http://www.youtube.com/watch?v=s2KjWdTZO4k
Mercedes AMG GT 2014
Re: Mercedes AMG GT 2014
http://www.youtube.com/watch?v=s2KjWdTZO4k
Re: Mercedes AMG GT 2014
GTR




ukratko, kažu 585ks i 700nm (mada ja bih rekao 571ks i 750 nm jer će toliko E63 imati).
ukratko, kažu 585ks i 700nm (mada ja bih rekao 571ks i 750 nm jer će toliko E63 imati).
Re: Mercedes AMG GT 2014
http://www.youtube.com/watch?v=LVXeA0-oCDU
Re: Mercedes AMG GT 2014
http://www.youtube.com/watch?v=PKOyftW2SCQ
Re: Mercedes AMG GT 2014
GT R - 577 KS








Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- milospinkfloyd
- Postovi: 2014
- Pridružio se: 25 Maj 2015, 22:32
- Garaža: Mini Cooper S F56 - Brera V6 Q4
- Lokacija: subotica
Re: Mercedes AMG GT 2014

Re: Mercedes AMG GT 2014
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Mercedes AMG GT 2014
http://www.youtube.com/watch?v=KR6kd-a8540
http://www.youtube.com/watch?v=csAXruiBLTs
Re: Mercedes AMG GT 2014
Jbt kakav superautomobil i brz i jako lep i sve kako treba. Svaka cast Mercedesu, a ova reklama sa Luisom je brutalna.
Re: Mercedes AMG GT 2014
U kratkim crtama:
- 4.0 V8 sada ima 585 ks i 700nm (75ks više od GTS modela) sa modifikovanim (kraća najviša, duža prva brzina) AMG 7 brzinskim menjačem sa dva kvačila i novim RaceStart modom
- 0-100kmh 3.6s (mada u praksi bi moglo biti brže jer su pojedini GTS uspevali lansirati za 3.7s pa i 3.3s), maksimalna brzina 318kmh
- upotreba karbona i forged feluga za ojačanje i smanjenje kilaže auta
- unapređena aerodinamika, aktivni difuzer za pritisak na prednju osovinu, uprkos karbonskom spojleru koji dodaje 155kg pritiska (u odnosu na GTS) pri 318kmh i ostalim dodacima, ima manji koeficijent od GTSa
- poprilično prerađeno ogibljenje/vešanje po uzoru na GT3 model
- elektronski LSD diferencijal, motanje zadnjih točkova - do 100kmh kontra prednjih, preko 100kmh u istom pravcu
- 47% težine napred, 53% pozadi
- novi izduv, "Green hell" boja, 390mm diskovi napred, 360 mm nazad. Karbonski sistem doplata, 402mm napred, 360mm nazad
- zadnji trap je širi za 57mm, Michelin Pilot Sport Cup 2 tires 275/35 ZR 19 napred i 325/30 ZR 20 pozadi
težina (DIN/EC)
1555*/1630** kg
*Kerb weight according to DIN, not including driver and luggage;
**Kerb weight according to EC, including driver (75 kg)
- 4.0 V8 sada ima 585 ks i 700nm (75ks više od GTS modela) sa modifikovanim (kraća najviša, duža prva brzina) AMG 7 brzinskim menjačem sa dva kvačila i novim RaceStart modom
- 0-100kmh 3.6s (mada u praksi bi moglo biti brže jer su pojedini GTS uspevali lansirati za 3.7s pa i 3.3s), maksimalna brzina 318kmh
- upotreba karbona i forged feluga za ojačanje i smanjenje kilaže auta
- unapređena aerodinamika, aktivni difuzer za pritisak na prednju osovinu, uprkos karbonskom spojleru koji dodaje 155kg pritiska (u odnosu na GTS) pri 318kmh i ostalim dodacima, ima manji koeficijent od GTSa
- poprilično prerađeno ogibljenje/vešanje po uzoru na GT3 model
- elektronski LSD diferencijal, motanje zadnjih točkova - do 100kmh kontra prednjih, preko 100kmh u istom pravcu
- 47% težine napred, 53% pozadi
- novi izduv, "Green hell" boja, 390mm diskovi napred, 360 mm nazad. Karbonski sistem doplata, 402mm napred, 360mm nazad
- zadnji trap je širi za 57mm, Michelin Pilot Sport Cup 2 tires 275/35 ZR 19 napred i 325/30 ZR 20 pozadi
težina (DIN/EC)
1555*/1630** kg
*Kerb weight according to DIN, not including driver and luggage;
**Kerb weight according to EC, including driver (75 kg)
Re: Mercedes AMG GT 2014
Baš mu ova luda maska daje onu dozu nenormalnosti koja izdvaja ovu klasu kola od ostalih 

- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V