Geza napisao:2016 Abarth 595, 595 Turismo i 595 Competizione - od 19.650 eur
Vesti iz auto-industrije
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Gledam cene tih Abartha i naidjem na neki biposto od 180 ks i košta 55 000 eura sa 2400 km na
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
695 biposto ima 1.4tjet 190ks i 997kg, ide 5.9s do 100 i kosta od 40.000e.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- shandu90
- Postovi: 13554
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Mnogo, za te pare kupis brutalno brz karting i dvotockas od 1000ccm gde ce ti cak biti veci gust nego u autu. Lepa jeste makina mnogo, posebno u crnoj boji ali to sto je lepa ne znaci da je za brak 
Sent from my LG-H440n
Sent from my LG-H440n
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Geza napisao:Generacija druga. Opel Ampera-e.






Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Subaru BRZ facelift.




2017 Opel / Vauxhall Zafira Tourer











2017 Opel / Vauxhall Zafira Tourer







Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Kako ide prodaja BRZ>86, nešto mi se čini da je tanko?
- shandu90
- Postovi: 13554
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
+1
Stvarno steta, mnogo lepi i zanimljivi automobili. Kod Makijata je parkiran beli BRZ, ko lutka se cakli.
Sent from my LG-H440n
Stvarno steta, mnogo lepi i zanimljivi automobili. Kod Makijata je parkiran beli BRZ, ko lutka se cakli.
Sent from my LG-H440n
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
http://auto.blog.rs/blog/auto/vesti/201 ... dine-2016.
Laurens van den Acker proglašen za Dizajnera godine 2016.
Autocar je Laurensa van den Ackera proglasio Dizajnerom godine na svečanosti održanoj u Silverstoneu. Nagrada je priznanje van den Ackeru, Renaultovom višem potpredsedniku za korporativni dizajn, za transformaciju čitave palete Renaultovih modela od pridruživanja francuskom proizvođaču 2009. i pohvala njegovom načinu vođenja.
Matt Burt, urednik časopisa Autocar, rekao je: „Laurens van den Acker istovremeno je vođa sa vizijom koji će nadahnuti sve oko sebe i fantastičan dizajner automobila. Pod njegovim vodstvom Renaultov dizajn je doživeo transformaciju. Svaki automobil u ponudi je prepoznatljiv već na prvi pogled, bilo da je reč o lepuškastom licu Clija, bilo o prekrasnim novim modelima Mégane i Scénic čija prodaja u Evropi počinje kasnije ove godine. Mi u časopisu Autocar cenimo njegov jasan dizajnerski smer, način vodstva koji omogućava drugima da se istaknu i činjenicu da njegov tim zajedničkim snagama stvara automobile privlačne baš svima.”
Komentarišući nagradu, Laurens van den Acker, viši potpredsednik za korporativni dizajn, rekao je: „Velika mi je čast da primim ovu prestižnu nagradu časopisa Autocar. Želim da je podelim sa svojim timom dizajnera koji me uvek iznova oduševi svojom kreativnošću i strašću. Kreiranje prekrasnih, inovativnih automobila pokreće nas svakoga dana i ovo veliko priznanje će nas u budućnosti motivisati još više.
Pod njegovim vodjstvom 2010. osmišljena je Renaultova strategija dizajna Life Flower, u sklopu koje je nastao niz konceptnih automobila koji su inspirisali paletu serijskih Renaulta. Strategiju Life Flower čine pojedinačne „latice” koje odgovaraju fazama života pojedinca: zaljubljivanje, odlazak na putovanje, osnivanje porodice, rad, igra i sazrevanje. Ta strategija dizajna usklađena je sa definicijom novog dizajnerskog pravca nadahnutog trima rečima koje odražavaju viziju marke: jednostavno, senzualno i toplo.
Prošle godine su uspešno lansirani novi Espace, Talisman i Kadjar, a Renault je osnažio svoj položaj na rastućim tržištima Indije i Brazila predstavljanjem Kwida i Dustera Oroch. Ove godine je Renault osvojio nekoliko nagrada na Međunarodnom festivalu automobila (Talisman je proglašen najlepšim automobilom godine, a Laurens van den Acker osvojio je nagradu za dizajn), a nezavisna evropska organizacija Women and Vehicles dodelila je nagradu za Ženu godine Renaultovoj šefici dizajna za vozila C-segmenta Agneti Dahlren.
Renault Design je međunarodni tim stručnjaka sa studijima u Francuskoj, Rumuniji, Brazilu, Južnoj Koreji i Indiji. Ti timovi dizajniraju automobile svih marki Grupe Renault, Renault, Dacia, Renault-Samsung Motors i Alpine, koja će uskoro ponovno krenuti u osvajanje tržišta. Laurens van den Acker je vodja odeljenja Renault Design na globalnom nivou i nadgleda sve dizajnerske centre i njihovih 500 zaposlenih.
O Laurensu van den Ackeru
Laurens van den Acker, rođen 5. septembra 1965., diplomirao je industrijski dizajn na Tehnološkom fakultetu u Delftu u Holandiji. Karijeru je započeo 1990. kao dizajner za Design System URL u italijanskom gradu Torino. Audiju se pridružio 1993. kao dizajner spoljašnjeg izgleda automobila u Ingolstadtu (Nemačka). Viši dizajner u SHR Perceptual Management u Newbury Parku (SAD) postao je 1996. Godine 1998. postao je šef dizajna grupe za brendiranje u Ford Motor Company u Irvineu (Kalifornija). Šef dizajna platforme Ford Escape u dizajnerskom centru u Dearbonu (SAD) je postao 2003., a 2005. je imenovan za šefa dizajna odeljenja za strateški dizajn. Godine 2006. postao je šef odeljenja za dizajn u Mazda Motor Corporation u japanskoj Hiroshimi. Grupi Renault pridružio se u maju 2009., a višim potpredsednikom za korporativni dizajn imenovan je 1. septembra 2009. Član je Renaultog upravnog odbora.
(1) U poslednje četiri godine predstavljeno je ili obnovljeno 26 modela:
- 11 novih modela: Lodgy, Dokker, Captur, Kwid, Sandero R.S. 2.0, Kadjar, Duster Oroch, Talisman, Talisman Estate, Kaptur
- 15 obnovljenih modela: novi Clio, novi Logan, novi Sandero, novi Clio Grandtour, novi Clio R.S., novi Logan MCV, novi Duster, novi Twingo, novi Espace, novi Trafic, novi Mégane, novi Mégane Grandtour, novi Scénic, novi Grand Scénic i novi Koleos.
Laurens van den Acker proglašen za Dizajnera godine 2016.
Autocar je Laurensa van den Ackera proglasio Dizajnerom godine na svečanosti održanoj u Silverstoneu. Nagrada je priznanje van den Ackeru, Renaultovom višem potpredsedniku za korporativni dizajn, za transformaciju čitave palete Renaultovih modela od pridruživanja francuskom proizvođaču 2009. i pohvala njegovom načinu vođenja.
Matt Burt, urednik časopisa Autocar, rekao je: „Laurens van den Acker istovremeno je vođa sa vizijom koji će nadahnuti sve oko sebe i fantastičan dizajner automobila. Pod njegovim vodstvom Renaultov dizajn je doživeo transformaciju. Svaki automobil u ponudi je prepoznatljiv već na prvi pogled, bilo da je reč o lepuškastom licu Clija, bilo o prekrasnim novim modelima Mégane i Scénic čija prodaja u Evropi počinje kasnije ove godine. Mi u časopisu Autocar cenimo njegov jasan dizajnerski smer, način vodstva koji omogućava drugima da se istaknu i činjenicu da njegov tim zajedničkim snagama stvara automobile privlačne baš svima.”
Komentarišući nagradu, Laurens van den Acker, viši potpredsednik za korporativni dizajn, rekao je: „Velika mi je čast da primim ovu prestižnu nagradu časopisa Autocar. Želim da je podelim sa svojim timom dizajnera koji me uvek iznova oduševi svojom kreativnošću i strašću. Kreiranje prekrasnih, inovativnih automobila pokreće nas svakoga dana i ovo veliko priznanje će nas u budućnosti motivisati još više.
Pod njegovim vodjstvom 2010. osmišljena je Renaultova strategija dizajna Life Flower, u sklopu koje je nastao niz konceptnih automobila koji su inspirisali paletu serijskih Renaulta. Strategiju Life Flower čine pojedinačne „latice” koje odgovaraju fazama života pojedinca: zaljubljivanje, odlazak na putovanje, osnivanje porodice, rad, igra i sazrevanje. Ta strategija dizajna usklađena je sa definicijom novog dizajnerskog pravca nadahnutog trima rečima koje odražavaju viziju marke: jednostavno, senzualno i toplo.
Prošle godine su uspešno lansirani novi Espace, Talisman i Kadjar, a Renault je osnažio svoj položaj na rastućim tržištima Indije i Brazila predstavljanjem Kwida i Dustera Oroch. Ove godine je Renault osvojio nekoliko nagrada na Međunarodnom festivalu automobila (Talisman je proglašen najlepšim automobilom godine, a Laurens van den Acker osvojio je nagradu za dizajn), a nezavisna evropska organizacija Women and Vehicles dodelila je nagradu za Ženu godine Renaultovoj šefici dizajna za vozila C-segmenta Agneti Dahlren.
Renault Design je međunarodni tim stručnjaka sa studijima u Francuskoj, Rumuniji, Brazilu, Južnoj Koreji i Indiji. Ti timovi dizajniraju automobile svih marki Grupe Renault, Renault, Dacia, Renault-Samsung Motors i Alpine, koja će uskoro ponovno krenuti u osvajanje tržišta. Laurens van den Acker je vodja odeljenja Renault Design na globalnom nivou i nadgleda sve dizajnerske centre i njihovih 500 zaposlenih.
O Laurensu van den Ackeru
Laurens van den Acker, rođen 5. septembra 1965., diplomirao je industrijski dizajn na Tehnološkom fakultetu u Delftu u Holandiji. Karijeru je započeo 1990. kao dizajner za Design System URL u italijanskom gradu Torino. Audiju se pridružio 1993. kao dizajner spoljašnjeg izgleda automobila u Ingolstadtu (Nemačka). Viši dizajner u SHR Perceptual Management u Newbury Parku (SAD) postao je 1996. Godine 1998. postao je šef dizajna grupe za brendiranje u Ford Motor Company u Irvineu (Kalifornija). Šef dizajna platforme Ford Escape u dizajnerskom centru u Dearbonu (SAD) je postao 2003., a 2005. je imenovan za šefa dizajna odeljenja za strateški dizajn. Godine 2006. postao je šef odeljenja za dizajn u Mazda Motor Corporation u japanskoj Hiroshimi. Grupi Renault pridružio se u maju 2009., a višim potpredsednikom za korporativni dizajn imenovan je 1. septembra 2009. Član je Renaultog upravnog odbora.
(1) U poslednje četiri godine predstavljeno je ili obnovljeno 26 modela:
- 11 novih modela: Lodgy, Dokker, Captur, Kwid, Sandero R.S. 2.0, Kadjar, Duster Oroch, Talisman, Talisman Estate, Kaptur
- 15 obnovljenih modela: novi Clio, novi Logan, novi Sandero, novi Clio Grandtour, novi Clio R.S., novi Logan MCV, novi Duster, novi Twingo, novi Espace, novi Trafic, novi Mégane, novi Mégane Grandtour, novi Scénic, novi Grand Scénic i novi Koleos.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...

- starac vujadin
- Postovi: 11451
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Daleko su ta kola od "venčanice". Te specijalne edicije Abartha su kolecionarski primerci i verovatno će većina tih edicija biti kolekcionarski primerci.shandu90 napisao:Mnogo, za te pare kupis brutalno brz karting i dvotockas od 1000ccm gde ce ti cak biti veci gust nego u autu. Lepa jeste makina mnogo, posebno u crnoj boji ali to sto je lepa ne znaci da je za brak
Sent from my LG-H440n
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...

- starac vujadin
- Postovi: 11451
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
[quote="Geza"]Subaru BRZ facelift.




Ovi dorađuju ono što je već super, umesto da poboljšaju ono što im svi zameraju i što svi žele - više snage




Ovi dorađuju ono što je već super, umesto da poboljšaju ono što im svi zameraju i što svi žele - više snage
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Ne znam da li sam nekada pitao, ali ima li razlike izmedju GT86 i BRZ, osim u izgledu?
Sent from my m2 using Tapatalk
Sent from my m2 using Tapatalk















