
Auto pornografija
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: Auto pornografija
ti si pod uticajem nemaca 

Re: Auto pornografija
Kad smo kod toga, otac modernih superautomobila i sigurno legendarni automobil,
1988 Porsche 959S / 1 of 29 by Jeremy Cliff, on Flickr

There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
- Kuzmanovic
- Postovi: 15277
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Auto pornografija
Sve, ali G4 R32.Velja napisao:Prepustimo to vremenu, a ne spinerima...
Ako je trenutno atraktivan, nije obavezno da ima tu ,,vanvremensku lepotu'' i karizmu. Tamo gde sam postavio sliku 911-ice mogla je da stoji i slika Mustanga, HF Integrale, bmw E24, MB W100, G4-R32, Volvo P1800, Pagode, Fijata Dino itd.
- TheWickerMan
- Postovi: 11202
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Auto pornografija
kakve to veze ima , i ja više volim karavane 

Re: Auto pornografija
Kuzmanoviću, skini paučinu s očiju 

- Captain Slow
- Postovi: 914
- Pridružio se: 16 Jul 2012, 02:19
- Lokacija: Beograd
Re: Auto pornografija
Meni njegovo ubacivanje Golfa u svaku temu nije zanimljivo nikad, nego suprotnoDusan napisao:Covek nema mere, sve je zanimljivo do odredjene tacke, kada prodjes tu tacku postaje naporno.

Nije sporno da je Porše tehnički bolji, ali ja bi Alfu

Koliko košta Volante?
- shandu90
- Postovi: 13374
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Auto pornografija
Volante je prerada 8C ako sam dobro razumeo Klarksona. Odneses im masno placenu klotaru i dobijes finalni proizvod.
Sent from my LG-H440n
Sent from my LG-H440n
- Kuzmanovic
- Postovi: 15277
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Auto pornografija
Vreme da jedino potrebno nekome da je 8c odmah postao legenda.Velja napisao:Prepustimo to vremenu, a ne spinerima...
Ako je trenutno atraktivan, nije obavezno da ima tu ,,vanvremensku lepotu'' i karizmu. Tamo gde sam postavio sliku 911-ice mogla je da stoji i slika Mustanga, HF Integrale, bmw E24, MB W100, G4-R32, Volvo P1800, Pagode, Fijata Dino itd.
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Auto pornografija
Sta rece?starac vujadin napisao:Vreme da jedino potrebno nekome da je 8c odmah postao legenda.

Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Auto pornografija
Zaboravio sam deo "...da shvati da je 8c legenda" 

Re: Auto pornografija
Nemam ništa protiv, al' ne ide to tako lako. Nije dovoljno da ljubitelji to samo reše i pojačaju isfabrikovani hajp posle promocije, ipak mora da ima ono ,,nešto'' koje se pojavi posle 10-20 god. Za sad je sve to na silu i mišiće, zarad povratka stare slave i bilo bi dobro da im uspe. Lično, mislim da to ne rade iskreno i da im je jedino u glavi američko tržište.
Fijatov nedosanjani san iz '80-ih
Fijatov nedosanjani san iz '80-ih

- TheWickerMan
- Postovi: 11202
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Auto pornografija
ti to pričaš za R32? Slažemo se 
sent from Lumia 640LTE using Tapatalk Classic

sent from Lumia 640LTE using Tapatalk Classic
Re: Auto pornografija
Meni je R32 kultan auto na svoj nacin.
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Auto pornografija
Teorijski je to Velja lepo i tačno rekao i moglo bi da se odnosi na mnoga kola koja se prave na taj način, ali u slučaju 8c to nije tačno. D ane bilo da ga odjebavam u one liner-ima, evo ukratko i zašto:
Pre svega, auto je nastao kao dizajnerski projekat bez namere da bude u produkciji. Pošto je pobrao salve oduševljenja gde god se pojavio počelo je veliko nagovaranje da se auto pravi čemu su se u koncernu protivili. Ni prvi, ni poslednji put im ne bi bilo da fenomenalan koncept ne prave i naprave istoprijsku grešku. Da podsetim da ni novog fiću nisu hteli da prave...ne znam šta bi pravili da nisu počeli da ga prave. Onda se promenio CEO Alfe koji ej odlučio da iz markting budžeta Alfe naprave 500 primeraka. Znači, ništa nije rađeno na silu, sa nekim kvarnim predumišljajem i isfolirano, već spontano.
Pošto je budžet bio ograničen, nisu se mnogo bavili konstrukcijom auta, tako da on dinamički nije primer za ugled i sigurno će uvek ostati više kolekcionarski primerak i lepotica za divljenje nego neki fenomenalni vozački automobil. No, to ga ne diskvalifikuje da ne postane legenda jer ima mnogo autmobila u istoriji koji su bili samo lepi pa su stekli oreol legendarnih i dostižu neverovatno vrednost kao klasici i nsiu zaboralvjeni. Vrovatno najbolji primer za to je Delahaye.
Mogao bih da elaboriram i sam dizajn i zašto je on tkao dobar i hvaljen, ali za ovaj auto stvarni niko nije išao ispod nivoa "mnogo je lep", pa do toga da je to "najlepši auto ikada napravljen". O ovome drugom se naravno može pričati jer kandidata ima barem 30, ali 8c će sigurno ostati u konkurenciji ta takav epitet, a sigurno je u najužem krugu za najlepšu Alfu ikada.
Zatim, ovo je Alfa koja neme veze sa nekim komercijalnim modelom, nije našminkani velikserijski auto nego poseban model koji nema prethodnika, a nema ni naslednika, pa mu to osigurava specijalan status i garanciju da neće biti zaboravljen ili pomešan s nekim drugom Alfom, pa čak ni sa nekim drugim autom. Uzo to treba dodati da Alfa koja ima "jak brend" dugo nije imala tako poseban model i skup model koji opravdav ai diže nivo brenda. To ga takođe stavlja na posebno mesto.
I tržište je naravno odreagovalo jako pozitivno, ali za razliku od isfloiranih projekata kojima se hype izduva vrlo brzo posle promocije i imaju problema da prodaju planiranu količinu ovde se hype ne smanjuje i cene i dlaje skaču. Njegova vrednost je takođe znak njegove vrednosti.
Dalje, na ruku legendarnog statusa su i trendovi u auto industriji jer se ovako motorizovana Alfa sa atmosferskim V8 motorom više neće praviti, pa joj i to osiguravsa posebno mesto.
Već sada je auto praktično stekao status kolecionarskog primerka i modernog klasika, a većina ga već naziva legendarnim, po meni potpuno opravdano, mada ako neko smatra da treba da prođe još vremena i to je ok. U svakom slučaju auto je već sada osigurao svoje važno mesto u istoriji automobila.
Pre svega, auto je nastao kao dizajnerski projekat bez namere da bude u produkciji. Pošto je pobrao salve oduševljenja gde god se pojavio počelo je veliko nagovaranje da se auto pravi čemu su se u koncernu protivili. Ni prvi, ni poslednji put im ne bi bilo da fenomenalan koncept ne prave i naprave istoprijsku grešku. Da podsetim da ni novog fiću nisu hteli da prave...ne znam šta bi pravili da nisu počeli da ga prave. Onda se promenio CEO Alfe koji ej odlučio da iz markting budžeta Alfe naprave 500 primeraka. Znači, ništa nije rađeno na silu, sa nekim kvarnim predumišljajem i isfolirano, već spontano.
Pošto je budžet bio ograničen, nisu se mnogo bavili konstrukcijom auta, tako da on dinamički nije primer za ugled i sigurno će uvek ostati više kolekcionarski primerak i lepotica za divljenje nego neki fenomenalni vozački automobil. No, to ga ne diskvalifikuje da ne postane legenda jer ima mnogo autmobila u istoriji koji su bili samo lepi pa su stekli oreol legendarnih i dostižu neverovatno vrednost kao klasici i nsiu zaboralvjeni. Vrovatno najbolji primer za to je Delahaye.
Mogao bih da elaboriram i sam dizajn i zašto je on tkao dobar i hvaljen, ali za ovaj auto stvarni niko nije išao ispod nivoa "mnogo je lep", pa do toga da je to "najlepši auto ikada napravljen". O ovome drugom se naravno može pričati jer kandidata ima barem 30, ali 8c će sigurno ostati u konkurenciji ta takav epitet, a sigurno je u najužem krugu za najlepšu Alfu ikada.
Zatim, ovo je Alfa koja neme veze sa nekim komercijalnim modelom, nije našminkani velikserijski auto nego poseban model koji nema prethodnika, a nema ni naslednika, pa mu to osigurava specijalan status i garanciju da neće biti zaboravljen ili pomešan s nekim drugom Alfom, pa čak ni sa nekim drugim autom. Uzo to treba dodati da Alfa koja ima "jak brend" dugo nije imala tako poseban model i skup model koji opravdav ai diže nivo brenda. To ga takođe stavlja na posebno mesto.
I tržište je naravno odreagovalo jako pozitivno, ali za razliku od isfloiranih projekata kojima se hype izduva vrlo brzo posle promocije i imaju problema da prodaju planiranu količinu ovde se hype ne smanjuje i cene i dlaje skaču. Njegova vrednost je takođe znak njegove vrednosti.
Dalje, na ruku legendarnog statusa su i trendovi u auto industriji jer se ovako motorizovana Alfa sa atmosferskim V8 motorom više neće praviti, pa joj i to osiguravsa posebno mesto.
Već sada je auto praktično stekao status kolecionarskog primerka i modernog klasika, a većina ga već naziva legendarnim, po meni potpuno opravdano, mada ako neko smatra da treba da prođe još vremena i to je ok. U svakom slučaju auto je već sada osigurao svoje važno mesto u istoriji automobila.