Ponavljam se, ali mozda neko od ovih 99% ljudi koji rade ovako opasne manevre uvidi koliko ugrozava ostale ucesnike u saobracaju.
Ovo je samo 500m deonice, gde velika vecina vozaca sledi "obicajna" pravila umesto saobracajnih.
Jutros me covek u kruznom isekao i naterao da stanem u srednjoj traci, jer je njemu bilo lakse da bez zmigavca isece iz krajnje leve ka pariske komune. Posto sam posle milionitog isecanja odlucio da cujem sta ima da kaze druga strana u odbranu, dobio sam podsmeh i komentar da treba da se vratim u auto skolu, jer ne znam saobracajna pravila.
Dijagonala kroz kruzni, po mogucstvo ako moze i preko pasice bez zmigavca je po njemu ok. Jedini razlog zasto nema udesa non stop, je sto ovo obicajno pravilo sledi 99% vozaca.
Izluđuju kružni tokovi, ali mene više izluđuje (i dalje) vožnja između ostrva po Bulevaru Oslobođenja i Ustaničkoj, čuvena leva skretanja iz/u sporednih ulica i polukružna okretanja. Dilema levom ili desnom stranom, 90% ide desnom.
samo polako napisao:U ovom gradu niko ne zna šta znači uslovna strelica!
Rizikujući da mi se neko smeje, moram da pitam kako tumačite ovo:
Više puta sam se našao pred ovakvim semaforom gde je za desno posebna traka. Neko stane, pa svi čekaju, nekad mu sviraju... Da zlo bude gore, raskrsnica je pod kamerama. Dozvolu sam stekao potpuno legalno ali u teoriji koju sam te 2004. godine učio ove situacije nije bilo.
(Slika je sa interneta, ove znakove zanemarite. Zanima me samo semafor)
Nista nije sporno na ovoj fotografiji sem sto vozače moze da zbunjuje strelica na crvenom svetlu. Te strelice ne treba brkati sa tzv. dopunskim strelicama kao sto je ova zelena. Kada su na semaforu strelice ucrtane (a da nisu dopunske) one samo obavezuju pravac kretanja i takav se semafor kolokvijalno naziva fazni. To zato sto se pravci kretanja posebno otvaraju (po fazama). Tačno je da nikakve zbrke ne bi bilo kada bi u nas ove dopuske strelice bile zute kao npr. u Grčkoj. Ili da migaju kada su uključene.
Darko napisao:Na putu do grcke uz veoma opusten tempo 110-120kmh na tempomatu, uspeo da spustim potrosnju ispod 6 litara iako je auto bio pretovaren i cesto sa klimom.
U povratku je bio malko jaci tempo i klima non stop i za ceo put tamo i nazad 6,2 je potrosnja.
Kako možeš da voziš po autoputu 110 km/h? Ne vozim ni je nešto brzo, tempomat na 140-150 km/h ali ne mogu da zamislim da neko čiji auto ima mogućnosti za veću brzinu, vozi tek nešto malo brže od autobusA
Ne kažem da je loše, samo svaka čast za živce...
Troši i meni više na 150 km/h nego što bi na 110 km/h
Za radare su obično upozorenja, tu usporim kao i kod tunela. Mala zemlja pa se svaki radar zna . Neki su dobijali kazne za prekoračenja već od +10 km/h do +20 km/h na autoputu ali kod tunela. Inače mala zemlja pa se zna svaki radar Presretači već zaustavljaju na 150 km/h ali nisam do sada imao prilike da uvidim na ličnom primeru....