A170T napisao:Ubacio sam Mann filter klime, valjda je dobar. Sad cekam neku vrucinstinu da vidim jel ima neke razlike u hladjenju.
Razlika se moze osetiti i na obicnoj ventilaciji zbog veceg protoka vazduha, ukoliko prosli filter nije dugo menjan. Prakticno ces osetiti da ventilator jace "duva" na prvoj (i ostalim) brzinama ventilatora.
Razliku u temperaturi kada budes koristio klimu ne bi trebala da se menja ili bi razlika bila minimalna. Nek me ispravi neko ako gresim.
A170T napisao:Ubacio sam Mann filter klime, valjda je dobar. Sad cekam neku vrucinstinu da vidim jel ima neke razlike u hladjenju.
Razlika se moze osetiti i na obicnoj ventilaciji zbog veceg protoka vazduha, ukoliko prosli filter nije dugo menjan. Prakticno ces osetiti da ventilator jace "duva" na prvoj (i ostalim) brzinama ventilatora.
Razliku u temperaturi kada budes koristio klimu ne bi trebala da se menja ili bi razlika bila minimalna. Nek me ispravi neko ako gresim.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Koliko sam citao (a ne nesto mnogo) trebalo bi da bude nesto bolje hladjenje leti, i da bude bolje grejanje zimi. Ovaj prosli filter je bio leglo zaraze, da sam znao kakav je nikad ne bi ukljucio klimu.
U svakom slucaju dobro je sto si ga zamenio. Neko na forumu rece da bi taj filter trebalo menjati dva puta godisnje jer nije veliki trosak i moze se lako zameniti bez majstora, to uopste nije losa ideja.
Pa i moglo bi npr. taksista u velikom gradu koji vozi po ceo dan gradske ture i uvek koristi klimu da menja 2x. Ja je ukljucim povremeno, pa i tad neko od mojih uzme pa otvori prozor (seoska deca).
Da li je tacno ono sto mi je Dragi juce rekao da spona mora da se okrece oko svoje ose odnosno oko kraja letve ? Jedna se okrece a druga kako on kaze "riba" , hoce da kaze zaribala je. Nije mi jasno cemu takvo okretanje jer tocak se pomera po vertikali pa tako pomera i sponu ?
Sta me jos zanima... Goran iz Tria mi je rekao da kada je auto na dizalici ne mogu bas najbolje da se vide luftovi ? U fazonu bolje je kada je auto na zemlji, zbog opterecenja. Ovo nisam znao. Srecom, sada imaju i kanal (mada ne znam gde su ga smestili). Opet, nije mi jasno ni otkud luft u kraju letve kojeg su mi promenili pre manje od godinu dana. Mozda se zbog njega spona ne vrti. Nista mi to sada nije jasno.
Sto bi se vrtela, to se vrti samo kada se podesava. On je verovatno mislio da ti je zapekao kraj spone ili ova kugla u krajnicama, to je ovaj deo do letve.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Drugari znam da na forumu ima dosta Hondasa pa da vas pitam nesto o mom problemu. Imam gresku koja se stalno ponavlja a to je cnock senzor ili senzor kliktanja. Bojim se da ako kupim novi senzor da nesto drugo ne pravi problem. Majstor obrise gresku upalimo auto radi lepo mirno ne variraju obrtaji posle krace voznje pali lampicu chek i malo variraju obrtaji na leru . Kada ga zakacimo na dijagnostiku ponovo ista greska. Da li je neko od Hondasa imao slican problem?
Ja sam imao problema sa tim knock senzorom i menjao 2x. Na kraju se ispostavilo da se lanac rastegao i da nikakvih knock senzora nije moralo da se menja.
Ali ti je svakako pametnija opcija da nadjes nekog da samo pozajmis senzor i ispitas da li je on...
Ne znam da li tvoja Honda ima lanac ili zupcasti.