Aca Todorovic, kralj nerealnosti, mislim da ima pik na nemce.
Evo nesto iz drugog testa da se jos malo smejemo
Verso je dobio novi, manji motor iz Minhena, ne zašto što Toyota nije umela da napravi manji agregat, već zato što je nemački motor bio mnogo jeftiniji. Svakako, Toyota je ugradila sopstveni plivajući zamajac, jer pouzdanost motora sa Toyotinim znakom mora biti mnogo bolja nego kod BMW-a (Nemci su odavno priznali da je Toyota pouzdanija od BMW-a, od ADAC-a do TUV-a).
Toyota je ugradila svoju upravljačku jedinicu, kompjuter je Toyotin. Nosači motora su takođe drugačiji nego kod Minija.
Toyota ima i daleko bolju zvučnu izolaciju, a motor radi još uglađenije nego u engleskom automobilu.
Iako imamo najgore autoputeve na Balkanu (mada to političari u Audiju A8 ne mogu da primete)
Ovaj automobil predstavlja i službeni uvod u saradnju Toyote i BMW-a. Toyota je znatno izmenila motor koji se vrti u Miniju, ali je japanskim inženjerima cilj bio da naprave dovoljno pouzdan motor za renome jedne Toyote, ali ne i motor koji će biti optimalna motorizacija za ovaj monovolumen. Svakog momenta prevladava utisak da ovo nije Toyotin motor, i da je njemu "pomalo neugodno" u japanskom automobilu. Šalu na stranu, Toyotin 2.0 D-4D je mnogo bolji u svakom pogledu, pa i ako je trošio pola litra više, zar je to bio toliki greh da se on izbaci iz ponude?
Toyote su uvek bile brže, udobnije i kvalitetnije od konkurencije. Kada je u pitanju ovaj Verso, morate da se naviknete da je on samo neznatno brži od konkurencije, a iskreno se nadam da nije i neznatno kvalitetniji,
jer BMW-ovi dizelaši ne mogu da pređu ni 50% onoga što pre generalnog remonta prelaze Toyotini motori.
Sve ima svoj kraj, a saradnja BMW-a i Toyote ne ide po planovima. Da li da navijamo za razvod? BMW je u ovom braku dobio mnogo više – BMW i8 je u potpunosti baziran na Toyotinoj tehnologiji. Možda sam prestrog prema Toyoti, jer ovo je najkvalitetniji auto u ovoj klasi, koji nudi i vrhunsku bezbednost, ali ja od Toyote ipak želim više.
i za kraj
Toyota prosto ne ume drugačije: uvek pravi najpouzdanije automobile u klasi, koji se nekima dopadaju više, a nekima manje. Drži cenu bolje od VW-a, kvari se manje od Mercedesa, a pritom je najjeftinija za održavanje u klasi.
