Kvalitet (rezervnih) delova
Re: Kvalitet (rezervnih) delova
Ako je takva finansijska situacija ni skupo ni jeftino nego srednje, LUK za 100€
Послато са SM-G360F уз помоћ Тапатока
Послато са SM-G360F уз помоћ Тапатока
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24656
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Kvalitet (rezervnih) delova
I ja bih isao na tu varijantu, s tim da kada je vec sve dole treba proveriti stanje komplet seta, ako ces opet skidati za par desetina hiljada, pitanje je da li ti se uopste ispalati ako placas ekonomsku cenu rada u Skandinaviji.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- GJSenna
- Postovi: 512
- Pridružio se: 18 Nov 2013, 19:20
- Garaža: Volvo S60 II, Audi A3 1.8T, bicikl...
- Lokacija: Sweden
Re: Kvalitet (rezervnih) delova
Pa to je ustvari celetov prijatelj koji drzi mehanicarsku radionicu. Dobro rade bar do sada.
Ispod 300€ nece niko ni da razgovara, e sad je problem sto su to vec 400€. Onda kao sto kazete (znam i ja da bi trebalo) korpa i lamela kad je menjac vec dole. Tu smo vec 700€.
Za 20000km ide i veliki servis koje cu da napucam za 3 meseca tj. vec ovog leta sigurno. Servis ovde kosta preko 400€. Mogu to i u Srbiji ali se ovi u Volvo servisu u BG ne oglasavaju kao da ne zele pare. Jako losa kominukacija.
Zato kazem da nisam pri parama jer ide i godisnji odmor, a uz to neki malo veci nepredvidjeni troskovi i eto..Puna glava problema.
Majstor kaze da mi to skinemo i vidimo kako stoje stvari jer ja vozim 95 % otvoreno...
Ispod 300€ nece niko ni da razgovara, e sad je problem sto su to vec 400€. Onda kao sto kazete (znam i ja da bi trebalo) korpa i lamela kad je menjac vec dole. Tu smo vec 700€.
Za 20000km ide i veliki servis koje cu da napucam za 3 meseca tj. vec ovog leta sigurno. Servis ovde kosta preko 400€. Mogu to i u Srbiji ali se ovi u Volvo servisu u BG ne oglasavaju kao da ne zele pare. Jako losa kominukacija.
Zato kazem da nisam pri parama jer ide i godisnji odmor, a uz to neki malo veci nepredvidjeni troskovi i eto..Puna glava problema.
Majstor kaze da mi to skinemo i vidimo kako stoje stvari jer ja vozim 95 % otvoreno...
- TheWickerMan
- Postovi: 11198
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Kvalitet (rezervnih) delova
LuK je navodno prepakovan Valeo. ja sam sa SACHSom na 145 bio zadovoljan, 60k km prešao i tako prodao auto. jeste bio najskuplji ali na njemu je pisalo Made in Brasil a na LUKu i Valeu Made in Turkey.
sent from Lumia 640LTE using Tapatalk Classic
sent from Lumia 640LTE using Tapatalk Classic
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24656
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Kvalitet (rezervnih) delova
Ja licno nisam uopste siguran koliko znaci to sto pise Made in xyz...Lepo je videti kada pise na filterima Knecht sto sam neki dan ugradio na auto Made in Austria, ali npr. na Lemforderovom kraju spone koji sam isto ugradio neki dan pise made in Turkey, a to mi svakako nije razlog da sumnjam u ZF grupu. NEki proizvodjaci zaista drze jake cene bez posebne razlike u kvalitetu koja prati tu cenu.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- GJSenna
- Postovi: 512
- Pridružio se: 18 Nov 2013, 19:20
- Garaža: Volvo S60 II, Audi A3 1.8T, bicikl...
- Lokacija: Sweden
Re: Kvalitet (rezervnih) delova
Ma to i nema veze oko kvaliteta. Ako je Bosch recimo Nemacki brend, a svi znamo kako su nemci pedantni i radni onda nema mesta za brigu ako na nekom delu pise da je iz recimo Turske.. (pr.)
Svaki deo se detaljno pregleda i samim tim proizvodi pod nadleznosti Boscha itd... tako da jedina razlika je u radnoj snazi i porezima u Nemackoj uopste u Evropi.
Jedan Saab 9-3 kada se proizvodio, inzenjer mi je potvrdio da se ceo auto sklopi za 5000€, a prodaje se za cak 30k. ovde.
Onaj radnik u Indiji ima manje od 1€ satnicu dok isti radnik u Swe ima 14€/sat i to mnogo utice zasto na delovima pise Afganistan.
Svaki deo se detaljno pregleda i samim tim proizvodi pod nadleznosti Boscha itd... tako da jedina razlika je u radnoj snazi i porezima u Nemackoj uopste u Evropi.
Jedan Saab 9-3 kada se proizvodio, inzenjer mi je potvrdio da se ceo auto sklopi za 5000€, a prodaje se za cak 30k. ovde.
Onaj radnik u Indiji ima manje od 1€ satnicu dok isti radnik u Swe ima 14€/sat i to mnogo utice zasto na delovima pise Afganistan.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24656
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Kvalitet (rezervnih) delova
Pitanje je samo sta kosta 5000e, verovatno samo delovi, a tu se ne racuna razvoj, logistika, marketing, itd...

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Kvalitet (rezervnih) delova
Sto se tice potisnog lezaja, cesto je u svim varijantama (Luk, Valeo, Sachs) Schaeffler lezaj, odnosno Luk, posto je Schaeffler vlasnik Luk.
- GJSenna
- Postovi: 512
- Pridružio se: 18 Nov 2013, 19:20
- Garaža: Volvo S60 II, Audi A3 1.8T, bicikl...
- Lokacija: Sweden
Re: Kvalitet (rezervnih) delova
@dragvorl
Ja mislim da je mislio samo na delove od srafa do shoferke.
Onda cu uzeti Luk-ov i kasnije ako se ustanovi da je i lamela dotrajala mada sumnjam, kupicu ceo komplet. Delovi dolaze za 1-2 najvise.
Ja mislim da je mislio samo na delove od srafa do shoferke.
Onda cu uzeti Luk-ov i kasnije ako se ustanovi da je i lamela dotrajala mada sumnjam, kupicu ceo komplet. Delovi dolaze za 1-2 najvise.