Alfa romeo djulija nije razvijan ni na kakvoj slavi i auti se na slavama ne razvijaju. Na slavama se razvija eventualno pita. Tj pre slave, na slavakom stolu ako se pravi od domaceg testa. Auta se razvijaju na tehnologijama/platformama itd. Prvo kazes po tebi je auto je potpuni promasaj a posle "videce se vreme ce pokazati". Pa koji su ti argumenti za to sa je promasaj sem ovo sa slavama? Sto ne bi kostao 40k? Po cemu je losiji od mecke/bmw/jaguara/lexusa?zex napisao:Po meni, djulija, izgleda dobro, ove slike enterijera su odlicne, izgleda mocno...Zaista mocno, ali je ona po meni jedna velika greska u najavi. Napraviti auto koji cenovno odgovara premijumima (sta god to znacilo), razviti model na slavi prethodnih modela koji su imali serijske probleme sa trapovima, sa elektronikom i onda ocekivati da neko da 4xxxxx evra za taj auto?
Taj auto je za Italiju, koja je domace trziste i gde je Alfa nazastupljenija skup i preskup. Za Nemacku kao najvece Evropsko trziste skroz nezanimljiv, jer to ovde niko ne kupuje. Kome ce taj auto biti prodat i u koliko primeraka videcemo.
Ovde se raspravlja o autu i njegovom kvalitetu, a jos nije ni izasao na ulice. Kakav je zaista auto, videce se. Ja sam, poznavajuci Italijane i njihovu spremnost za stavljanje stvari pod tepih i igranje sa resenjima na granici, vrlo skeptican.
Alfa Romeo Giulia
- milospinkfloyd
- Postovi: 2015
- Pridružio se: 25 Maj 2015, 22:32
- Garaža: Mini Cooper S F56 - Brera V6 Q4
- Lokacija: subotica
Re: Alfa Romeo Giulia
Re: Alfa Romeo Giulia
@nidza
A sta fali u segmentu?
Ne vidim da si ti ista korisnije napisao, cak suprotno, iza zexovih reci ima logike, iza tvojih samo fanbojizam.
Ja se slazem sa ce da puknu sa istom cenom kao Nemci.
Cak i da je Giulia dobra kao Nemci, postoje druge jake negativne strane Alfe, koje ce kupce jednostavno da obeshrabre da je kupe po istoj ceni.
Mani se tih decijih prica da se ne pravi da se prodaje, da ne zele da otimaju kupce i slicno, jer to veze sa zivotom nema.
Firma kao firma, gleda se profit i nista drugo.
Ja sam prognozirao odavno njihov neuspeh, kada me je neko napusavao kako lupam gluposti, a onda Giulia kasni sa izlaskom, ovi u krizi, pa sam onda rekao i da ne mogu da odvrcu cenu kao premiumi, jer cak i da imaju premium proizvod, to nije dovoljno za cenu premium automobila.
I to je moje misljenje, videcemo da li ce na kraju biti tako.
Sent from my Sony
A sta fali u segmentu?
Ne vidim da si ti ista korisnije napisao, cak suprotno, iza zexovih reci ima logike, iza tvojih samo fanbojizam.
Ja se slazem sa ce da puknu sa istom cenom kao Nemci.
Cak i da je Giulia dobra kao Nemci, postoje druge jake negativne strane Alfe, koje ce kupce jednostavno da obeshrabre da je kupe po istoj ceni.
Mani se tih decijih prica da se ne pravi da se prodaje, da ne zele da otimaju kupce i slicno, jer to veze sa zivotom nema.
Firma kao firma, gleda se profit i nista drugo.
Ja sam prognozirao odavno njihov neuspeh, kada me je neko napusavao kako lupam gluposti, a onda Giulia kasni sa izlaskom, ovi u krizi, pa sam onda rekao i da ne mogu da odvrcu cenu kao premiumi, jer cak i da imaju premium proizvod, to nije dovoljno za cenu premium automobila.
I to je moje misljenje, videcemo da li ce na kraju biti tako.
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Alfa Romeo Giulia
Po meni, Giulia jednostavno mora da bude bar malo jeftinija od nemacke konkurencija, ako zeli da ima dobru prodaju. Ljudi ce se pre odluciti za nemacki premijum trojac za iste pare, ma koliko Giulia bude dobar auto, trziste je jednostavno takvo.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Alfa Romeo Giulia
Mislim da djulija nece biti nesto uspesna kao model, ali da bi mogla da bude kamen temeljac povratka alfe u vrh autoindustrije.
Ljudi su sa razlogom skepticni prema djuliji, ako se pokaze kao dorasla konkurenciji i posle par godina dotle vise nece biti aktuelna, ali sirom otvara vrata za svog naslednika i za ostatak alfine game koji se ocekuje (suv, e segment itd).
Pa audi je postao premijum za nekoliko godina prepakivanjem volkswagena sa nesto jacom opremom i skoro bez pedigrea, sklepan od 4 propale fabrike...
Alfa ima ozbiljan pedigre, ako se stvarno pokazu na nivou sa nemcima bez problema ce im otrgnuti dobar deo trzista.
Cene su manje bitne, malo je slucajeva da neko kupi npr. mercedesa zato sto je jeftiniji od audija ili odustane od bmwa zato sto je skuplji par %.
Послато са GT-N7100
Ljudi su sa razlogom skepticni prema djuliji, ako se pokaze kao dorasla konkurenciji i posle par godina dotle vise nece biti aktuelna, ali sirom otvara vrata za svog naslednika i za ostatak alfine game koji se ocekuje (suv, e segment itd).
Pa audi je postao premijum za nekoliko godina prepakivanjem volkswagena sa nesto jacom opremom i skoro bez pedigrea, sklepan od 4 propale fabrike...
Alfa ima ozbiljan pedigre, ako se stvarno pokazu na nivou sa nemcima bez problema ce im otrgnuti dobar deo trzista.
Cene su manje bitne, malo je slucajeva da neko kupi npr. mercedesa zato sto je jeftiniji od audija ili odustane od bmwa zato sto je skuplji par %.
Послато са GT-N7100
Re: Alfa Romeo Giulia
Nisu manje bitne, time se dolazi do novih musterija.
Audi, Mercedes i Bmw imaju iza sebe vise desetina uspesnih modela u svakom smislu, Alfa nema, imaju servisnu i prodajnu mrezu koju Alfa moze samo da sanja, imaju ozbiljnu poslovnu politiku, koju Alfa nema.
Ne kupuje se tu mobilni, pa kao ajde da probam, vec nesto jako skupo i sto kosta vise od 90% proizvoda te vrste.
Za ostalo se slazem, mogla bi da bude kamen temeljac, a moze biti i propast, sve zavisi u kakvoj je finansijskoj situaciji brend, da li moze da priusti tako skup temeljac.
Sent from my Sony
Audi, Mercedes i Bmw imaju iza sebe vise desetina uspesnih modela u svakom smislu, Alfa nema, imaju servisnu i prodajnu mrezu koju Alfa moze samo da sanja, imaju ozbiljnu poslovnu politiku, koju Alfa nema.
Ne kupuje se tu mobilni, pa kao ajde da probam, vec nesto jako skupo i sto kosta vise od 90% proizvoda te vrste.
Za ostalo se slazem, mogla bi da bude kamen temeljac, a moze biti i propast, sve zavisi u kakvoj je finansijskoj situaciji brend, da li moze da priusti tako skup temeljac.
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Alfa Romeo Giulia
A koliko po vama treba da bude jeftinija Giulia? Ja nisam siguran da je to baš toliko jednostavno.
S jedne strane, ako snize cenu za nekoliko procenata (što je verovatno u praksi izvodljivo), pitanje je da li je to dovoljno da preobrate kupce drugih brendova. Verovatno nije ni izbliza.
S druge strane, da li uopšte imaju prostora da ozbiljnije snize cenu pored, realno, dosta ulaganja da razviju ovaj auto?
I još bitnije, da li uopšte treba to da rade i da u startu devalviraju svoj proizvod?
S jedne strane, ako snize cenu za nekoliko procenata (što je verovatno u praksi izvodljivo), pitanje je da li je to dovoljno da preobrate kupce drugih brendova. Verovatno nije ni izbliza.
S druge strane, da li uopšte imaju prostora da ozbiljnije snize cenu pored, realno, dosta ulaganja da razviju ovaj auto?
I još bitnije, da li uopšte treba to da rade i da u startu devalviraju svoj proizvod?
Re: Alfa Romeo Giulia
20% jeftinija da bude od Nemaca.
Da li treba ili ne i jeste pitanje, a moje misljenje je da treba, jer ces tako nekoga privuci da kupi tvoj proizvod i uvidi da nije nista losiji od Nemaca na tronu.
Ovako cu ja recimo kao kupac videti da je lep auto, fino se vozi, ali ponuda opreme na nivou Mazde, pada vrednost duplo brze, nema imidz koji donose Nemci, velika je verovatnoca da je tri puta nekvalitetnija(necu znati, ali cu da pretpostavljam na osnovu istorije), da je servisna mreza bulka, da im je poslovna politika bulja, a tu lovu koju imam u ruci mogu da pljusnem za identican Bmw/Audi/MB, kod kojih je sve provereno.
Da dodjem i vidim da mi za Bmw treba 40 soma, a za Alfu koja se super vozi treba recimo 32-35...onda vec mozda odlucim da probam.
A za iste pare jako malo ljudi ce da ide na nesigurnu varijantu.
Sent from my Sony
Da li treba ili ne i jeste pitanje, a moje misljenje je da treba, jer ces tako nekoga privuci da kupi tvoj proizvod i uvidi da nije nista losiji od Nemaca na tronu.
Ovako cu ja recimo kao kupac videti da je lep auto, fino se vozi, ali ponuda opreme na nivou Mazde, pada vrednost duplo brze, nema imidz koji donose Nemci, velika je verovatnoca da je tri puta nekvalitetnija(necu znati, ali cu da pretpostavljam na osnovu istorije), da je servisna mreza bulka, da im je poslovna politika bulja, a tu lovu koju imam u ruci mogu da pljusnem za identican Bmw/Audi/MB, kod kojih je sve provereno.
Da dodjem i vidim da mi za Bmw treba 40 soma, a za Alfu koja se super vozi treba recimo 32-35...onda vec mozda odlucim da probam.
A za iste pare jako malo ljudi ce da ide na nesigurnu varijantu.
Sent from my Sony
Poslednja izmena od Xepoj87 u 22 Jun 2016, 11:01, izmenjeno 2 puta ukupno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- milospinkfloyd
- Postovi: 2015
- Pridružio se: 25 Maj 2015, 22:32
- Garaža: Mini Cooper S F56 - Brera V6 Q4
- Lokacija: subotica
Re: Alfa Romeo Giulia
A sta je vama kriterijum kao ocena za uspesnost nekog modela? Broj prodatih jeidinica? Koliki broj to treba da bude? On ce svakako biti 20 puta manji nego 3er
Re: Alfa Romeo Giulia
Uspešan je ako fabrika zaradi toliko da može za par godina da predstavi nov unapređen model...
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Alfa Romeo Giulia
Imaju oni daleko vecu zaradu od tih 20%, a tu razliku u ceni bi nadoknadili jacom prodajom.
Neka bude i 15%, ali mora biti znacajna razlika da bi taktika imala poente.
Sent from my Sony
Neka bude i 15%, ali mora biti znacajna razlika da bi taktika imala poente.
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Alfa Romeo Giulia
Ne slazem se, izgubili bi na imidzu, a to im je okosnica brenda.
Sa druge strane samim tim sto bi bilo vise djulija na ulica bi i QV vise gubila na ekskluzivnosti, a svi se slazu da ce QV biti uspesna.
Послато са GT-N7100
Sa druge strane samim tim sto bi bilo vise djulija na ulica bi i QV vise gubila na ekskluzivnosti, a svi se slazu da ce QV biti uspesna.
Послато са GT-N7100
- nmaric1993
- Postovi: 516
- Pridružio se: 15 Maj 2015, 15:13
- Garaža: Volvo v40 1.9 TD
Re: Alfa Romeo Giulia
Dzaba njoj manja cena ako se pokaze kao ove prethodne.
Ovaj model koliko je najavljivan i cekan,, mora da opravda ocekivanja. Kao sto kazu IVan i heroj, mogla bi biti kamen temeljac.
I po meni bolje da imaju "jacu" cenu, ali da ima nesto kvaliteta u tome. Pa i ako se ne bude prodavala u nekim veelikim brojkama (jel' zbog opravdane skepticnosti kupaca) ali ako se u praksi pokaze kao relativno kvalitetna i bolja od predhodnih moze biti dobar poslovan potez zbog sledecih nadolazecih modela, na kojim mogu da povrate novac.
Ona je u dosta teskoj poziciji, jer sebi ne smeju da dozvole neki kiks. Dok recimo audi/bmw/mercdes moze da izbaci neki motor pun bagova, al' to niti ce da im se zameri, niti ce da se oseti u prodaji, a ona nema tu mogucnost.
Jer sam dizajn ne prodaje auto, kao sto su oni i imali prilike da vide sa prethodnim modelima...
Ovaj model koliko je najavljivan i cekan,, mora da opravda ocekivanja. Kao sto kazu IVan i heroj, mogla bi biti kamen temeljac.
I po meni bolje da imaju "jacu" cenu, ali da ima nesto kvaliteta u tome. Pa i ako se ne bude prodavala u nekim veelikim brojkama (jel' zbog opravdane skepticnosti kupaca) ali ako se u praksi pokaze kao relativno kvalitetna i bolja od predhodnih moze biti dobar poslovan potez zbog sledecih nadolazecih modela, na kojim mogu da povrate novac.
Ona je u dosta teskoj poziciji, jer sebi ne smeju da dozvole neki kiks. Dok recimo audi/bmw/mercdes moze da izbaci neki motor pun bagova, al' to niti ce da im se zameri, niti ce da se oseti u prodaji, a ona nema tu mogucnost.
Jer sam dizajn ne prodaje auto, kao sto su oni i imali prilike da vide sa prethodnim modelima...
Re: Alfa Romeo Giulia
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... I83t6CP-eQ



Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...

Re: Alfa Romeo Giulia
Ako su odlučili da im "kamen temeljac" ili novi početak bude iz D segmenta, mislim da su omašili trenutak.
Mali SUV modeli gaze D limuzine jer je takva moda ili trend. Nemci su godinama uspešni u D segmentu jer su im kupci, poslom i generacijski, relativno konzervativni, tj. ne žele velike promene.
A Alfa nije tog karaktera. Mislim da bi cenovno trebali da budu na vrhu "ostatka" D klase (japan, koreja, francuska) sa brdom opreme.
Mali SUV modeli gaze D limuzine jer je takva moda ili trend. Nemci su godinama uspešni u D segmentu jer su im kupci, poslom i generacijski, relativno konzervativni, tj. ne žele velike promene.
A Alfa nije tog karaktera. Mislim da bi cenovno trebali da budu na vrhu "ostatka" D klase (japan, koreja, francuska) sa brdom opreme.