Novi Sad
Re: Par NS pitanja
jer mi smo snobovi...
- methane.master
- Postovi: 21560
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Par NS pitanja
Hvala svima na savetima i sugestijama. Ako zalutam, kukaću na forumu.
A sad, odo da spavam, sutra se rano ustaje.
A sad, odo da spavam, sutra se rano ustaje.
Širim haos!
Re: Par NS pitanja
znam,
predstavnik fensera, nasuprot rokera
pesma je o njemu u negativnom kontestu, i njegovoj kafani, ali su mu napravili veliku reklamu
Inache kod njega je napravljen prvi esspreso u bivsoj jugi, pa su posle u zagrebu napravili dijamantski papagaj kafanu...
lik je imao kafic, ali je bio i doktor arhitekture, profa, ali sa mindjusama, tetovazom i motoraskim jaknama pravi izuzetak na fakultetu, nasa katedra je tad bila gledana popreko
p.s. ma neces zalutati
predstavnik fensera, nasuprot rokera
pesma je o njemu u negativnom kontestu, i njegovoj kafani, ali su mu napravili veliku reklamu
Inache kod njega je napravljen prvi esspreso u bivsoj jugi, pa su posle u zagrebu napravili dijamantski papagaj kafanu...
lik je imao kafic, ali je bio i doktor arhitekture, profa, ali sa mindjusama, tetovazom i motoraskim jaknama pravi izuzetak na fakultetu, nasa katedra je tad bila gledana popreko
p.s. ma neces zalutati
- methane.master
- Postovi: 21560
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Par NS pitanja
Bio danas u NS. Slušajući uputstva sa navigacije, uspeo sam da na autoputu promašim izlaz za NS.
Kafu nisam pio, otišao sam u Inđiju u Outlet.
Kafu nisam pio, otišao sam u Inđiju u Outlet.
Širim haos!
Re: Par NS pitanja
Samo sto ces se oteliti da nadjes prazno parking mestoCherokee je napisao:Dobar lokal za kafu itd je Makijato Liman, u Park City-ju
Re: Par NS pitanja
Sonje Marinkovic ulica je ok za parkiranje, ako ima mesta
What i do for the livin'? I live for the livin'.
- methane.master
- Postovi: 21560
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Par NS pitanja
Evo već par dana, a nikako da sednem i da lepo sročim, par utisaka o NS.
Prvi put sam sam vozio po gradu, a em ga baš i ne poznajem vam samog centra, em inače imam osećaj za snalaženje tek nešto bolji nego James May.
Ono što sam prvo zapazio je da su van centra ulice baš loše, naročito one kuda ide teretni saobraćaj ili autobusi. Drugi utisak je da gotovo svi voze po PS-u i poštuju ograničenja. Niko nikome nije svirao ili blicao svetlima, čak ni meni kada sam se trtio hoću/neću da skrenem. O tome da posle dođe pored i kroz prozor me časti epitetima, ni pomisli. Nigde nisam video da je neko vozio slalom po ulicama ili da je preticao kolonu koja čeka na semaforu. Na pešački prelaz se staje 10m ranije kada neko priđe, što jednom nisam učinio zverajući naokolo gde sam. Čak je i bakica koja je bila blizu trotoara moj postupak propratila smeškom i verovatno komentarom koji je sadržao moju registraciju. Još jedna stvar sa pešačim, to su biciklističke staze, koje su drugačije i bolje nego u BG, ali nenaviklom meni zahtevale više pažnje. Bulevari su uži nego ovde, ali saobraćaj teče, mada čini mi se da semafori nisu uvek baš dobro sinhronizovani. Parkinzi pored ulice uglavnom puni, ali ipak dobro zamišljeni, vidi se da je sve rađeno planski, čak i zelenilo pored. Sve u svemu, što se kulture vežnje tiče, daleko ispred BG. U takvom okruženju, čak ni vozači BMW-a nisu delovali bahato.
Jedino zamerka, mada nema puno veze sa NS, nego sa Putevima Srbije. Idiota koji je zamislio onako odvajanje sa autoputa, treba streljati. Ako promaš prvo dovajanje posle LUK pumpe, možeš da se slikaš i okrenućeš se tek na pola puta do Subotice. Znam da su ranije bila dva odvajanja, tj. čak su bile one idiotske raskrsnice, i kada sam nakon nekih 2 km ukapirao da sam promašio prvo odvajanje, reko' nema veze ima još jedno. E ima ali takođe sa druge strane ograde. Ove situacije naravno nema ni na mapama u navigaciji, a obeleženo je nekom tablom koja je možda dostojna seoskog puta, ali ne koridora E75. Kasnije ima tabli koliko hoćeš, ali SVE SU SA DRUGE STRANE OGRADE. Na kraju, kad sam video da je đavo odneo šalu, video sam suženje i neko gradilište, i tu se, u maniru rasnog BMW-iste, okrenuo polukružno i pored nekih prepreka popeo se na petlju kod Rodića. Pa majke nenormalne.
Prvi put sam sam vozio po gradu, a em ga baš i ne poznajem vam samog centra, em inače imam osećaj za snalaženje tek nešto bolji nego James May.
Ono što sam prvo zapazio je da su van centra ulice baš loše, naročito one kuda ide teretni saobraćaj ili autobusi. Drugi utisak je da gotovo svi voze po PS-u i poštuju ograničenja. Niko nikome nije svirao ili blicao svetlima, čak ni meni kada sam se trtio hoću/neću da skrenem. O tome da posle dođe pored i kroz prozor me časti epitetima, ni pomisli. Nigde nisam video da je neko vozio slalom po ulicama ili da je preticao kolonu koja čeka na semaforu. Na pešački prelaz se staje 10m ranije kada neko priđe, što jednom nisam učinio zverajući naokolo gde sam. Čak je i bakica koja je bila blizu trotoara moj postupak propratila smeškom i verovatno komentarom koji je sadržao moju registraciju. Još jedna stvar sa pešačim, to su biciklističke staze, koje su drugačije i bolje nego u BG, ali nenaviklom meni zahtevale više pažnje. Bulevari su uži nego ovde, ali saobraćaj teče, mada čini mi se da semafori nisu uvek baš dobro sinhronizovani. Parkinzi pored ulice uglavnom puni, ali ipak dobro zamišljeni, vidi se da je sve rađeno planski, čak i zelenilo pored. Sve u svemu, što se kulture vežnje tiče, daleko ispred BG. U takvom okruženju, čak ni vozači BMW-a nisu delovali bahato.
Jedino zamerka, mada nema puno veze sa NS, nego sa Putevima Srbije. Idiota koji je zamislio onako odvajanje sa autoputa, treba streljati. Ako promaš prvo dovajanje posle LUK pumpe, možeš da se slikaš i okrenućeš se tek na pola puta do Subotice. Znam da su ranije bila dva odvajanja, tj. čak su bile one idiotske raskrsnice, i kada sam nakon nekih 2 km ukapirao da sam promašio prvo odvajanje, reko' nema veze ima još jedno. E ima ali takođe sa druge strane ograde. Ove situacije naravno nema ni na mapama u navigaciji, a obeleženo je nekom tablom koja je možda dostojna seoskog puta, ali ne koridora E75. Kasnije ima tabli koliko hoćeš, ali SVE SU SA DRUGE STRANE OGRADE. Na kraju, kad sam video da je đavo odneo šalu, video sam suženje i neko gradilište, i tu se, u maniru rasnog BMW-iste, okrenuo polukružno i pored nekih prepreka popeo se na petlju kod Rodića. Pa majke nenormalne.
Širim haos!
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23857
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Par NS pitanja
Mislim da nisi dovoljno vremena proveo u voznji da bi upoznao pravi duh voznje u NS, jer ovde primitivaca ima koliko hoces, ali stajanje na pesackom prelazu je ovde nepoznati pojam za 95% vozaca, zmigavac se vrlo cesto ne daje, puno se svira, puno se i divlja, narocito motorima, uglavnom, sve ocekivano za ovu nasu napacenu zemlju.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Par NS pitanja
dragvorl, veruj mi da su u bg-u vozi mnogo bahatije, vozio sam po oba grada poprilicno. sta da kazem, dodje mi burazer iz ns u bg i krenemo u grad, pored pesackog stoje neki ljudi i cekaju da prodju automobili, a on gleda i sve se cudi zasto ne prelaze...
ja mu samo kroz smeh odgovorih da im je zivot mio
naravno, poredeci ns od pre 5 godina i sada, velika je razlika, i u samom intenzitetu saobracaja i u postovanju propisa, ali je to i dalje daleko od neke bg voznje...nije to bas neka sjajna stvar po bg vozace, ali je nazalost istinito...
ja mu samo kroz smeh odgovorih da im je zivot mio
naravno, poredeci ns od pre 5 godina i sada, velika je razlika, i u samom intenzitetu saobracaja i u postovanju propisa, ali je to i dalje daleko od neke bg voznje...nije to bas neka sjajna stvar po bg vozace, ali je nazalost istinito...
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23857
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Par NS pitanja
Nigde ja poredjenje sa BG nisam pravio, jer ne provodim dovoljno vremena tamo da bih bio relevantan, ali u NS sam bezmalo 30 godina, bez prestanka, pa mi nije tesko da izanaliziram celu situaciju iz prve ruke. BG je druga dimenzija, mnogo veci grad, mnogo vise vozila, ljudi, saobracaja, nije to za neko preterano poredjenje. Ali kao i u BG ima mnogo ljudi sa strane, protiv kojih nemam nista, jer uglavnom dolaze zbog nekog da kazemo boljeg zivota i tako to, ali je doslo tu svega i sa svih strana, pa ima i dosta onih, nevaspinanih, nekulturnih, neskolovanih, neobrazovanih, izuzetno bahatih i nasilnih, primitivaca i da ne idem dalje. E, u odnosu na pre 2000tih se intenzitet saobracaja eksponencijalno povecao kao i broj stanovnika, a grad ocigledno nije projektovao putnu infrastrukturu za takvo opterecenje. Ni ranije nije bilo nekog reda, a sada nema nikakvog, dakle ono sto sam rekao, zmigavac se daje u pola slucajeva, propustanje na pesacki misaona imenica, znam dobro, pesacim solidne razdaljine skoro svaki dan. Klinci na skuterima bez auspuha jurcaju bez svetala po ceo dan, a ovi macho motorasi razvlace 200+ po bulevarima kao od sale, a i bome ovi sa besnim kolima ne stede masine, divlja se sve u 16, bilo je i ove godine dosta smrtnih slucajeva zbog divljanja. Licno sam prisustvovao izlazenju iz vozila na sred rasrsnice zbog fizickog obracuna usled neslaganja oko saobracajne situacije . I tako, svi nervozni, trube, ma ludilo. Eto, ako je u BG jos gore, to nikako nije razlog da se NS oseca imalo vrednijim ili boljim sto se saobracaja tice. Manje smo samo losi.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Par NS pitanja
Ma pravi austrijanci smo marije terezije, kultura pravamethane.master je napisao:Evo već par dana, a nikako da sednem i da lepo sročim, par utisaka o NS.
Prvi put sam sam vozio po gradu, a em ga baš i ne poznajem vam samog centra, em inače imam osećaj za snalaženje tek nešto bolji nego James May.
Ono što sam prvo zapazio je da su van centra ulice baš loše, naročito one kuda ide teretni saobraćaj ili autobusi. Drugi utisak je da gotovo svi voze po PS-u i poštuju ograničenja. Niko nikome nije svirao ili blicao svetlima, čak ni meni kada sam se trtio hoću/neću da skrenem. O tome da posle dođe pored i kroz prozor me časti epitetima, ni pomisli. Nigde nisam video da je neko vozio slalom po ulicama ili da je preticao kolonu koja čeka na semaforu. Na pešački prelaz se staje 10m ranije kada neko priđe, što jednom nisam učinio zverajući naokolo gde sam. Čak je i bakica koja je bila blizu trotoara moj postupak propratila smeškom i verovatno komentarom koji je sadržao moju registraciju. Još jedna stvar sa pešačim, to su biciklističke staze, koje su drugačije i bolje nego u BG, ali nenaviklom meni zahtevale više pažnje. Bulevari su uži nego ovde, ali saobraćaj teče, mada čini mi se da semafori nisu uvek baš dobro sinhronizovani. Parkinzi pored ulice uglavnom puni, ali ipak dobro zamišljeni, vidi se da je sve rađeno planski, čak i zelenilo pored. Sve u svemu, što se kulture vežnje tiče, daleko ispred BG. U takvom okruženju, čak ni vozači BMW-a nisu delovali bahato.
Jedino zamerka, mada nema puno veze sa NS, nego sa Putevima Srbije. Idiota koji je zamislio onako odvajanje sa autoputa, treba streljati. Ako promaš prvo dovajanje posle LUK pumpe, možeš da se slikaš i okrenućeš se tek na pola puta do Subotice. Znam da su ranije bila dva odvajanja, tj. čak su bile one idiotske raskrsnice, i kada sam nakon nekih 2 km ukapirao da sam promašio prvo odvajanje, reko' nema veze ima još jedno. E ima ali takođe sa druge strane ograde. Ove situacije naravno nema ni na mapama u navigaciji, a obeleženo je nekom tablom koja je možda dostojna seoskog puta, ali ne koridora E75. Kasnije ima tabli koliko hoćeš, ali SVE SU SA DRUGE STRANE OGRADE. Na kraju, kad sam video da je đavo odneo šalu, video sam suženje i neko gradilište, i tu se, u maniru rasnog BMW-iste, okrenuo polukružno i pored nekih prepreka popeo se na petlju kod Rodića. Pa majke nenormalne.
Inace u bg vlada pravilo ko koga zajebe, i u novom sadu se vozi dosta da kazem kulturnije, ali i sporije
ali dobro to je kao po pravilima
A inace to za auto- put je sramota, koji ke kreten od dva tri ulaza napravio jedan, da je isao dalje od svog sela znao bi da to nije nigde tako napravljeno, sramota..
I ja sam omasio, kad sam se vracao iz subotice reko necu na prvi izlaz nego kod kacke petlje i naravno nisam mogao da se iskljucim, pa sam morao sve do KOVILJA da vozim, odlepio sam
- methane.master
- Postovi: 21560
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Par NS pitanja
Eto moj utisak nakon prve duže vožnje po gradu. Mnogo manje divljaka, mnogo manje nervoze iako saobraćaj ide nešto sporije. E sad, vama koji ste odande verovatno sve izgleda sasvim drugačije.
Širim haos!
Re: Par NS pitanja
Ja sam cesto u NS i trebalo mi je prilicno vremena da pocnem da se snalazim po gradu... Nekako mi sve isprepletano, ne mogu da stvorim sliku grada u glavi xD
Sto se tice voznje, mnogo, mnogo mirnije i opustenije nego u Bg... A i nnovosadjanke kad pocnu da se setaju, nije ni preporucljivo brze voziti...
Sad sam u povratku iz Bijeljine svratio do Sapca, ovde je tek horor... Ocu da se upucam, niko ne prelazi 30, a biciklisti misle da su osvojili grad...
Nekako mi Beograd dodje najmiliji
Sto se tice iskljucenja za NS Kraljevi Potpuni kraljevi
Ljudi su se masovno zajebavali s tim, ili se ne iskljuce sa autoputa, ili odu prema ZR na prvu petlju...
Ljudi koje vozim se krste kad im objasnim kako sve funkcionise...
A ono parce autoputa posle NS nikad nece zavrsiti, rade ga zadnjih 30 godina...
Sto se tice voznje, mnogo, mnogo mirnije i opustenije nego u Bg... A i nnovosadjanke kad pocnu da se setaju, nije ni preporucljivo brze voziti...
Sad sam u povratku iz Bijeljine svratio do Sapca, ovde je tek horor... Ocu da se upucam, niko ne prelazi 30, a biciklisti misle da su osvojili grad...
Nekako mi Beograd dodje najmiliji
Sto se tice iskljucenja za NS Kraljevi Potpuni kraljevi
Ljudi su se masovno zajebavali s tim, ili se ne iskljuce sa autoputa, ili odu prema ZR na prvu petlju...
Ljudi koje vozim se krste kad im objasnim kako sve funkcionise...
A ono parce autoputa posle NS nikad nece zavrsiti, rade ga zadnjih 30 godina...
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23857
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Par NS pitanja
E, da, zaboravio sam jednu stvar koja je strasno iritantna u NS. U BG ce uvek propustiti nekog mucenika koji stoji sa strane i ceka da se ukljuci na neku prometnu ulicu, ili kada neko zeli da se prestroji u guzvi ili u slicnim situacijama, e toga u NS nema, nego svi gledaju da ti se nabiju i da ni pi koju cenu ne puste da se ukljucis...koji kreteni .
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10599
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Par NS pitanja
Po meni situacija u saobraćaju nije ni blizu toliko tragična i dramatična iako sam pola dana u saobraćaju, što kao vozač kola, što kao biciklista, što kao pešak. Ponekad mi nešto zasmeta ili ide na štetu, ali to smatram za normalno u velikim sredinama, što je Novi Sad svakako postao u poslednjoj deceniji. Ja puštam druge da se uključe, uparkiraju ili isparkiraju, šta već, mene puštaju redovno, e sad to što se nađe neki bolid povremeno, to ne računam.