
Fiat 500L
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Fiat 500L
'Ajde ne zezajte, Punto mk2b je bio jedan od najbezbednijih automobila u klasi. Ono što nije bilo po EU propisima je Actual verzija bez zadnjih pojaseva i naslona za glavu. Takođe, u međuvremenu je ABS u EU postao obavezan. Ako bi ga isporučivali sa odgovarajućim nivoom opreme, valjda bi bio po EU standardima? Ili ima još nešto?
Ђенерал Јанковић
Re: Fiat 500L
ESP
- Day Walker
- Postovi: 23509
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Fiat 500L
Bio je u svoje vreme kada je projektovan. Danas su drugaciji standardi. Pitanje je koliko bi dobio zvezdica na danasnjem testu.
Brzine idu u H-a !!!




Re: Fiat 500L
Suluda je priča, jer bi opet koštalo poreske obveznike da se pravi model od pre 100 godina.
- Saša
- Postovi: 14222
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Fiat 500L
Da mu stave više vazdušnih jastuka kao što je imao u italijanskim verzijama i da ABS + ESP bude standardna opcija - verujem da bi bez problema prošao. Malo modernizovati unutrašnjost i da vidiš. 
TT

TT
- Day Walker
- Postovi: 23509
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Fiat 500L
Ćorava posla.
Ne treba još jedna Jugo priča.
Oživljavati platformu staru 20 godina je suludo.
Tapatalk
Ne treba još jedna Jugo priča.
Oživljavati platformu staru 20 godina je suludo.
Tapatalk
Re: Fiat 500L
Ali samo za Z10 imamo licencu, što bi nam dozvolili da radimo 500L 

- Saša
- Postovi: 14222
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Fiat 500L
Što bi bilo suludo? Taj auto je vrlo lako modernizovati na nivo bilo kojeg današnjeg automobila B segmenta. Sve ove danas aktuelne male Fiatove motore (sem 1.2 Twin Air) jer već imao, tempomat, automatsku klimu, ABS i ostale sisteme takođe (a i što nema šta je problem dodati?), realno jedino za novijim modelima zaostaje arhaičnim enterijerom i LED dnevnim svetlima. Nema tu neke specijalne svemirske tehnologije, pogotovo ne u toj klasi. Mali fejslift i da vidiš. Ja bih prvi stao u red da ga opet kupim.nidza napisao:Ćorava posla.
Ne treba još jedna Jugo priča.
Oživljavati platformu staru 20 godina je suludo.
Tapatalk

TT
Re: Fiat 500L
Naravno da nije lako modernizovati zastarelu platformu. Mi ni nemamo kapacitet za to, jedino da štancujemo to što imamo. Scenario Jugo 45 i 55 u najavi.
Menjamo boju i branike 50 godina.
Tapatalk
Menjamo boju i branike 50 godina.
Tapatalk
- nmaric1993
- Postovi: 516
- Pridružio se: 15 Maj 2015, 15:13
- Garaža: Volvo v40 1.9 TD
Re: Fiat 500L
Pa mozda bi proslo trzistu i kini i indiji gde bi dosta imao kupaca, ovde gde bi mozda se prodavao par hiljada komada godisnje nije vredno truda 
Pa 500l je bolji od punta pa vidis da ne ide pa ne ide.... Ne vidim razlog zasto bi putno bolje isao....

Pa 500l je bolji od punta pa vidis da ne ide pa ne ide.... Ne vidim razlog zasto bi putno bolje isao....
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Fiat 500L
Mozda bi se i prodavao da lici na nesto.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- Saša
- Postovi: 14222
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Fiat 500L
Par hiljada godišnje? Napravili su ih i prodali u Srbiji za 3-4 godine preko 40.000 komada, što je za ovako malo tržište brojka za respekt. Istina, uz žešće subvencije države ali niko te aute nije dobio za dž, štaviše lepo su i preplaćeni.
Što se tiče naših kapaciteta za modernizaciju - ne treba nam ni to, sve te sisteme proizvode velike firme u svetu poput Boscha, na tebi je samo da to implementiraš u auto. I sada je kompletan kočioni i sigurnosni sistem na Puntu Boschov, svetlosne grupe su Valeo i tako dalje. Sve se može kad se hoće, i sa parama, naravno. 500L se ne prodaje bajno jer je to skup auto za nas, 11.000 € u osnovnoj varijati je previše, daj nešto ponovo za 6-7-8 i poguraj to opet povoljnim kreditima i da vidiš.
TT
Što se tiče naših kapaciteta za modernizaciju - ne treba nam ni to, sve te sisteme proizvode velike firme u svetu poput Boscha, na tebi je samo da to implementiraš u auto. I sada je kompletan kočioni i sigurnosni sistem na Puntu Boschov, svetlosne grupe su Valeo i tako dalje. Sve se može kad se hoće, i sa parama, naravno. 500L se ne prodaje bajno jer je to skup auto za nas, 11.000 € u osnovnoj varijati je previše, daj nešto ponovo za 6-7-8 i poguraj to opet povoljnim kreditima i da vidiš.

TT
Re: Fiat 500L
Bosch više ne pravi kočne sisteme, samo aftermarket.
A kapacitet FAS je 200k vozila godišnje.
TT
A kapacitet FAS je 200k vozila godišnje.
TT