija subvenciju :)
Znali su to naši botovi u javnom sektoru pre svih :kezo:
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48077
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Emisije CO2 i NOx

Post od Geza »

Skandal nad skandalima: Nisan varao i više od VW
http://www.b92.net/biz/vesti/svet.php?y ... id=1131990

Vlasti u Južnoj Koreji su saopštile da će Nisan biti kažnjen zbog varanja vrednostima izduvnih gasova u svojim popularnim dizel sportskim vozilima.

Japanski Nisan je još jedan u nizu proizvođača automobila koji su varali na testovima o emisiji štetnih izduvnih gasova iz svojih vozila.

Zvanični Seul je najavio i da će naložiti povlačenje na stotinu Nisanovih modela "kaškai", kod kojih je testiranjima utvrđeno prisustvo softvera za manipulacije podacima o emisiji štetnih gasova, prenosi agencija Frans pres.

"Kazna za Nisan bi mogla iznositi 330 miliona vona (280.000 dolara). Našom istragom je utvrđeno da je Nisan nezakonito manipulisao podacima o emisiji štetnih gasova", saopštilo je južnokorejsko ministarstvo za zaštitu životne sredine.

Testiranja su pokazala da se u modelu "kaškai" isključivao uređaj za smanjenje emisije štetnih gasa u uslovima kada temperatura vozila dostigne 35 stepeni Celzijusovih kako bi se sprečilo njegovo pregrevanje, dok su druga vozila čekala na dostizanje temperature od 50 stepeni Celzijusovih.

Južnokorejsko ministarstvo je, takođe, saopštilo da sa prekidom rada uređaja za smanjenje emisije štetnih gasova u modelu "kaškai", emisija štetnih gasova dostiže isti ili čak veći nivo nego kod Folksvagenovih vozila opremljenih softverom za manipulacije vrednostima izduvnih gasova.

"Nisan je dobio rok od deset dana da dostavi svoje mišljenje o ovom pitanju pre nego Seul zvanično primeni kaznene mere", navodi se u saopštenju ministarstva.

Svet je prvo šokirao Folksvagen, a pre samo nekoliko dana i kompanija Micubiši motors za koju postoji sumnja da je varala i lažirala potrošnju goriva kod svih modela prodanih u Japanu.

Nakon skandala sa kojim se suočio Micubiši, japanski proizvođač automobila Nisan postao je njegov najveći akcionar, kupuivši 34 odsto japanske kompanije Micubiši motors za 1,9 milijardi evra, prema objavljenim dokumentima.

Nemački Špigl je objavio da i Opel klizi ka aferi sa manipulisanjem, jer njegov model Astra ima softver koji isključuje kontrolu emisije gasova u mnogim situacijama tokom vožnje.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
Delija
Reactions:
Postovi: 18946
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Emisije CO2 i NOx

Post od Delija »

Geza napisao:Skandal nad skandalima

...u svojim popularnim dizel sportskim vozilima...

...na stotinu Nisanovih modela "kaškai"...

...Kazna za Nisan bi mogla iznositi 330 miliona vona (280.000 dolara)...
Jel to nekakva sprdnja ili ovi nasi pajseri ne umeju da prevedu?
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Korisnikov avatar
Day Walker
Reactions:
Postovi: 23524
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: BMW X3
Lokacija: Beograd

Re: Emisije CO2 i NOx

Post od Day Walker »

Floyd napisao:I posle se Walker čudi što ne dobija subvenciju :)
Znali su to naši botovi u javnom sektoru pre svih :kezo:
Samo se ti sprdaj, ja jos ne dobih pare :pop: :D
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika
Korisnikov avatar
methane.master
Reactions:
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Emisije CO2 i NOx

Post od methane.master »

Tuži ih. :)

Sent from mTalk
Širim haos!
Korisnikov avatar
Day Walker
Reactions:
Postovi: 23524
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: BMW X3
Lokacija: Beograd

Re: Emisije CO2 i NOx

Post od Day Walker »

Pokrenuto je vec nesto. Samo je dosta umrseno zbog Komnenovica..
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika
Korisnikov avatar
Heinz
Reactions:
Postovi: 20493
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: Emisije CO2 i NOx

Post od Heinz »

Slika

Količina CO2 koju stvaraju prevozna sredstva.
Vrednosti su u gramima po putniku i po pređenom kilometru
https://twitter.com/beograd202/status/7 ... 8647412740
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48077
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Emisije CO2 i NOx

Post od Geza »

PSA objavio rezultate testiranja potrošnje u realnim uslovima.
http://www.fleetnews.co.uk/news/manufac ... -30-models
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48077
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Emisije CO2 i NOx

Post od Geza »

VW's diesel fix for Audi Q5 makes NOx worse, consumer group says
http://europe.autonews.com/article/2016 ... group-says

The Audi Q5's NOx emissions were 25% higher after the diesel fix was made, the European Consumer Organization (BEUC) said.

BRUSSELS -- Volkswagen Group's technical fix for the Audi Q5, one of the vehicles involved in its diesel-emissions cheating scandal did not reduce emissions in a new test, a European consumer group said.

VW has argued that the fix for the 8.5 million vehicles affected by its cheating in Europe would make them compliant with EU regulations, avoiding the need to compensate owners.

The test of the diesel Audi Q5, equipped with a 2.0-liter EA189 Euro 5 engine, by the Italian consumer group Altroconsumo showed harmful nitrogen oxide (NOx) emissions were 25 percent higher after the removal of illegal software than before the technical fix was made, the European Consumer Organisation (BEUC) said in a statement.

VW was not immediately available to comment.

"VW's solution to deactivate the defeat device is not reliable," BEUC's head Monique Goyens said in the statement.

Germany's motor vehicle authority, the KBA, has so far approved technical solutions on more than 3.7 million group vehicles, VW said last month, including models from the VW, Audi, Skoda and Seat brands.

VW's recall covers diesel cars with 2.0-, 1.6- and 1.2-liter Euro 5 diesel engines that have manipulated software. The 2.0- and 1.2-liter engines will get a software upgrade that requires about 30 minutes of labor time. The 1.6-liter engine will require the installation of a piece of mesh to regulate air flow in addition to a software upgrade, a process that VW said will take less than an hour.

Financial compensation


Pressure has built on VW to offer financial compensation to customers in Europe after the carmaker agreed to pay out up to $15.3 billion in the U.S. to settle civil claims.

"VW must compensate European consumers," Goyens said. "National public authorities must finally take action and put pressure on VW to correct their misbehavior."

While the EU's industry commissioner has urged VW not to treat U.S. and European customers differently, despite differing legal systems, responsibility for policing, penalties and enforcement in the EU lies mainly with national authorities.

Legal wiggle room over whether software used to switch off emissions controls contravene EU law has muddied the waters, with automakers saying they are allowed to protect engines against potential damage.

A spokeswoman for the EU executive said it had asked for additional information on why reports by German and UK regulators in April found evidence of so-called defeat devices but deemed them legal.

Last week, EU Industry Commissioner Elzbieta Bienkowska took carmakers to task, saying they stretched the legal bounds, for instance with emissions control systems that switch off at below 17 degrees Celsius.

"That means in Northern Finland you drive without emission control almost all year-long," she said at an industry gathering. "What you do is you make the exception the general rule."
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: 2015 Volvo XC90

Post od Floyd »

Ji 4Tze napisao:
T8 Plug-In Hybrid A

Pogonsko gorivo: Benzin

Broj cilindara i zapremina motora (ccm): 4 / 1969

Menjač: 8-stupanjski automatski mjenjač Geartronic

Potrošnja goriva, kombinovana vožnja (lit/100 km): 2,1

Emisija CO2 (g/km): 49

Snaga motora (kW/KS): 235/320 + 65/87 elektromotor

Obrtnimoment (Nm): 640

Ubrzanje 0-100 km/h (sek): 5,6

Maksimalna brzina (km/h): 230 (125 samo elektromotor)

Zapremina rezervoara goriva (lit): 50

EU norma motora: Euro VI
:mrgreen:
I meni je bilo čudno što se pominju euro 7 i 8 norme a 6 je skoro uvedena :)

Tomas je testirao potrošnju T8.

https://youtu.be/Gn1-eZh0XGE
Odgovori