goblin napisao:Xepoj87 napisao:A, pa lepo je to kada gledas cene novih u Srbiji, a cene polovnih poredis u Nemackoj

A sada pogledaj cene u Nemackoj, pa javi sta si saznao, moja prognoza je da ces saznati ono sto sam ja vec napisao.
Nije mi bilo tesko ponovo da proveravam i dosao sam do istih rezultata.
Evo skinuo sam cene novih automobila u Nemackoj sa ovog sajta (mada se mogu skinuti i sa nekih drugih)
http://www.autoviva.com/new-car-prices?f_country=2
Cene novih dizel varijanti oko 250KS
CLS – 63.427
Panamera – 80.183
Polovnjaci od 2015 do 30.000km
CLS – oko 47.000, pad vrednosti 26%
Panamera – oko 70-72.000 pad vrednosti 12-13%
Polovnjaci od 2012, ispod 200.000km (namerno da bi izbacili iz poredjenja taj CLS sa preko 200.000km koji ti je smetao)
CLS – oko 28.000 pad vrednosti 56%
Panamera – oko 44.000 pad vrednosti 45%
Linkove za polovnjake sam vec kacio.
I sta sad?
Hoces da kazes da Panamera ne drzi bolje cenu?
Evidentno je da Panamera u proseku drzi cenu bolje za oko/preko 10%, sto na te cene nije uopste mala razlika.
Baci pogled i na ovaj link, nismo ni ti ni ja najpametniji ali nismo jedini koji su se bavili ovom tematikom.
Ja ne znam da li se ti namerno pravis blesav ili sada namerno neces da odes na sajtove proizvodjaca i pogledas cenu, a par postova iznad si kod nas na sajtovima proizvodjaca gledao cene.
CLS 350 d Coupé 190 kW (258 PS)
6 Zylinder 137 g/km
5,3 l/100 km 9G-TRONIC 62.058,50 Euro
Sto se tice tih 70-72k eura koje si ti naveo, evo ti nova Panamera sa 300ks dizelom za 69.500e i 15.000km na satu:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... &fnai=prev
S obzirom da taj sajt koji si nasao nije tacan i da je u pitanju 300ks dizel, aj da kazemo da je realnost 85.000e(sto bi znacilo da je jeftiniji od Bmw-a, u sta cisto sumnjam, ali ajde), cena porsea je opala za 17.65%.
E sada, da bi bilo fer i da ne bi trazili CLS koji je presao duplo vise, kada ukucas do 20k km za CLS-a, evo ga ovaj koji je presao samo 20% vise od Panamere, najjeftiniji primerak:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... &fnai=prev
Dakle 17.7%.
Porsche Panamera, sa 85000e, na 70.000e.
Mercedes CLS, sa 62.000e, na 51.000e.
Porsche izgubio 15.000e, Mercedes izgubio 11.000e.
Porsche izgubio 17.65%, Mercedes izgubio 17.7%.
Pri svemu tome je Mercedes presao 20% vise kilometara i dosta je slabiji.
Idemo sada na 2013. i do 100.000km, posto je to jedino meradovno, dok su u garanciji.
Panamera, 44.000e:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... &fnai=prev
CLS, 32.000e:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... &fnai=prev
Porsche nov nije bio 80.000e, to se secam, ali ne mogu da dokazem, tako da cemo to uzeti kao primer.
Porsche sa 80.000e, na 44.000e.
Mercedes sa 62.000e, na 32.000e.
Porsche izgubio 36.000e, Mercedes izgubio 30.000e.
Porsche izgubio 45% vrednosti.
Mercedes izgubio 48% vrednosti.
Mercedes je presao 50% vise kilometara od Porschea.
Jos sam ja siguran da kada bi realno sracunali sa svom dodatnom opremom, razlika u ceni bi jos porasla.
I ovo je samo za dizel, benzinci su u jos goroj poziciji.
Bmw 640d, 2013. do 100.000km, 45.000e:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... &fnai=prev
Cena novog 86.000e, dakle gubitak 41.000e.
U procentima, gubitak je 48%, isto kao i Mercedes, osim sto ima daleko pozeljniji motor, koji bolje drzi cenu.
Bmw 640d, 2015. do 20.000km, 57.000e.
Sa svega 5.700km na satu, izgubio je 29.000e.
Procentualno je izgubio 34%.
Dakle skoro duplo vise od Mercedesa i Porschea kao mlad polovnjak.
Na kraju, svaki primerak Bmw-a i Porschea je procentualno kao nov jos skuplji od Mercedesa, nego sto su klot verzije.
Sto se tice liste koji brand najbolje drzi cenu, odmah sam rekao da Porsche brutalno dobro drzi cenu, ali da Panamera i Cayenne nisu u toj prici.
Pogotovo sto se u tim listama ne uzimaju cene zaista placenih vozila, nego kataloske cene, kao sto smo mi ovde uradili, te ispada da Porsche jos bolje drzi cenu, a vecina ima 50k eura opreme u sebi.
Dodatno, konkretno Bmw na ovoj listi ne prodaje mnogo skupih automobila, cak i nema ni priblizno skupe kao sto je S63 sedan, S63 kupe, S65 sedan i kupe i slicni, dok Mercedes u dobrom broju prodaje ta vozila kojima se sunovrati cena za veoma kratki period.
GL takodje, SL, to je sve ono sto Bmw nema u ponudi, a kosta brutalno mnogo i daleko se vise gubi na njima.
AMG odeljenje generalno prodaje dosta vise automobila od M odeljenja, a svi oni brzo gube cenu.
Takodje Bmw sigurno prodaje procentualno 30% vise dizela u odnosu na Mercedes, a dizeli takodje dosta bolje drze cenu.
U oglasima, od 2012-2015. godine,
Mercedes ima 32.000 dizela, a 18.000 benzinaca,
Bmw ima 38.000 dizela, a 10.000 benzinaca,
Audi ima 33.000 dizela, a 15.000 benzinaca.
Ova izjava mi je zapala za oko:
Evidentno je da Panamera u proseku drzi cenu bolje za oko/preko 10%, sto na te cene nije uopste mala razlika.
Reci ti meni, sta to znaci? Na te cene? Mislis, sto ti Panamera, osim isto u procentima, zapravo izgubi mnogo vise para?