
http://www.youtube.com/watch?v=WRZHJBPW ... re=related
Kakvi hoštaplerizuzazu napisao:@maxer,
razliciti tipovi aviona proizvodjaca airbus imali su isti problem. Odnosno, zbog konstrukcije pito cevi, dolazilo je do zaledjivanja pod odredjenim uslovima, cak i kada je cev grejana. Znaci, prvo i osnovno, greska proizvodjaca aviona koji je totalno neispitanu pito cev ugradio na svoje avione.
Kao fazon, izbegneš avion koji te juri i onda ti juriš njega... Cela priča bi imala smisla da su avioni naoružani samo topovima, ali u današanje vreme je smešna. U teoriji, isti manevri bi se mogli iskoristiti i za izbegavanje raketa, jer one daleko lošije manevrišu od aviona (posebno kada su daleko od mesta lansiranja, gde im je motor već odavno izgoreo i kreću se samo po inerciji). Ali da li se mala raketa uopšte vidi na radaru? Šta ako prilazi od nazad (većina aviona ima radar koji "gleda" samo prema napred). Po meni je mnogo realnije da avion ne pokušava da izbegne raketu, već da joj jednostavno pobegne (to je moguće i dešavalo se u borbi).zuzazu napisao:Ako nije, cemu to sluzi? Mislim, ta KOBRA, to ZVONO![]()
Olakšavajuća okolnost je što je kompanija francuska, avion većim delom proizveden u Francuskoj, ugrađena pito-cev je francuske proizvodnje (a i Pito je bio francuski fizičarzuzazu napisao: razliciti tipovi aviona proizvodjaca airbus imali su isti problem. Odnosno, zbog konstrukcije pito cevi, dolazilo je do zaledjivanja pod odredjenim uslovima, cak i kada je cev grejana. Znaci, prvo i osnovno, greska proizvodjaca aviona koji je totalno neispitanu pito cev ugradio na svoje avione.
I ja sam za to rešenje. Ili ti Suhoji, ili MiG-ovi 31. Važno da imaju elektronski upravljane radare (radare sa faznom rešetkom) i da mogu da rade kao AWACS-i za druge avione.kvcali napisao: nego ova formacija od 4 suhoja moze da glumi mini avaks jel je u medjusobnom spregnutom sistemu veoma mocna, jer ne samo sto prati dosta ciljeva samostalno , nego i dejstvuje po njima a i navodi druge lovce jednosede, tipa mig29, su-27 i su 35,pa od nedavno i su 37, a kao takva formacija daleko je samostalniji jer ne mora da zavisi direktno od podrske za semlje ili tipiscnog
Jedino ako misliš da izbegavaš nevođene rakete (a da li ih iko više koristi ? ... osim za bombardovanje).snork napisao:... U teoriji, isti manevri bi se mogli iskoristiti i za izbegavanje raketa, jer one daleko lošije manevrišu od aviona ...
To jedino ako je raketa ujedno i jedrilica tj. ima ooooooogroooomna krila i nikakvu težinu ... da pojasnim: čim dotična izgubi potisak kreće da se ponaša kao svaki balistički projektil tj. ovisno o ulaznim imputima brzine, mase, otpora i kao i površine krila (ako ih ima), njena trajektorija kreće iz pravolinijske u luku na dole ka izvoru gravitacije tj. majčici Zemlji.snork napisao:... (posebno kada su daleko od mesta lansiranja, gde im je motor već odavno izgoreo i kreću se samo po inerciji) ...
A kako da joj pobegne kada se ova kreće recimo 2-6x brže od njega (ovisno o trenutnoj brzini aviona) tj. moderne air-to-air idu preko 4 Mah-a.snork napisao:... Po meni je mnogo realnije da avion ne pokušava da izbegne raketu, već da joj jednostavno pobegne (to je moguće i dešavalo se u borbi).
A dužina? Ovde je pista je valjda 3400m.zuzazu napisao:Ne bi mogao da sleti. Aerodromi koji su zeleli da imaju A380 morali su da produzuju i prosiruju pistu, Dubai na primer. Piste su siroke 60m u mesto standardnih 45m. Duzine zavise od drugih stvari - temerature, nadmorske visine (gustine vazduha).