Jaguar XF
Re: Jaguar XF
Heroj,
Pa ja htedoh da pomognem pa me pokopa čovek. Nevezano za moj rečnik i stav koji je svesno takav kakav jeste pošto sam izgubio toleranciju ka ljudima koje ne cenim previše pa mi i zanimljivo da pišem gluposti a i ne pogađaju me baš njihove reči (imaju stalno iste fore), baš su se isčašili kriterijumi.
Ladno smo dobili i termin teorijsko iskustvo, dno dna.
Laki,
Napisao sam mu da gleda pogrešne izvore jer Englezi su takvi kakvi su, ali čovek je odlučio da kupi jaguara i sad očekuje da svi postanemo neobjektivni i da padamo u nesvest od sreće što je on odlučio na osnovu komšijskog mišljenja.
Pa ja htedoh da pomognem pa me pokopa čovek. Nevezano za moj rečnik i stav koji je svesno takav kakav jeste pošto sam izgubio toleranciju ka ljudima koje ne cenim previše pa mi i zanimljivo da pišem gluposti a i ne pogađaju me baš njihove reči (imaju stalno iste fore), baš su se isčašili kriterijumi.
Ladno smo dobili i termin teorijsko iskustvo, dno dna.
Laki,
Napisao sam mu da gleda pogrešne izvore jer Englezi su takvi kakvi su, ali čovek je odlučio da kupi jaguara i sad očekuje da svi postanemo neobjektivni i da padamo u nesvest od sreće što je on odlučio na osnovu komšijskog mišljenja.
Re: Jaguar XF
Evo još jednog bisera pored onih da je Jaguar diskrecija i racionalan izborJi 4Tze napisao: Švabe su vrhunska konfekcija ali i dalje konfekcija, mediokritet. Neće svako to da mu bude top dostignuće u životu kad su automobili u pitanju.
Apsolutno u skladu sa "predrasudama" o vlasnicima.
Naravno da auto određuje kakav je neko, pa i taj auto koji kupiš - biraš, zar ne?

XF je prvi Jaguar koji je dizajniran tako da se sviđa i široj grupi kupaca. Nego šta je ako ne konfekcija sa 3.0 Pežo dizelom. Ne pričamo ovde o XK.
Druga stvar je što se Nidžini kriterijumi pri izboru auta nikako ne poklapaju sa ovim modelom... osim onog gde traži auto u kom će ga komšije gledati kao gospodina.
Manuelni menjač, vozna dinamika, čip i track day mi nikako ne idu uz dosadnu dizel limuzinu E segmenta.
Poslednja izmena od Floyd u 08 Maj 2016, 00:52, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Jaguar XF
Pa i nije zabavan auto za voznju, kao ni jedan E segmenta koji sam vozio.
Fascinantno mi je da samo E klasu nisam vozio od E segmenta
Fascinantno mi je da samo E klasu nisam vozio od E segmenta

Poslednja izmena od Xepoj87 u 08 Maj 2016, 00:52, izmenjeno 1 put ukupno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- shandu90
- Postovi: 13371
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Jaguar XF
I privezak za kljuceve je slican.Milos napisao:
Mada Britanci su uvek imali gotivne ukrase,Spirit of Ecstasy je ipak broj jedan
Sent from my LG-H440n
Re: Jaguar XF
Heroj, ja kada sam išao na neki put pre više od godinu dana, Nidza je ponudio da mi pozajmi fotoaparat (nisam ga uzeo) i ja sam mu i dalje zahvalan na tome i evo i javno mu se zahvaljujem (Aca ne zaboravlja, možda zato i ima toliko drugara o kojima vas stalno smara), samo me iznervirao što na moju dobru volju piše nešto što svi znaju da nema veze s vezom 

Re: Jaguar XF
@xepoj:
Taj razlog je neko izmislio, izvukao iz konteksta i svi se uhvatili za to. Audi/BMW/Merc sigurno neće biti kupljeni, jer mi se ti automobili nisu u sferi interesovanja, ali magazini ih koriste kao etalon kada se spominje XF tako da su u tom kontekstu spomenuti. Takođe je više puta potpuno netačno spomenut loš hendling XF - auto se na svim testovima pokazao veoma dobro. Možete naći testove gde je bolji, negde gde je tik uz BMW (ima na youtube test V8 XF i 550i). Prema tome, auto se vozi veoma dobro, kvalitetan je, eksterijer je fantastičan. Enterijer bih morao da vidim uživo, na slikama nisam pao u nesvest, ali nije mi ni loš. Jednostavan je i logičan. Potpuno drugačiji od Nemaca.
Ono što mi se najviše dopada kod eksterijera su skladne linije, ne vrišti mnogo sam moćan, mnogo sam jak, kao nemačka trojka. Tek kad se priđe bliže ukapira se koliko je sati, iz daljine izgleda kao fin pitomi ljubimac. Na to sam mislio kad sam kvalifikovao diskretnost, a i dalje ostajem pri tome.
Pričamo neobavezno, nije ta kupovina blizu uopšte. Sva mišljenja cenim, kad isfiltriram prostakluke i nepismenost.
edit: koja živa tema, ne mogu da postignem da odgovorim na vreme dok sređujem neki fin timelapse.
Taj razlog je neko izmislio, izvukao iz konteksta i svi se uhvatili za to. Audi/BMW/Merc sigurno neće biti kupljeni, jer mi se ti automobili nisu u sferi interesovanja, ali magazini ih koriste kao etalon kada se spominje XF tako da su u tom kontekstu spomenuti. Takođe je više puta potpuno netačno spomenut loš hendling XF - auto se na svim testovima pokazao veoma dobro. Možete naći testove gde je bolji, negde gde je tik uz BMW (ima na youtube test V8 XF i 550i). Prema tome, auto se vozi veoma dobro, kvalitetan je, eksterijer je fantastičan. Enterijer bih morao da vidim uživo, na slikama nisam pao u nesvest, ali nije mi ni loš. Jednostavan je i logičan. Potpuno drugačiji od Nemaca.
Ono što mi se najviše dopada kod eksterijera su skladne linije, ne vrišti mnogo sam moćan, mnogo sam jak, kao nemačka trojka. Tek kad se priđe bliže ukapira se koliko je sati, iz daljine izgleda kao fin pitomi ljubimac. Na to sam mislio kad sam kvalifikovao diskretnost, a i dalje ostajem pri tome.
Pričamo neobavezno, nije ta kupovina blizu uopšte. Sva mišljenja cenim, kad isfiltriram prostakluke i nepismenost.
edit: koja živa tema, ne mogu da postignem da odgovorim na vreme dok sređujem neki fin timelapse.
Re: Jaguar XF
Za divno čudo nema previše nepismenosti, prostakluka tu i tamo 

Re: Jaguar XF
Ovo se mozda tebi cini, ali definitivno ne mislim da vecina tako dozivljava ovaj auto. Najkonzervativniju liniju ima definitivno petica, koja je cist klasik vec kroz nekoliko generacija. XF poprilicno vristi u poredjenju sa 5, dok bih rekao da je u rangu sa A6.nidza napisao:Ono što mi se najviše dopada kod eksterijera su skladne linije, ne vrišti mnogo sam moćan, mnogo sam jak, kao nemačka trojka. Tek kad se priđe bliže ukapira se koliko je sati, iz daljine izgleda kao fin pitomi ljubimac. Na to sam mislio kad sam kvalifikovao diskretnost, a i dalje ostajem pri tome.
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
Re: Jaguar XF
Uopšte se ne slažemo, očigledno. 5-ica puca od moći i snage, Merc (kockasti) takođe. Džeg mi je najpitomiji i mnogo mi se svideo kad se pojavio, a još uvek me drži.
Re: Jaguar XF
I agree to disagree 

There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
Re: Jaguar XF
Nidzo, kad sam ti ja sugerisao peticu, i dalje eskiviraš to? Znam da namerno eskiviraš, ali i ja te namerno podsećam.
Re: Jaguar XF
F10 je auto kakav se jednom u 10-20god pojavi na trzistu, neverovatno koliko je bio dobar u trenutku kad su ga izbacili.
Novi G30 nema sanse da bude upola dobar u odnosu na konkurenciju kao sto je F10 bio pre 6-7god.
Novi G30 nema sanse da bude upola dobar u odnosu na konkurenciju kao sto je F10 bio pre 6-7god.
Re: Jaguar XF
Nije izmisljeno, nego je to kod petice zaista bolje, govorim o oba restilizovana modela i sa dobrom opremom, oba sa sportskim paketom.
Da to pojasnim, Bmw ce negde uci 70 km/h, Jaguar moze tu 50 da uleti, vise limuzinski osecaj daje od Bmwa sa M paketom u krivini, dok je u isto vreme nekako i bolje povezan sa putem, tacno osecas gde si sa limitom, sta se desava i nekako mi je mozda vozacki taj feedback bolji, i ako je auto dinamicki losiji.
Da li su peticu previse izolovali ili nesto drugo, ne znam, ali si nekako bas odvojen, a ubedljivo najgori u toj klasi za sve je A6.
Koliko sam ga hvalio da mi je najbolji dok sam se samo vozio i gledao, toliko sam skontao da je klasa ispod kada sam uzeo da vozim i malo dublje procackao auto.
Sto se tice smirenosti, meni je bas suprotno, 5-ica mi je nekako najdosadniji auto tu i najmirniji, klasicna limuzina, a najmanje je i primecujem u saobracaju.
Opet, ja ne volim peticu, kao sto rekoh, ja bih tu takodje pazario Jaguara najverovatnije, ali bih morao bas da se potrudim da predjem preko onog enterijera za tu lovu.









TEST:
http://www.motorbeam.com/2014/05/cars/m ... ut-review/
Da to pojasnim, Bmw ce negde uci 70 km/h, Jaguar moze tu 50 da uleti, vise limuzinski osecaj daje od Bmwa sa M paketom u krivini, dok je u isto vreme nekako i bolje povezan sa putem, tacno osecas gde si sa limitom, sta se desava i nekako mi je mozda vozacki taj feedback bolji, i ako je auto dinamicki losiji.
Da li su peticu previse izolovali ili nesto drugo, ne znam, ali si nekako bas odvojen, a ubedljivo najgori u toj klasi za sve je A6.
Koliko sam ga hvalio da mi je najbolji dok sam se samo vozio i gledao, toliko sam skontao da je klasa ispod kada sam uzeo da vozim i malo dublje procackao auto.
Sto se tice smirenosti, meni je bas suprotno, 5-ica mi je nekako najdosadniji auto tu i najmirniji, klasicna limuzina, a najmanje je i primecujem u saobracaju.
Opet, ja ne volim peticu, kao sto rekoh, ja bih tu takodje pazario Jaguara najverovatnije, ali bih morao bas da se potrudim da predjem preko onog enterijera za tu lovu.












TEST:
http://www.motorbeam.com/2014/05/cars/m ... ut-review/
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Jaguar XF
Petica ima preširok centralni deo, koji malo suvozaču oduzima mesto za noge, dosta je lošije u odnosu na A6 npr.
Nidžo, pošto ćeš Heroju odgovoriti, citiraj i moju preporuu za peticu
Nidžo, pošto ćeš Heroju odgovoriti, citiraj i moju preporuu za peticu

Re: Jaguar XF
A6 pozadi nema mesta da ja sednem, kada namestim vozacko sediste kako mi odgovara, sa mojih mocnih 181cm.
Kada sam video koliko je covek od 195cm namestio sediste, bukvalno imas mesta samo za coca colu od 2l da provuces.
Ne secam se kako je kod tebe u petici, ali mislim da je bolje nego u A6, koji ima manje mesta od moje C klase, a auto je abnormalno veliki.
Kada sam video koliko je covek od 195cm namestio sediste, bukvalno imas mesta samo za coca colu od 2l da provuces.
Ne secam se kako je kod tebe u petici, ali mislim da je bolje nego u A6, koji ima manje mesta od moje C klase, a auto je abnormalno veliki.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.