Ukratko, šta posle civica 2002 do 6000, 6500?
Re: Ukratko, šta posle civica 2002 do 6000, 6500?
Nemoj aurisa, nije to avto vredan tih para, totalna dosada
Re: Ukratko, šta posle civica 2002 do 6000, 6500?
U kom smislu dosada?maniaxxx napisao:Nemoj aurisa, nije to avto vredan tih para, totalna dosada

- Kuzmanovic
- Postovi: 15275
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Ukratko, šta posle civica 2002 do 6000, 6500?
Nista mu se ne kvari, pa ne moras da ides stalno kod majstora. 

- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Ukratko, šta posle civica 2002 do 6000, 6500?
Ne vidim iz dosadašnjih predloga da ostali vrcaju od zanimljivosti...možda čoveku to i ne treba.
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Ukratko, šta posle civica 2002 do 6000, 6500?
Mozda ovako nesto? 
http://www.polovniautomobili.com/putnic ... /bmw-116-i
http://www.polovniautomobili.com/putnic ... w-120-120d
http://www.polovniautomobili.com/putnic ... 66/bmw-118
http://www.polovniautomobili.com/putnic ... mw-116-16i
http://www.polovniautomobili.com/putnic ... 63ks-sport

http://www.polovniautomobili.com/putnic ... /bmw-116-i
http://www.polovniautomobili.com/putnic ... w-120-120d
http://www.polovniautomobili.com/putnic ... 66/bmw-118
http://www.polovniautomobili.com/putnic ... mw-116-16i
http://www.polovniautomobili.com/putnic ... 63ks-sport
Brzine idu u H-a !!!




- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: Ukratko, šta posle civica 2002 do 6000, 6500?
Kec je auto za samca, ljude bez dece ili nekog ko vec ima neki prostraniji auto. Ako bi ti on bio jedini auto u porodici, bojim se da bi bio tesan ako imas zenu, decu, psa...
Kec ima mnogo dobrih osobina, ja ga bas volim, ali moras imatu na umu kakav je to auto koncepcijski. Ako te zainteresuje, pitaj, tu sam da odgovorim sve sto znam.
Kec ima mnogo dobrih osobina, ja ga bas volim, ali moras imatu na umu kakav je to auto koncepcijski. Ako te zainteresuje, pitaj, tu sam da odgovorim sve sto znam.
Re: Ukratko, šta posle civica 2002 do 6000, 6500?
Pa dosadan dizajn, dosadna vožnja, servisera ne možeš zvati na slavuMilan napisao:U kom smislu dosada?maniaxxx napisao:Nemoj aurisa, nije to avto vredan tih para, totalna dosada

Re: Ukratko, šta posle civica 2002 do 6000, 6500?
Eto vidiš, bmw mi je no. 1 od kada znam za sebe, al nisam ni pomišljao o njemu, valjda jer sam razmišljao da nema ništa mlađe za budžet... Estetski mi je SUPER a i enterijer mi je lep, više onako sa stilom nego futuristički.Day Walker napisao:Mozda ovako nesto?
http://www.polovniautomobili.com/putnic ... /bmw-116-i
http://www.polovniautomobili.com/putnic ... w-120-120d
http://www.polovniautomobili.com/putnic ... 66/bmw-118
http://www.polovniautomobili.com/putnic ... mw-116-16i
http://www.polovniautomobili.com/putnic ... 63ks-sport
Risto, baci ukratko pozitivne i negativne stvari kod keca... Obično kažu održavanje - pakao, skupo, i sl. Da li je tako u praksi? Koliko je npr redovan servis?
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Ukratko, šta posle civica 2002 do 6000, 6500?
Neki 2.0d imao problem sa lancem, ne znam koji, čekaj odgovor od nekog ko zna.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Ukratko, šta posle civica 2002 do 6000, 6500?
Imaju i dalje valjda. Nije problem nego se menja često, a skup je deo. Uspeli su da obesmisle lanac jer kraće traje od gumenog remena.
Tapatalk
Tapatalk
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Ukratko, šta posle civica 2002 do 6000, 6500?
Sećam se pročitanih cifara od 800 eura
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: Ukratko, šta posle civica 2002 do 6000, 6500?
Kako početi priču o kecu?
Hm, sjajan auto ali za grupu ljudi kojima ne smetaju njegove mane
Da krenem od onog što najviše volim, pogon na zadnjoj osovini je ono što je po meni činjenica koja odvaja keca od ostalih predstavnika C segmenta, idealna raspodela težina i rwd daju mnogo uživanja u vožnji i garantuju da će vozač čak i sa slabijom motorizacijom (poput moje) uživati u autu.
Dizel je problematičan tek od redizajna, tzv. n47 motor, ti za taj budžet moraš da tražiš model pre redizajna i tu nije bilo problema sa motorom. Menjač je sjajan, auto se odlično vozi, ima sjajno ležanje. Naravno, tvrdo je trimovan, upravo zbog zadnje "vuče" trpi ponuda prostora, kvalitet enterijera nije baš na zavidnom nivou.
Održavanje, ja nisam baš merodavan da pričam mnogo o tome. Moj auto je kod mene od 60.000 kilometara i za ovih 25.000 kilometara koliko se družimo nisam imao ni jedan problem. Mali servis u ovlašćenom košta 27.000 dinara, čini mi se da bi kod lokalnog majstora koštao koliko i servis za nekog Golfa ili Civica. "Veliki" servis u ovlašćenom dođe nekih 800 evra, verujem da je kod lokalnog majstora to nekih 300 evra...
Da li bi opet kupio keca?
Mislim da bi, nisam se pokajao, mane koje ima sam znao i pre nego što sam ga kupio. Sa druge strane, i dan danas ga vrlo rado vozim i još uvek se okrećem za njim na parkingu.
Da li bi ga menjao i za kakav auto?
Najradije bi ga menjao za neki objektivno bolji auto više klase, tipa w204 fl ili f30. Razmišljao sam da ga menjam za neki drugi auto C segmenta, realno, nemam ideju (osim A klase) šta bi uzeo. Čim ne čeznem za drugim autom, iz domena onog što trenutno mogu da kupim, znači da sam baš zadovoljan.
Hm, sjajan auto ali za grupu ljudi kojima ne smetaju njegove mane

Da krenem od onog što najviše volim, pogon na zadnjoj osovini je ono što je po meni činjenica koja odvaja keca od ostalih predstavnika C segmenta, idealna raspodela težina i rwd daju mnogo uživanja u vožnji i garantuju da će vozač čak i sa slabijom motorizacijom (poput moje) uživati u autu.
Dizel je problematičan tek od redizajna, tzv. n47 motor, ti za taj budžet moraš da tražiš model pre redizajna i tu nije bilo problema sa motorom. Menjač je sjajan, auto se odlično vozi, ima sjajno ležanje. Naravno, tvrdo je trimovan, upravo zbog zadnje "vuče" trpi ponuda prostora, kvalitet enterijera nije baš na zavidnom nivou.
Održavanje, ja nisam baš merodavan da pričam mnogo o tome. Moj auto je kod mene od 60.000 kilometara i za ovih 25.000 kilometara koliko se družimo nisam imao ni jedan problem. Mali servis u ovlašćenom košta 27.000 dinara, čini mi se da bi kod lokalnog majstora koštao koliko i servis za nekog Golfa ili Civica. "Veliki" servis u ovlašćenom dođe nekih 800 evra, verujem da je kod lokalnog majstora to nekih 300 evra...
Da li bi opet kupio keca?
Mislim da bi, nisam se pokajao, mane koje ima sam znao i pre nego što sam ga kupio. Sa druge strane, i dan danas ga vrlo rado vozim i još uvek se okrećem za njim na parkingu.
Da li bi ga menjao i za kakav auto?
Najradije bi ga menjao za neki objektivno bolji auto više klase, tipa w204 fl ili f30. Razmišljao sam da ga menjam za neki drugi auto C segmenta, realno, nemam ideju (osim A klase) šta bi uzeo. Čim ne čeznem za drugim autom, iz domena onog što trenutno mogu da kupim, znači da sam baš zadovoljan.
Re: Ukratko, šta posle civica 2002 do 6000, 6500?
Hvala druže. 

- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Ukratko, šta posle civica 2002 do 6000, 6500?
@Milan
Racunaj da ako uzimas tako nesto moras da ostavis sa strane pristojan buffer love. Ti su vec zasli u godine i presli su djavo i po (2005. godiste iz uvoza jako tesko ispod 200-250k km, sta god pisalo u oglasu), a sta god nepredvidjeno da zvekne - to na BMW-u kosta, cak i kad je deo sa otpada.

Racunaj da ako uzimas tako nesto moras da ostavis sa strane pristojan buffer love. Ti su vec zasli u godine i presli su djavo i po (2005. godiste iz uvoza jako tesko ispod 200-250k km, sta god pisalo u oglasu), a sta god nepredvidjeno da zvekne - to na BMW-u kosta, cak i kad je deo sa otpada.
Zadnji pogon - prednja vucaRisto napisao:...zbog zadnje "vuče"...

Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Ukratko, šta posle civica 2002 do 6000, 6500?
Kakav im je ovo pregled u 110 tačaka? Ko to radi, koliko košta i okliko je pouzdano?
Msm svi ga manje više spominju...
Msm svi ga manje više spominju...