Motor ima 165 KS i mislim 208 Nm.
Enterijer je izuzetno ocuvan, koza je skoro kao nova, ali krenimo redom.
Plastika u kabini - tipicno Alfa - tvrda, gruba, tupa na dodir i ne bas precizno uklopljena. To sam video i u Gulieti, nista novo. Mislim da kvalitet nije nista posebno. Koza na sedistima je odlicna, a sama sedista su takodje odlicna, udobno se sedi, pozicija vozaca je odlicna i sportska, to mi se svidja. I vozaci vecih gabarita lako nadju poziciju. Sve lepo lezi, osim komandi klime koje su cudne i klikcu ko da su kineske. Menjac mi se ne svidja, tipicno italijanski, zvaka - kao da je gumiran, kad sam seo nazad u moj auto shvatio sam sta znaci japanski mehanizam

Nozne komande i volan su odlicni. Pokretanje kljuca - i oglasava se savrseno sportskim zvukom

Utisci u voznji






U normalnoj voznji gradom je tih, vrlo dobru izolaciju ima. Bucan je preko 3500-4000 obrtaja i tu se oseti da fali VI brzina, na preko 130 buka je jaca, ali naravno ne mislim da smeta, ali ipak jaca od nekih drugih automobila koje sam vozio.
Ono sto mi se najvise svidelo je sportski osecaj sedenja i taj stil voznje. Mene nije privlacilo da ga vozim brzo, vec agilno, a kad zatreba da se pretekne, reski zvuk i lepljenje u sediste pokazuju karakter ovog auta. Pretice u sekundi

Takodje mi se svidja sto ima mesta a gabaritno je cini mi se manji od Fabie karavan.
Falinke cete videti na slikama, kum je odro prednji branik na kamenjaru (nije procenio dobro), i zalepio nalepnice neke, mora da ide da to sredi.
Pre voznje (snimio sam i malo turiranja mogu da okacim da cujete zvuk):




http://www.dodaj.rs/f/U/U8/2F5i8Ivn/dscf5117.jpg




