Duke Engines - drugačiji motor sa unutrašnjim sagorevanjem
- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Duke Engines - drugačiji motor sa unutrašnjim sagorevanjem
Ja ne nađoh da je o ovomo bilo reči na forumu:
https://www.youtube.com/watch?v=ihXV9mOncvs
https://www.youtube.com/watch?v=ihXV9mOncvs
-
- Postovi: 575
- Pridružio se: 23 Feb 2013, 17:52
- Garaža: Audi A3 Sportback
- Lokacija: Darmstadt, Deutschland
Re: Duke Engines - drugačiji motor sa unutrašnjim sagorevanj
Nesto mi ova kinematika cudna...Ne mogu sad da razmisljam, nemam nesto vremena...
Re: Duke Engines - drugačiji motor sa unutrašnjim sagorevanj
maxer je napisao:Ja ne nađoh da je o ovomo bilo reči na forumu:
https://www.youtube.com/watch?v=ihXV9mOncvs
Interesantno rešenje...mada gledajući video, u kom kažu: motori sa unutrašnjim sagorevanjem se suštiniski nisu menjali 100g nego je samo unapredjeno sagorevanje, snabdevanje gorivom i paljenje....
U suštini, i oni su uradili isto: unapredili dizajn motora SUS.
What i do for the livin'? I live for the livin'.
- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: Duke Engines - drugačiji motor sa unutrašnjim sagorevanj
Da, ali na vrlo nebičan način tj. genijalan način i dobili su nešto što je daleko naprednije od danas korišćenih dizajna.
- kvcali
- Postovi: 3008
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Duke Engines - drugačiji motor sa unutrašnjim sagorevanj
kolko je pouzdana ova radilica, kolko vidim ovo je bez odrzavanja, servisa, koliko moze da predje pre totalnog habanja ?
GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: Duke Engines - drugačiji motor sa unutrašnjim sagorevanj
Pošto sam ja započeo temu, da kažem da ne znam ništa više od ovoga što sam video u postavljenom klipu a ni mehanika mi nije bliska, pa ne mogu ni otprilike da procenjujem.
Re: Duke Engines - drugačiji motor sa unutrašnjim sagorevanj
Kontam da je ideja u povoju sto se kaze, ali bih voleo da vidim video sa motorom u nekom vozilu. Ideja je dobra, pitanje je samo da li je prica realna.
What i do for the livin'? I live for the livin'.
Re: Duke Engines - drugačiji motor sa unutrašnjim sagorevanj
Ovako nešto Rusi koriste u stacionarnim mašinama, jer je motor kabast. Kod njih ovi motori imaju promenljivu radnu zapreminu.
- nmaric1993
- Postovi: 516
- Pridružio se: 15 Maj 2015, 15:13
- Garaža: Volvo v40 1.9 TD
Re: Duke Engines - drugačiji motor sa unutrašnjim sagorevanj
Pa dobro postoji i standardni klipni motori sa promenljivom radnom zapreminom.
Pa i nije nesto revolucionarno, jer ovaj radi nesto slicno kao aksijalna klipna pumpa, tacnijje kao aksijalno klipni hidromotor sa nagnutom plocom.
Ali meni se ne svidja ovo klizanje ovog nosaca klipnjaci po onom onoj ploci radilice. Tu habanje je enormno.
Laicki po meni je bolje postojece resenje gde klipnjace nalezu na plocu tj aksijalni lezaj, pa se samo haba lezaj. A kuciste tj blok rotira a on je uzubljen sa radilicom pa i on vrsi pokretanje radilice.
Ili gde klipnjace nalezu preko klicazaca na stacionarnu plocu, ali opet su klizaci izdvojeni pa i ako se pohaba menja se samo klizac na toj klipnjaci a ne cela ploca kao ovde....
Pa i nije nesto revolucionarno, jer ovaj radi nesto slicno kao aksijalna klipna pumpa, tacnijje kao aksijalno klipni hidromotor sa nagnutom plocom.
Ali meni se ne svidja ovo klizanje ovog nosaca klipnjaci po onom onoj ploci radilice. Tu habanje je enormno.
Laicki po meni je bolje postojece resenje gde klipnjace nalezu na plocu tj aksijalni lezaj, pa se samo haba lezaj. A kuciste tj blok rotira a on je uzubljen sa radilicom pa i on vrsi pokretanje radilice.
Ili gde klipnjace nalezu preko klicazaca na stacionarnu plocu, ali opet su klizaci izdvojeni pa i ako se pohaba menja se samo klizac na toj klipnjaci a ne cela ploca kao ovde....
-
- Postovi: 575
- Pridružio se: 23 Feb 2013, 17:52
- Garaža: Audi A3 Sportback
- Lokacija: Darmstadt, Deutschland
Re: Duke Engines - drugačiji motor sa unutrašnjim sagorevanj
Bas tako, maric...Ovako rade hidro pumpe-motori sa kosom plocom. Koriste se u gradjevinskoj mehanizaciji. Ono sto se meni ovde ne svidja su velika udarna opterecenja od sagorevanja na zglob klipnjace, ali...treba tetirati u svakom sllucaju....