Porsche Macan
Re: Porsche Macan
Tačno ali GTS je i dalje jeftiniji od S sa sličnom opremom. S i dizel su baš klotare u startu dok GTS dolazi sa solidnom opremom.
Re: Porsche Macan
Ovaj Macan je bas specifican po mnogo cemu sto se Porschea tice.
Jedna od karakteristika Porschea do sada je bila sto drze cenu ko blesavi i to je cesto opravdavalo visoku startnu cenu i drzalo ukupne troskove dosta manjim nego sto bi se na prvi pogled reklo.
Sa Macanom su se po prvi put posr..li po kupcima, prvo neizbezno jer ih je jako mnogo prodato a drugo sada sa izbacivanjem GTS modela koji je skrsio cene polovnih Macana (tim pre nacinom na koji su ga pozicionirali cenom i prakticno osetno pojeftinili novog Macana). Mislim da nijedan Porsche nije gubio na ceni kao Macan, i vidim svaki dan idu sve nize i nize...
Jedna od karakteristika Porschea do sada je bila sto drze cenu ko blesavi i to je cesto opravdavalo visoku startnu cenu i drzalo ukupne troskove dosta manjim nego sto bi se na prvi pogled reklo.
Sa Macanom su se po prvi put posr..li po kupcima, prvo neizbezno jer ih je jako mnogo prodato a drugo sada sa izbacivanjem GTS modela koji je skrsio cene polovnih Macana (tim pre nacinom na koji su ga pozicionirali cenom i prakticno osetno pojeftinili novog Macana). Mislim da nijedan Porsche nije gubio na ceni kao Macan, i vidim svaki dan idu sve nize i nize...
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Porsche Macan
Pa to moze samo da bude plus kod kupaca polovnih.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!




Re: Porsche Macan
Kod kupacac polovnih da, ali ce kupce novih itekako da iziritira i tesko da ce ubuduce moci da naplacuju toliki premium kod novih kola u odnosu na ostale marke kao do sada.
Ne znam kako je bilo sa prvim Cayennom i kada je cena pocela da mu pada, to se desava kada auto udje u godine i to je normalno. Sadasnji Cayenne strasno dobro drzi cenu, Macan sa druge strane sa 25 000km je vec 40% ispod cene novog...
Ne znam kako je bilo sa prvim Cayennom i kada je cena pocela da mu pada, to se desava kada auto udje u godine i to je normalno. Sadasnji Cayenne strasno dobro drzi cenu, Macan sa druge strane sa 25 000km je vec 40% ispod cene novog...
Re: Porsche Macan
Ja sam krajem prosle godine isao da gledam Macana, u razgovoru sa prodavcem jedan od glavnih njegovih argumenata je jeste skup, ali to je Porsche i on ce drzati cenu. Slozili smo se potpuno da je u tom trenutku gledanje polovnih Macan Turba bilo potpuno besmisleno jer je lep novi kostao 110 000 (sa ukljucenih 10% popusta na zvanicnu cenu) dok je takav polovan bio oko 100 000...
E medjutim sad samo par meseci kasnije je polovan takav 80 000, juu al bih se zahebo da sam ga slucajno uzeo!!!
E medjutim sad samo par meseci kasnije je polovan takav 80 000, juu al bih se zahebo da sam ga slucajno uzeo!!!
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24656
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Porsche Macan
Otvorena nova tema u vezi gubitka vrednosti vozila da se ne offuje ovde viewtopic.php?f=7&t=4103

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Porsche Macan
Subota, test II 
Nakon pomesanih osecanja iz voznje Maserati Ghiblija posetismo Porsche da vidimo Macana. Ponudili nam GTS ili Turbo, Turbo trebalo malo sacekati da se vrati iz test voznje pa uzesno GTS, najnovijeg clana Macan porodice.
Dakle u pitanju je 3l motor sa 360ks. Menjac je sedmostepeni sa 7 brzina i duplim kvacilom.
Cim sam seo u Macana osetio sam se kao kod kuce. Prostora taman koliko treba, lepo stajem, moze iza mene da se sedi. Auto je izdignut, medjutim potpuno interesantno je potpuno odsustvo kaminskog osecaja koji se ima sa npr Cayenne ili X5 kad se sedne u njih. Prosto kada sedim u njemu deluje mi ko da i nije SUV osim sto mi odgovara malo izdignuta pozicija i laksi ulazak/izlazak u vozilo.
Unutra stvarno milina, iako sam sedeo par puta u Macanu enterijeri su im bili malo cudne boje pa mi se nisu bas svidjali, ovaj prvi je bio cisto crn i veoma lepo i elegantno izgleda. Sve u njemu je kvalitetno i nema se sta ozbiljno zameriti bas ostavlja dobar utisak i vidi se posvecenost detaljima. Rekao bih da je bar klasu, verovatno dve ispred Ghiblija. Kod Ghiblija sam pomenuo kriminalne dugmice za kontrolu sedista, kod Porschea potpuno druga krajnost, sve od punog metala, prelep detalj i osecaj pod prstima, uporediti:


Zatim prodavac doteruje GTS-a, hehe srece i ushicenja kada ga videsmo
Boja ona iz reklamnih prospekata, crvena koja se mislim 3000 doplacuje, crne felne, enterijer kombinacija koza alkantara prosarana crvenim koncem. Fantasticno atraktivno deluje, a detalji kao sto su npr crveni pojasevi za vezivanje samo upotpunjuju utisak.
Komande auta sve jasne, sve na dugme, sjajno izgeldaju ti dugmmici, ako ih uniku na novim modelima zbog kukanja par novinara, ludi su.
Palimo motor, brruuum, sport auspuh, dubok zvuk, ne mozes da se nasmejes. Sportski auspuh, vazdusno vesanje i torque vectoring dolaze standardno sa GTS-om.
Krecem da ga vozim, veoma udoban, jako prijatan za voznju, starno je milina biti u njemu. Imao je panoramu, ali je staklo dosta vise zatamnjeno nego kod mene na autu te nisam primetio da sunce uopste smeta kao sto je to kod mog auta slucaj.
Auto se vrlo lako vozi, veoma je udoban, i u sport plus nivou vesanja je meksi i udobniji rekao bih od Ghiblija u normal modu. U voznji se tesko da primetiti da vozite SUV, jako lepo lezi, ne naginje se... Naravno, ne moze da dosegne bas nivo upravljivosti kao Ghibli i ne drzi bas tako kao na sinama (ono sto Maser radi je ludo) ali je svejedno vise nego dobro. Motor se super odaziva na gas, super zvuci a menjac sta radi to je show. Prosto nestvarno deluje koliko brzo menja brzine i kako kazaljka obrtomera skace. Pored kazaljke obrtomera je i manja brzinomera koja je paa. prakticno beskorisna. Premala je sa premalim brojevima i sluzi vam vise da znate +/-10kmh brzinu kojojm se krecete, za pravu informaciju treba da pogledate digitalni brojac. Mene je ovo sve malo iritiralo jer mi je neshvatljivo da Porsche i dalje ne nudi HUD.
Osecaj na volanu je, onako, moze da prodje, dobar je al nije nesto spektakularno, ne bi mu skodilo vise otpora na sport podesavanju, a i sam volan bi mogao biti malo deblji, ostavljao bi bolji utisak.
Menjac jako dobro i neprimetno menja brzine osim kada idete punim gasom do blokade, tada pri prebacivanju u visu brzinu cima osetno, sto ne znam ni da kazem da li je dobro jer daje neki sportsku notu udarca ili lose jer tada ne menja meko kao ZF8. Sve svemu sjajan menjac.
Motor naravno cupa momacki, za 5.2s do 100, jednom sam ga lansirao koristeci LC, imali smo kez od uha do uha, fantastcino kako povlaci i krece iz mesta.
Generalno kada zelite da ga gazite auto ce vam izmamiti osmeh bez dileme, ali sa druge strane kada zelite da se opustite i lagano vozite ni to nije problem, moze i to da pruzi bez ikakvih problema, kabina je jako prijatno mesto tokom voznje i zaista je milina voziti se. Sedita su fina i udobna, dobro profilisana, jedino ne znam dugorocno da li bi se istaknuta ivica kod sedalnog dela ostetila i od izlazaka/ulazaka jer je bas istaknuta i cese se dobrano pri ulasku/izlasku.
Auto je imao Bose ozvucenje koje je veoma lepo zvucalo.
Posle ove dve voznje da treba da prelomim da li bih pre uzeo Ghibli ili Macana, oko dve sekunde razmisljanaj i onda molim jednog Macana za mene
Nakon voznje ova dva auta, mal nisam odvalio bankinu na ukljucenju na autoput jer sam sa GT-om nalozen prethodnim voznjama prebrzo usao u krivinu za ukljucenje a auto samo poceo da bezi
Medjutim nekako i nakon ovih voznji sve vise cenim GT-a jer i on ima itekako sta da ponudi i dosta prednosti u odnosu na druga kola...
Floyd ce dodati zvuk izduva, on je bio zaduzen za ozvucenje, ocigledno da nakon godina voznje traktora sad povileni kad cuje zvuk dobrog benzinca pa ne moze da odoli a da ne snimi







Nakon pomesanih osecanja iz voznje Maserati Ghiblija posetismo Porsche da vidimo Macana. Ponudili nam GTS ili Turbo, Turbo trebalo malo sacekati da se vrati iz test voznje pa uzesno GTS, najnovijeg clana Macan porodice.
Dakle u pitanju je 3l motor sa 360ks. Menjac je sedmostepeni sa 7 brzina i duplim kvacilom.
Cim sam seo u Macana osetio sam se kao kod kuce. Prostora taman koliko treba, lepo stajem, moze iza mene da se sedi. Auto je izdignut, medjutim potpuno interesantno je potpuno odsustvo kaminskog osecaja koji se ima sa npr Cayenne ili X5 kad se sedne u njih. Prosto kada sedim u njemu deluje mi ko da i nije SUV osim sto mi odgovara malo izdignuta pozicija i laksi ulazak/izlazak u vozilo.
Unutra stvarno milina, iako sam sedeo par puta u Macanu enterijeri su im bili malo cudne boje pa mi se nisu bas svidjali, ovaj prvi je bio cisto crn i veoma lepo i elegantno izgleda. Sve u njemu je kvalitetno i nema se sta ozbiljno zameriti bas ostavlja dobar utisak i vidi se posvecenost detaljima. Rekao bih da je bar klasu, verovatno dve ispred Ghiblija. Kod Ghiblija sam pomenuo kriminalne dugmice za kontrolu sedista, kod Porschea potpuno druga krajnost, sve od punog metala, prelep detalj i osecaj pod prstima, uporediti:


Zatim prodavac doteruje GTS-a, hehe srece i ushicenja kada ga videsmo

Komande auta sve jasne, sve na dugme, sjajno izgeldaju ti dugmmici, ako ih uniku na novim modelima zbog kukanja par novinara, ludi su.
Palimo motor, brruuum, sport auspuh, dubok zvuk, ne mozes da se nasmejes. Sportski auspuh, vazdusno vesanje i torque vectoring dolaze standardno sa GTS-om.
Krecem da ga vozim, veoma udoban, jako prijatan za voznju, starno je milina biti u njemu. Imao je panoramu, ali je staklo dosta vise zatamnjeno nego kod mene na autu te nisam primetio da sunce uopste smeta kao sto je to kod mog auta slucaj.
Auto se vrlo lako vozi, veoma je udoban, i u sport plus nivou vesanja je meksi i udobniji rekao bih od Ghiblija u normal modu. U voznji se tesko da primetiti da vozite SUV, jako lepo lezi, ne naginje se... Naravno, ne moze da dosegne bas nivo upravljivosti kao Ghibli i ne drzi bas tako kao na sinama (ono sto Maser radi je ludo) ali je svejedno vise nego dobro. Motor se super odaziva na gas, super zvuci a menjac sta radi to je show. Prosto nestvarno deluje koliko brzo menja brzine i kako kazaljka obrtomera skace. Pored kazaljke obrtomera je i manja brzinomera koja je paa. prakticno beskorisna. Premala je sa premalim brojevima i sluzi vam vise da znate +/-10kmh brzinu kojojm se krecete, za pravu informaciju treba da pogledate digitalni brojac. Mene je ovo sve malo iritiralo jer mi je neshvatljivo da Porsche i dalje ne nudi HUD.
Osecaj na volanu je, onako, moze da prodje, dobar je al nije nesto spektakularno, ne bi mu skodilo vise otpora na sport podesavanju, a i sam volan bi mogao biti malo deblji, ostavljao bi bolji utisak.
Menjac jako dobro i neprimetno menja brzine osim kada idete punim gasom do blokade, tada pri prebacivanju u visu brzinu cima osetno, sto ne znam ni da kazem da li je dobro jer daje neki sportsku notu udarca ili lose jer tada ne menja meko kao ZF8. Sve svemu sjajan menjac.
Motor naravno cupa momacki, za 5.2s do 100, jednom sam ga lansirao koristeci LC, imali smo kez od uha do uha, fantastcino kako povlaci i krece iz mesta.
Generalno kada zelite da ga gazite auto ce vam izmamiti osmeh bez dileme, ali sa druge strane kada zelite da se opustite i lagano vozite ni to nije problem, moze i to da pruzi bez ikakvih problema, kabina je jako prijatno mesto tokom voznje i zaista je milina voziti se. Sedita su fina i udobna, dobro profilisana, jedino ne znam dugorocno da li bi se istaknuta ivica kod sedalnog dela ostetila i od izlazaka/ulazaka jer je bas istaknuta i cese se dobrano pri ulasku/izlasku.
Auto je imao Bose ozvucenje koje je veoma lepo zvucalo.
Posle ove dve voznje da treba da prelomim da li bih pre uzeo Ghibli ili Macana, oko dve sekunde razmisljanaj i onda molim jednog Macana za mene

Nakon voznje ova dva auta, mal nisam odvalio bankinu na ukljucenju na autoput jer sam sa GT-om nalozen prethodnim voznjama prebrzo usao u krivinu za ukljucenje a auto samo poceo da bezi

Medjutim nekako i nakon ovih voznji sve vise cenim GT-a jer i on ima itekako sta da ponudi i dosta prednosti u odnosu na druga kola...
Floyd ce dodati zvuk izduva, on je bio zaduzen za ozvucenje, ocigledno da nakon godina voznje traktora sad povileni kad cuje zvuk dobrog benzinca pa ne moze da odoli a da ne snimi







Re: Porsche Macan
GTS u ovoj kombinaciji je hard erotika
Kombinacija alkantara - koža - crveni konac i pojasevi odaje utisak ozbiljnog sportskog auta. Sedišta su dve klase iznad onih u Ghibliju ali su bočne potpore baš tvrde. Prošle godine sam vozio dizel Makana sa komfort sedištima koja su mekša ali su mi ova zanimljivija.
Što se mene tiče, ovo je auto u kom nemate osećaj da vozite SUV.
Veoma ozbiljna igračka čak i za muškarce a ne samo za žene i švalerke
http://vimeo.com/168529099

Što se mene tiče, ovo je auto u kom nemate osećaj da vozite SUV.
Veoma ozbiljna igračka čak i za muškarce a ne samo za žene i švalerke

http://vimeo.com/168529099
-
- Postovi: 6433
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Porsche Macan
Svaka cast na opisu 

- carov2
- Postovi: 4929
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Porsche Macan
Odlični opisi, ajde prošetajte i sledeće subote negde.
Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk

Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk
- Kornjaca Rade
- Postovi: 3928
- Pridružio se: 15 Feb 2014, 08:57
- Garaža: Lancia Delta 1.8 Di T-Jet
- Lokacija: Bg
Re: Porsche Macan
+1
A moglo bi i ovo da se iskopira u onoj temi sa testovima.
A moglo bi i ovo da se iskopira u onoj temi sa testovima.
- milospinkfloyd
- Postovi: 2014
- Pridružio se: 25 Maj 2015, 22:32
- Garaža: Mini Cooper S F56 - Brera V6 Q4
- Lokacija: subotica
Re: Porsche Macan
ja sam drugarovog macana dizela vozio, ono je bolest od auta, lezi na putu kao formula. Mogu misliti GTS kakav je.
Re: Porsche Macan
Meni se macan u ovoj kombinaciji boja uopšte ne dopada, mnogo je cuning
Sent from my MI 4LTE using Tapatalk
Sent from my MI 4LTE using Tapatalk
Re: Porsche Macan
Uživo deluje baš baš dobro. Pravo osveženje u moru crno belih džipova 
Ne bih imao dilemu da li vredi doplata za ovu boju
Za mene su inače crne felne vrhunska šabanija ali ovom super stoje.


Ne bih imao dilemu da li vredi doplata za ovu boju

Za mene su inače crne felne vrhunska šabanija ali ovom super stoje.
PodržavamKornjaca Rade napisao:A moglo bi i ovo da se iskopira u onoj temi sa testovima.

Re: Porsche Macan
Lepa je crvena al ove crne felne i crni detalji su mi onako, eventualno da je uzivo bolje.