Hvala Trojanac
Inace passat je bio kod mene 4 i po godine i imao je do subote 159000 km, kada je prodat. Hteo sam buducim kupcima ovog modela pokazem kako se dobro nosi sa kilometrima, i da okvirno imaju sliku kako treba da izgleda auto sa tom kilometrazom, da ne nasedaju kod preprodavaca na aute sa manjom kilometrazom koji izgledaju 3 puta gore od mog.
Sada cu pokusati da napravim paralelu audi a6 vs passat
Dakle. Auto je a6 c6( to sigurno niste znali :rofl ), 2.0tdi, 103 kw.
Kupljen od prvog vlasnika u Sloveniji ali ne prvog iz uvoza, nego ga ja lično čovek kupio novog. Ima sve servise na ovlašćenom servisu,potvrdjenih 116000 km, sve provereno mehanički( šef servisa je rekao da nije video tako očuvan taj model jer svi vec gaze prema 400000-500000km). Proverio ga i mehanični i servisnu istoriju i digao ga da pogleda od ispod i nista nije nasao. Pa nismo bili u taj ovlašćeni servis gde ga je on održavao nego u jedan drugi, isto ovlašćeni. Jer tamo gde ga je kupio je verovatno posle toliko godina sve ljude znao a i u ovom drugom ovlašćenom mi je šef bio pacijent, pa sam očekivao realan prikaz stanja. Čovek stvarno nije žalio na održavanju, ima kuću od 400 m2, djakuzi u dvoristu, gliser, naručio novi bmw 5 f10....
Auto je avion

. Ne moze se ni porediti s pasatom. Pri tom poredim dva auta koja su vrhunski očuvana( passat je imao 43000 km više), kupljena od prvog vlasnika i tada passat i sada audi. Znaci, ne poredim jednog koji je u lošijem sa onim u dobrom stanju, nego je stanje više manje isto. Ali je razlika toliko velika, da kada je goblin koji ima i audi i pasata razlagao, nisam mogao verovati.
Sve,ali apsolutno sve je bolje u audiju. Nov je plaćen 21000 e vise od passata. Sam servo je drugačiji, 17" imaju i jedan i drugi ali neuporedivo se lakse okreće volan u audiju. Motor nekako drugačije i tiše radi, nema ni najmanjih vibracija. Mnogo se brže zagreje kad je hladan od passata. i kada se ponovo upali kada je vruć, uopste ne zavergla nego odmah kresne. Passat je odmah palio kada je bio hladan a kada je vruc 2,3 sec je zaverglao. Pocinje da vuče odmah, sa najnizih obrtaja(mozda zato sto ima cip). Passat je bio mrtav do 1800 rpm i tek je onda eksplodirao. Ovde toga nema, vuce odmah od starta

Zvucna izolacija pri isti brzini dosta bolja u audiju. I ono sto mi je najvise smetalo u passatu, to krckanje enterijera pri prelasku preko neravnina,posebno naslona za ruku. Ovde toga nema

Nije mi jasno kako ali nista ne krcka i ne čuje se preko rupa i ležećih :bi . Potrošnju jos ne mogu da ocenim ali mislim da je oko 0,5l veca nego na pasatu. Prostora ima isto, malo je samo dublji prtljaznik i mozda malo vise mesta za noge pozadi ali nisam siguran.
Sada razumem codeta zasto vec 20 god ne menja marku
Toliko za sada, kada ga operem biće jos slika