Taj level je nedostižanftj napisao:level lepote fiat multipla.
Vesti iz auto-industrije
- Ji 4Tze
- Postovi: 8237
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Boringly average, but also perfect for school run mums
- shandu90
- Postovi: 13553
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
I outlender je phev, kao jedini japanac.
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Zanimljivo je da oni tvrde da nema posebnog održavanja, jedna kontrola baterija na 5 godina i jedna na 10 godina.kvcali napisao:...te ultra moderne tehnike hibrid, struja i slicno nece kod nas dugo, ko ce to da odrzava...
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Upravo obrnuto, PHEV je majka u odnosu na obicne hibride.Heinz napisao:Toyota baš kaže suprotno, kako plug-in nema budućnost.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Misliš na Teslu?
TT
TT
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Plug-in hybride, one koji imaju i standarni i elektro motor a pri tom mogu da se pune kod kuce ili na profesionalnim punjacima u gradu, na auto putu...
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Koji npr?
Ovi su prodali milione komada.
TT
Ovi su prodali milione komada.
TT
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Ima i Prius PHEV ali je skuplji i ne prodaje se svuda u EU.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
To je onaj Prius+
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Zbog čega bi iko uskratio hibridu utikač?
Možda pogrešno razmišljam ali meni je potpuno logično da ga ima.
Tapatalk
Možda pogrešno razmišljam ali meni je potpuno logično da ga ima.
Tapatalk
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Zavisi.
Vecina hibrida ima male baterije koje sluze pre svega da prikupe energiju kocenja i vrate je pri sledecem kretanju.
Dobre stranw ovoga su malo povecanje ukupne tezine i niska cena baterija i slabasnog elektromotora.
Losa strana je obesmisljavanje pubjenja preko utikaca jer koji je smisao prikopcavanja auta i celog njakanja ako ce ti to punjenje doneti svega kilometar dva voznje...
Pi hibridi imaju mnogo vece baterije, skuplji su, tezi i imaju vecu autonomiju na baterije.
Vecina hibrida ima male baterije koje sluze pre svega da prikupe energiju kocenja i vrate je pri sledecem kretanju.
Dobre stranw ovoga su malo povecanje ukupne tezine i niska cena baterija i slabasnog elektromotora.
Losa strana je obesmisljavanje pubjenja preko utikaca jer koji je smisao prikopcavanja auta i celog njakanja ako ce ti to punjenje doneti svega kilometar dva voznje...
Pi hibridi imaju mnogo vece baterije, skuplji su, tezi i imaju vecu autonomiju na baterije.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Upravo je autonomija prednost i mogucnost da se npr 50ak km u startu voznje predje bez paljenja benzinskog motora. Takodje, mozes da ukljucis grejanje zimi iz spavace sobe i startujes sa voznjom vec zagrejanog auta.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Prius plus je karavan.Heinz napisao:To je onaj Prius+
- shandu90
- Postovi: 13553
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Zato je lexus tata, najgospodskiji auto 
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Sent from my LG-H440n using Tapatalk